??SMART Freedom??

dumasrc

Member
Oct 6, 2009
3,768
365
0
machan mata dawasakata 200 paninawa ban meka sakkuwata godak danenawa
me dawas wala ''SMART Freedom '' wasida ban yaluwek kiwa "SMART Freedom''
sathiyakata da gaththama mulu sathiyama free kiyala eka eththada help me machanla
:):):):)