Power steering fluid reservoir චෙක් කරලා බලහන් fluid අඩුද කියලා
Ryan08 Well-known member Jan 24, 2021 7,115 22,527 113 May 15, 2021 #21 Power steering fluid reservoir චෙක් කරලා බලහන් fluid අඩුද කියලා Reactions: Solo Rider
HmNRazor Well-known member Feb 15, 2009 3,745 10,052 113 හැමිනේෂන්-ලන්තේ elakiri.com May 15, 2021 #22 Bump up Reactions: Solo Rider
PHBhagya Well-known member Feb 26, 2020 25,163 3 118,934 113 Gampaha May 15, 2021 #23 ඔයිල් ටෑන්ක් එකේ ඔයිල් වල පාට බලන්න කළු පාට වෙලාද කියල, එහෙම වෙලානං ඔයිල් ටික ෆ්ලශ් කරල හොඳ ඔයිල් එකක් දාල බලන්න. රැක් මවුන්ට් දෙක ගිහින්ද කියල බලන්න. එතකොට රෝදෙ කැපෙන පැත්තට විරුද්ධ පැත්තට රැක් එක ඇදෙනව. මවුන්ට් වල ඇතිල්ලෙන සද්දෙ එන්න පුලුවන්. Reactions: TCB Rox, Arumbaya De Almeida, NRTG and 4 others
ඔයිල් ටෑන්ක් එකේ ඔයිල් වල පාට බලන්න කළු පාට වෙලාද කියල, එහෙම වෙලානං ඔයිල් ටික ෆ්ලශ් කරල හොඳ ඔයිල් එකක් දාල බලන්න. රැක් මවුන්ට් දෙක ගිහින්ද කියල බලන්න. එතකොට රෝදෙ කැපෙන පැත්තට විරුද්ධ පැත්තට රැක් එක ඇදෙනව. මවුන්ට් වල ඇතිල්ලෙන සද්දෙ එන්න පුලුවන්.
keethsam Active member Dec 14, 2006 670 48 28 Colombo Sri Lanka May 15, 2021 #24 CV boots gewila wagei Reactions: Solo Rider
amino Well-known member Jul 27, 2008 2,311 2,769 113 Pilimathalawa May 15, 2021 #25 jack ekak gahala rooda 2 ussala balanna eeth sadde enawada kiyala ethakota enne nethnam CV joint eka wenna ida thiyanawa U tern ekak gahanna full kapala hemeeta issarahata gannakota tik tik gaanawa nam sure CV joint depaththatama U tern eka check karanna (bima weli sadde nemei kiyala hithuwoth) Reactions: Walter Hartwell White and Solo Rider
jack ekak gahala rooda 2 ussala balanna eeth sadde enawada kiyala ethakota enne nethnam CV joint eka wenna ida thiyanawa U tern ekak gahanna full kapala hemeeta issarahata gannakota tik tik gaanawa nam sure CV joint depaththatama U tern eka check karanna (bima weli sadde nemei kiyala hithuwoth)