නෑ නේ, Unlimited Plans විතරයි Advanced Billing යන්නෙ, මේව නෝමල් යන්නෙ
lilman Well-known member May 10, 2009 41,108 54,814 113 Colombo Feb 5, 2026 #21 chami2015 said: නෑ නේ, Unlimited Plans විතරයි Advanced Billing යන්නෙ, මේව නෝමල් යන්නෙ Click to expand...
chami2015 said: නෑ නේ, Unlimited Plans විතරයි Advanced Billing යන්නෙ, මේව නෝමල් යන්නෙ Click to expand...
chami2015 Well-known member Jul 14, 2015 7,065 8,367 113 Feb 5, 2026 #22 lilman said: Click to expand... මේ තියෙන්නෙ, Unlimited Fiber කනෙක්ෂන් විතරයි In advanced billing යන්නෙ කියල.
lilman said: Click to expand... මේ තියෙන්නෙ, Unlimited Fiber කනෙක්ෂන් විතරයි In advanced billing යන්නෙ කියල.
Smartm Well-known member Jul 19, 2008 20,212 20,832 113 හස්තිශෛලපුර Feb 5, 2026 #23 pramodh87 said: දැන් STF එකෙන්ද fiber දෙන්නේ?? ඇයි කුඩු කාරයෝද fiber ගන්නේ?? Click to expand...
EVC Well-known member Sep 15, 2008 28,967 21,195 113 Feb 5, 2026 #24 hama masema bill dekak enawa fiber nam ganna epa ape patthe ookoma loop free free connection dennath awa gatthe naha kawruth lol
hama masema bill dekak enawa fiber nam ganna epa ape patthe ookoma loop free free connection dennath awa gatthe naha kawruth lol
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,333 1 101,192 113 34 Kalutara Feb 5, 2026 #25 STF එකේ එකෙක්ගෙන් තමයි අහන්න වෙන්නේ.
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,816 1 51,725 113 ප*යාගල sorry.com Feb 5, 2026 #26 lilman said: Click to expand... mekth advance billing yanne, mn lagath thynwa
Amith0424 Well-known member Oct 27, 2010 14,308 24,507 113 ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷 Feb 5, 2026 #27 vito said: kohomath slt eke ewunta salli nathuwada koheda. bill eka 1 month paninnath issella call karanawa gewala naha kiyala Click to expand... ඔහොම ගෑනියෙක් කතා කරල මන් බැන්න. බිල එවල සති දෙකක්වත් නෑ... ඕක PRE-PAID කියල කිව්වනම් හරිනෙ. Advance billing ගාන්නෙ. Reactions: lilman and vito
vito said: kohomath slt eke ewunta salli nathuwada koheda. bill eka 1 month paninnath issella call karanawa gewala naha kiyala Click to expand... ඔහොම ගෑනියෙක් කතා කරල මන් බැන්න. බිල එවල සති දෙකක්වත් නෑ... ඕක PRE-PAID කියල කිව්වනම් හරිනෙ. Advance billing ගාන්නෙ.
lilman Well-known member May 10, 2009 41,108 54,814 113 Colombo Feb 5, 2026 #28 chami2015 said: මේ තියෙන්නෙ, Unlimited Fiber කනෙක්ෂන් විතරයි In advanced billing යන්නෙ කියල. Click to expand... Reactions: Amith0424
chami2015 said: මේ තියෙන්නෙ, Unlimited Fiber කනෙක්ෂන් විතරයි In advanced billing යන්නෙ කියල. Click to expand...
chami2015 Well-known member Jul 14, 2015 7,065 8,367 113 Feb 6, 2026 #29 lilman said: Click to expand... මේ කියන්නෙ HBB AnyTime package ගැන බං, ත්රෙඩ් එකේ අහල තියෙන්නෙ Fiber Starter package එක ගැන, මම හිතන්නෙ Fiber Starter In Advanced billing නෙමෙයි යන්නෙ, HBB Anytime ටිකයි, Unlimited package ටිකයි තමයි Advanced billing යන්ෙන. Reactions: lilman
lilman said: Click to expand... මේ කියන්නෙ HBB AnyTime package ගැන බං, ත්රෙඩ් එකේ අහල තියෙන්නෙ Fiber Starter package එක ගැන, මම හිතන්නෙ Fiber Starter In Advanced billing නෙමෙයි යන්නෙ, HBB Anytime ටිකයි, Unlimited package ටිකයි තමයි Advanced billing යන්ෙන.
LegendWarrior Active member Nov 23, 2017 327 188 43 Mar 4, 2026 #30 tKia said: ඔව් එක තමයි, මන් බැලුවේ teleshop එකකටම ගිහින් complain එකක් දාන්න Click to expand... මට අඩු කරල තිබ්බ මචන් ඒ ගාන...
tKia said: ඔව් එක තමයි, මන් බැලුවේ teleshop එකකටම ගිහින් complain එකක් දාන්න Click to expand... මට අඩු කරල තිබ්බ මචන් ඒ ගාන...