Science Fiction & Fantasy Leptමමත් Harry Potter බැලුවේම නෑ. මාර ගොන් unrealistic කියලා. Film ඔක්කෝම release වෙලත් කලෙකට පස්සේ බැලුවේ. දැන් නම් බලනවා unrealistic උනත් set වගේ නම්
Last edited:
Science Fiction & Fantasy Leptමමත් Harry Potter බැලුවේම නෑ. මාර ගොන් unrealistic කියලා. Film ඔක්කෝම release වෙලත් කලෙකට පස්සේ බැලුවේ. දැන් නම් බලනවා unrealistic උනත් set වගේ නම්
ඔව් එහෙම බලන්න ගියොත් නම් කොහොමත් ඔය වගේ ඒවා set නෑBreaking Bad පවා Unrealistic එහෙම බොළුවොත්. මම බලන්නෙ Acting හොඳනම් කම්මැලි නැත්තම් Cenematography, Plot එක විතරයි. Fantasy එකකට ඕනෑවට වඩා Logics දැම්මොත් බලන්න වෙන්නෙ නෑ.
Math baluva.. man kiyanne storyline eka aul kiyama.. ratings vadi venna main reason eka Millie thamai ithin. Balapanko ekita gevala thiyena salary eka search karalaමේක විශ්වය පුරා විහිදී ගිය සෙට් විල්ලක්8.7 rating කියන්නේ සෑහෙන හොඳයි.
mama unrealistic kivve science fiction fantacy nemei. Harry potter unrealistic nane. Eva unath aththa vage thiyenna oni. Stranger things vala unrealistic kivveමමත් Harry Potter බැලුවේම නෑ. මාර ගොන් unrealistic කියලා. Film ඔක්කෝම release වෙලත් කලෙකට පස්සේ බැලුවේ. දැන් නම් බලනවා unrealistic උනත් set වගේ නම්
Yes unfortunately.... It's just too sad to even think about... I was so excited when i first found out they are making a tv series and till i saw some promotional posters. Now I'm not even bothering to know when it's going to release.Woke of the rings![]()
Yes unfortunately.... It's just too sad to even think about... I was so excited when i first found out they are making a tv series and till i saw some promotional posters. Now i not even bothering to know when it's going to release.
My eyes !!! Oh my eyes !!!! What have you done !
පිස්සු විකාරයක් බංA comedyata echchara viyadam karalada.. oka hit une millege acting nisa.. anik podi ungeth acting hondai.. storyline eka unrealistic![]()
මොකද්ද බන් ඔය ටිවී සිරිස් එක පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරන්න කෝ
Samahara movies tvshows tiyenawa lankawe un rallata enjoy kala wage kiyana ewa. Ehema nowunoth un kon wei kiyala hitanawa. Eka nisa tama oya godak ewa hit wage penne lankawe.mata nam set. mata neme godak unta set. onawata wada bakapanditha unama jiwithe kisima deyak enjoy karanna bari wenawa
Sirawata. Fantasy story ekaka realistic hoyanna giyama hemadema weradi tamai penne.mata nam set. mata neme godak unta set. onawata wada bakapanditha unama jiwithe kisima deyak enjoy karanna bari wenawa
Inception mm balalat na asama genre eka unat. Boring.Samahara movies tvshows tiyenawa lankawe un rallata enjoy kala wage kiyana ewa. Ehema nowunoth un kon wei kiyala hitanawa. Eka nisa tama oya godak ewa hit wage penne lankawe.
example: inception --> mama baluwe ne, godak unta loweth terenne ne but pattama movie ekak. E wage godak ewa tiyenawa. Langadi aapu moon knight da mokakda. Mama ep 4k beluwe. mongal wage. but dakka godak un kiyanawa pattai kiala![]()
සයි ෆයි නේ. බලමු එපියක් දෙකක් දිරවයිද කියලාEttatama balala nedda
Upside down alternative dimension ekakata portal ekak erenawa psycic experiment ekak weradila, lamai ekka kala. 11 main character thamai portal eka arinne. 11 penala yanawa. Thama lamai set ekak ekka set wenawa. Awlen berenawa. Upside down dimension ekath ekka ena conflict thamai.
maybe because they have to physically remake those 80s aesthetics from scratch, and also as RealityOfx said, the show heavily relies on CGI so yeah maybe because of that tooWhy would it cost so much?
A comedyata echchara viyadam karalada.. oka hit une millege acting nisa
mul season eka hit une godak ma acting nisa tamai, story ya kese wethath, show eke 80s aesthetics nam supiriyata tiyano, ekath hit wenna eka hetuwak wennati, tawa show eke soundtrack ekath supiri. story ekak widihata mata allala giye season 4 eke mul episode 4 wage tama, horror element eka dela tiyano supiriyata ma, etanin passe itin typical stranger things feeling ekak inne, ituru episode tika baladdiA comedyata echchara viyadam karalada.. oka hit une millege acting nisa.. anik podi ungeth acting hondai.. storyline eka unrealistic![]()
You have to consider inflation as well. I wonder where Game of Thrones is in that list.ඒ කියන්නේ මෙච්චර කලෙකට හදපු වැඩිම වියදමක් දරපු tv show වලින් දෙවනි තැනට තියෙන්නේ stranger things (per episode)
View attachment 176208