Stranger things වල budget එක දෙවනි Lord of the rings වලට විතරයි

earthling

Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    මමත් Harry Potter බැලුවේම නෑ. මාර ගොන් unrealistic කියලා. Film ඔක්කෝම release වෙලත් කලෙකට පස්සේ බැලුවේ. දැන් නම් බලනවා unrealistic උනත් set වගේ නම්
    Science Fiction & Fantasy Lept 😛

    gr.jpg
     
    Last edited:

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,351
    20,927
    113
    Breaking Bad පවා Unrealistic එහෙම බොළුවොත්. මම බලන්නෙ Acting හොඳනම් කම්මැලි නැත්තම් Cenematography, Plot එක විතරයි. Fantasy එකකට ඕනෑවට වඩා Logics දැම්මොත් බලන්න වෙන්නෙ නෑ.
    ඔව් එහෙම බලන්න ගියොත් නම් කොහොමත් ඔය වගේ ඒවා set නෑ
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    මේක විශ්වය පුරා විහිදී ගිය සෙට් විල්ලක් :P 8.7 rating කියන්නේ සෑහෙන හොඳයි.
    Math baluva.. man kiyanne storyline eka aul kiyama.. ratings vadi venna main reason eka Millie thamai ithin. Balapanko ekita gevala thiyena salary eka search karala

    මමත් Harry Potter බැලුවේම නෑ. මාර ගොන් unrealistic කියලා. Film ඔක්කෝම release වෙලත් කලෙකට පස්සේ බැලුවේ. දැන් නම් බලනවා unrealistic උනත් set වගේ නම්
    mama unrealistic kivve science fiction fantacy nemei. Harry potter unrealistic nane. Eva unath aththa vage thiyenna oni. Stranger things vala unrealistic kivve
    1)Russia un Americave polava yata secret base ekak hadana eka
    2)podi un tikak a base ekata gemak nathuva ringana eka
    3) Erica ehema Russian base eka athule gon joke dana eka vage eva
    4) Me sare apu episode deken vahana hatharakin avith podi velavakin underground base ekak gemak nathuva allanava..
    A vage thava godak than thiyenava 😂
    ------ Post added on Jul 3, 2022 at 9:44 AM
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: B.Chat

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • A comedyata echchara viyadam karalada.. oka hit une millege acting nisa.. anik podi ungeth acting hondai.. storyline eka unrealistic 😂😂
    පිස්සු විකාරයක් බං
    පරණ කාලෙ විදියට අරන් නිසා පොඩි ගතියක් තියෙනව එච්චරයි
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,891
    1
    15,233
    113
    මොකද්ද බන් ඔය ටිවී සිරිස් එක පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරන්න කෝ

    Ettatama balala nedda 🤨
    Upside down alternative dimension ekakata portal ekak erenawa psycic experiment ekak weradila, lamai ekka kala. 11 main character thamai portal eka arinne. 11 penala yanawa. Thama lamai set ekak ekka set wenawa. Awlen berenawa. Upside down dimension ekath ekka ena conflict thamai.
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    nygel

    Well-known member
  • Jun 26, 2022
    1,015
    1,891
    113
    Naki mynge sanwardane wage thamai munge TV series hadillath. Athi labbakuth na milion gann wiyadan krla tynne 😂. Witcher supiriyata thibilath episode ekakata 10 milion wage gihin tynne.
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    mata nam set. mata neme godak unta set. onawata wada bakapanditha unama jiwithe kisima deyak enjoy karanna bari wenawa
    Samahara movies tvshows tiyenawa lankawe un rallata enjoy kala wage kiyana ewa. Ehema nowunoth un kon wei kiyala hitanawa. Eka nisa tama oya godak ewa hit wage penne lankawe.

    example: inception --> mama baluwe ne, godak unta loweth terenne ne but pattama movie ekak. E wage godak ewa tiyenawa. Langadi aapu moon knight da mokakda. Mama ep 4k beluwe. mongal wage. but dakka godak un kiyanawa pattai kiala :-D
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,891
    1
    15,233
    113
    Samahara movies tvshows tiyenawa lankawe un rallata enjoy kala wage kiyana ewa. Ehema nowunoth un kon wei kiyala hitanawa. Eka nisa tama oya godak ewa hit wage penne lankawe.

    example: inception --> mama baluwe ne, godak unta loweth terenne ne but pattama movie ekak. E wage godak ewa tiyenawa. Langadi aapu moon knight da mokakda. Mama ep 4k beluwe. mongal wage. but dakka godak un kiyanawa pattai kiala :-D
    Inception mm balalat na asama genre eka unat. Boring.

    Moon Knight bagayai beluwe. Ekath boring. Acting kochchara hoda unat, plot eka hoda unat boring nam eth wedak na.
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    Ettatama balala nedda 🤨
    Upside down alternative dimension ekakata portal ekak erenawa psycic experiment ekak weradila, lamai ekka kala. 11 main character thamai portal eka arinne. 11 penala yanawa. Thama lamai set ekak ekka set wenawa. Awlen berenawa. Upside down dimension ekath ekka ena conflict thamai.
    සයි ෆයි නේ. බලමු එපියක් දෙකක් දිරවයිද කියලා
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    Voxelstuffs

    Well-known member
  • Jul 10, 2021
    547
    977
    93
    A comedyata echchara viyadam karalada.. oka hit une millege acting nisa

    A comedyata echchara viyadam karalada.. oka hit une millege acting nisa.. anik podi ungeth acting hondai.. storyline eka unrealistic 😂😂
    mul season eka hit une godak ma acting nisa tamai, story ya kese wethath, show eke 80s aesthetics nam supiriyata tiyano, ekath hit wenna eka hetuwak wennati, tawa show eke soundtrack ekath supiri. story ekak widihata mata allala giye season 4 eke mul episode 4 wage tama, horror element eka dela tiyano supiriyata ma, etanin passe itin typical stranger things feeling ekak inne, ituru episode tika baladdi
     
    • Like
    Reactions: B.Chat