System change එකක් කරන්න තිබුන හොද අවස්ථාවක් නැති උනා.

tharakanilupul

Well-known member
  • Apr 28, 2014
    589
    294
    63
    ඇයි එනනද?
    මහ බැංකුවේ අධිපතිගේ ටෝක් එකට ජනතාවගෙන් තිබුන පෙෂර් එක අඩු වෙලා, ආයෙමත් පරණ විදියටම රාජපක්ෂලා ආරක්ෂා වෙන විදියට රනිලා දාලා system change එකක් කරගන්න තිබුන හොද අවස්ථාවක් නැති උනා කියල උබලට හිතෙන්නේ නැද්ද?
     
    • Like
    Reactions: Die-hard

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ලoකාවෙ ඩීසල් සහ ගෑස් නැ කියලනම් දන්නව , බුමිතෙලුත් අන්තිම ගැට්ටෙ තියෙන්නෙ, ලබන මාසෙ රාජය සේවක පඩි දෙන්ඩත් විදිහක් නැ , ඕක තමයි දැනට තිත්ත ඇත්ත..රනිල් සජිත් අනුර කවුරු ආවත් යථාර්තය ඒක.
     

    Killer Clown

    Well-known member
  • Oct 13, 2017
    1,497
    2,038
    113
    මේ වෙලාව සිස්ටම් චෙන්ජ් කරන්න. අලුත් අය ගෙනත් පරීක්ෂා කරන්න හොඳ වෙලාවක් නෙවේ.

    පෝලිමේ ටික අඩු කරලා , කන්න බොන්න ටික හොයා ගෙන ඉස්සෙල්ලා පණ ගහන්න ඕනේ. සිස්ටම් චෙන්ජ කරලා වැඩක් නැහැනේ රටේ මිනිස්සු ඔක්කොම මැරිලා නං.

    මේ වෙලාවේ හොදම දේ තමා රනිල්ට වැඩේ කරන් යන්න දෙන එක. ඊළග චන්දෙන් තමා සිස්ටම් චේන්ජ් එකකට යන්න ඕනේ.

    දැං හොරුන්ට කසිප්පු කාරයොන්ට ගහපු නිසා උන් හෙන බයෙන් ඉන්නේ. ඒත් ආයේ රට ටිකක් යහපත් වෙද්දි ඕකුන්ව පාර්ලිමේන්තු ගේන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා.

    කොහොමත් තෙල් ඇවිත් කන්න බොන්න ලැබෙද්දී මිනිස්සු ආයේ පරණ ට්‍රැක් එකට වැටෙනවා. සිංහලුන්ගේ අවුලක් ඕක.ඒක උනොත් නං දිගටම මේ වහල් කමේ තමා.

    ඒ නිසා වයසක අය මේක අමතක කරත් ශ්‍රී ලංකාවේ තරුණ පරම් පරාව මේක දිගටම ගෙනියන්න ඕනේ. දූෂිත දේශපාලනය ට තිත තියන්න ඕනේ.

    මොකද වයසක අයට රටේ විදේශ සංචිත ඉවරයි කිව්වම මෙලෝ ලබ්බක් තේරෙන්නේ නැහැ. ඒක එයාලා හැදුණු විදිහ. සජිත් මහත්තයා ටකරමක් දුන්නනේ කියලා ඡන්දේ දෙනවා.
     
    Last edited:

    Die-hard

    Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    මහ බැංකුවේ අධිපතිගේ ටෝක් එකට ජනතාවගෙන් තිබුන පෙෂර් එක අඩු වෙලා, ආයෙමත් පරණ විදියටම රාජපක්ෂලා ආරක්ෂා වෙන විදියට රනිලා දාලා system change එකක් කරගන්න තිබුන හොද අවස්ථාවක් නැති උනා කියල උබලට හිතෙන්නේ නැද්ද?
    eka hethuva oya aragala patan ganna tibbe june /july veddi

    kalin patan gaddima epa kivvama bayiyo kiyala mekema ki denek bennada? anthimata una sethak nahe

    aparde agarala karala waste kara time eka
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    සිස්ටම් චේන්ග් වගේ කෙලවරක් නැති අරමුණු වලට වඩා ජනාධිපති කරමය නැති කරන එක සාර්ථක ටාගට් එකක්.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    සිස්ටම් චේන්ග් වගේ කෙලවරක් නැති අරමුණු වලට වඩා ජනාධිපති කරමය නැති කරන එක සාර්ථක ටාගට් එකක්.

    ජනාධිපති අගමැති පාර්ලිමේන්තු ක්‍රමයන් ඔක්කොම නැති කරත් ආර්ථික අර්බුදය විසදෙන් නැ..
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    සිස්ටම් චේන්ග් වගේ කෙලවරක් නැති අරමුණු වලට වඩා ජනාධිපති කරමය නැති කරන එක සාර්ථක ටාගට් එකක්.
    එක හරි. ඒ එක්කම නිතිය ස්වාදීන කරන්න ඕනේ ඇත්තටම. කලින් කල ඒවා වැඩක් උනේ නැනේ. ඔය දෙක තාවකාලිකව කලත් අරගලයේ 90% ක ප්‍රතිපල තියනවා. එත් හීන තමා. සජිත් ගොය්යා දාල තිබ්බ 4 ඕක තිබ්බා එක පදෙකට ගණන් ගන්නේ නැතුව නේ රනිල් ලොක්ක ගෙනාවේ
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    එක හරි. ඒ එක්කම නිතිය ස්වාදීන කරන්න ඕනේ ඇත්තටම. කලින් කල ඒවා වැඩක් උනේ නැනේ. ඔය දෙක තාවකාලිකව කලත් අරගලයේ 90% ක ප්‍රතිපල තියනවා. එත් හීන තමා. සජිත් ගොය්යා දාල තිබ්බ 4 ඕක තිබ්බා එක පදෙකට ගණන් ගන්නේ නැතුව නේ රනිල් ලොක්ක ගෙනාවේ

    පඩේකට ගණන් ගත්තෙ නෑ කියන්න බෑ, උගෙ ස්පීච් එකේ ඒ ගැන කතා කරපු නිසා. නිකන්ම ගොනා වගේ බැහල යයි කියන්න බෑනෙ. මොන අරගලේ උනත් මැදකට එන එක තමා සාර්ථක.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    30,001
    28,910
    113
    මේ වෙලාව සිස්ටම් චෙන්ජ් කරන්න. අලුත් අය ගෙනත් පරීක්ෂා කරන්න හොඳ වෙලාවක් නෙවේ.

    පෝලිමේ ටික අඩු කරලා , කන්න බොන්න ටික හොයා ගෙන ඉස්සෙල්ලා පණ ගහන්න ඕනේ. සිස්ටම් චෙන්ජ කරලා වැඩක් නැහැනේ රටේ මිනිස්සු ඔක්කොම මැරිලා නං.

    මේ වෙලාවේ හොදම දේ තමා රනිල්ට වැඩේ කරන් යන්න දෙන එක. ඊළග චන්දෙන් තමා සිස්ටම් චේන්ජ් එකකට යන්න ඕනේ.

    දැං හොරුන්ට කසිප්පු කාරයොන්ට ගහපු නිසා උන් හෙන බයෙන් ඉන්නේ. ඒත් ආයේ රට ටිකක් යහපත් වෙද්දි ඕකුන්ව පාර්ලිමේන්තු ගේන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා.

    කොහොමත් තෙල් ඇවිත් කන්න බොන්න ලැබෙද්දී මිනිස්සු ආයේ පරණ ට්‍රැක් එකට වැටෙනවා. සිංහලුන්ගේ අවුලක් ඕක.ඒක උනොත් නං දිගටම මේ වහල් කමේ තමා.

    ඒ නිසා මමවයසක අය මේක අමතක කරත් ශ්‍රී ලංකාවේ තරුණ පරම් පරාව මේක දිගටම ගෙනියන්න ඕනේ. දූෂිත දේශපාලනය ට තිත තියන්න ඕනේ.

    මොකද වයසක අයට රටේ විදේශ සංචිත ඉවරයි කිව්වම මේලෝ ලබ්බක් තේරෙන්නේ නැහැ. ඒක එයාලා හැදුණු විදිහ. සජිත් මහත්තයා ටකරමක් දුන්නනේ කියලා ඡන්දේ දෙනවා.
    umbath kohoma hari gema gahagena yanewa neda bung patha hali liya liya :rofl:
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    පඩේකට ගණන් ගත්තෙ නෑ කියන්න බෑ, උගෙ ස්පීච් එකේ ඒ ගැන කතා කරපු නිසා. නිකන්ම ගොනා වගේ බැහල යයි කියන්න බෑනෙ. මොන අරගලේ උනත් මැදකට එන එක තමා සාර්ථක.
    මම නම් හිතන්නේ ඔය මැදට එන්න ඕනේ කතාව අපිට පැල කරන්න ට්‍රයි කරනවා වගේ. මොක උනත් ඕවා ගැන කතා කරන්න ඕනේ උනාට පස්සේ.