Truecaller වලට ඔයා නොදැනුවත්ම ඔයාගේ Number ඒක ඇතුළු වෙලා &

RavinduSha

Well-known member
  • Aug 24, 2014
    1,120
    662
    113
    Kurunegala


    ඔව් ...කියන විදියට තමයි කලේ :growl:

    මට නම් අවුලක් නැතුව වැඩ. වෙන web browser එකක් use කරලා බලන්න


    නැත්තන් මට 4න් number එක එවපන් මම unlist කරන්නම් :rofl::P
     
    Last edited:

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    මට නම් අවුලක් නැතුව වැඩ. වෙන web browser එකක් use කරලා බලන්න


    නැත්තන් මට 4න් number එක එවපන් මම unlist කරන්නම් :rofl::P


    ඒක හරි ගියා
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38

    thank you

    Thanks machan

    thank you


    thank you

    UNLIST PHONE NUMBER

    click karanna be ne ban mage :no:

    thank you

    ela post+

    thank you

    app eka use karaddi phone eke contacts upload wena eka stop karanna puluwan settings walin. selected contact witharak upload wenna hadannath puluwan..

    එහෙම එකක් තියෙනවද බන් ? මන් ඔය App ඒක use කරන්නේ නැති නිසා ඉතින් වැඩිය දන්නේ නැහැ
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    EMINƎM;22459511 said:
    bump rep+

    thank you

    nice +rep

    thank you

    මට නම් අවුලක් නැතුව වැඩ. වෙන web browser එකක් use කරලා බලන්න


    නැත්තන් මට 4න් number එක එවපන් මම unlist කරන්නම් :rofl::P

    ela

    ඒක හරි ගියා

    ela

    hari hari

    thank you macho
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.


    mehema karana eka illegal neh :eek:


    ඉලීගල් නෑ.
    ඇප් එක ඉන්ස්ටෝල් කරන්න කලින් උන්ගේ ඇග්‍රිමන්ට් එකේ තියනවා ඇප් එක ඉන්ස්ටෝල් කරනවා කියන්නේ අපි ෆෝන් බුක් එකට ඇක්සස් වෙනවා කියලා.
    අපේ හුත්තලා නිකන් දෙනවා නම් මන්න පාරක් හරි කමක් නෑ කියලා ඇප් එක ෆ්‍රී නිසා ඔහේ දාගන්නවා ඉන්ස්ටෝල් කරන්න කලින් එන දේවල් කියවන්නෙවත් නැතුව.

     

    RavinduSha

    Well-known member
  • Aug 24, 2014
    1,120
    662
    113
    Kurunegala
    ඉලීගල් නෑ.
    ඇප් එක ඉන්ස්ටෝල් කරන්න කලින් උන්ගේ ඇග්‍රිමන්ට් එකේ තියනවා ඇප් එක ඉන්ස්ටෝල් කරනවා කියන්නේ අපි ෆෝන් බුක් එකට ඇක්සස් වෙනවා කියලා.
    අපේ හුත්තලා නිකන් දෙනවා නම් මන්න පාරක් හරි කමක් නෑ කියලා ඇප් එක ෆ්‍රී නිසා ඔහේ දාගන්නවා ඉන්ස්ටෝල් කරන්න කලින් එන දේවල් කියවන්නෙවත් නැතුව.


    සිරා කතාව. මමත් දවසක් ඕක install කරන්න ගිහින් ඕක දැකල app එක අයින් කරලා දැම්මා.
     

    DAMER

    Member
    Aug 14, 2008
    16,090
    1,008
    0
    35
    Ҝingdom oғ Ðragonzland
    TFS mcn..
    11.gif