ඔව් ...කියන විදියට තමයි කලේ![]()


මට නම් අවුලක් නැතුව වැඩ. වෙන web browser එකක් use කරලා බලන්න
නැත්තන් මට 4න් number එක එවපන් මම unlist කරන්නම්![]()
bump ela
bump
bump
Dan umbe no eka database ekata ayy dd wenne nadda
ne ban pc eken giye.aluthen hadapu email ekak deela login una
bump
Thanks machan
Ela..
UNLIST PHONE NUMBER
click karanna be ne ban mage![]()
ela post+
app eka use karaddi phone eke contacts upload wena eka stop karanna puluwan settings walin. selected contact witharak upload wenna hadannath puluwan..
EMINƎM;22459511 said:bump rep+
nice +rep
මට නම් අවුලක් නැතුව වැඩ. වෙන web browser එකක් use කරලා බලන්න
නැත්තන් මට 4න් number එක එවපන් මම unlist කරන්නම්![]()
ඒක හරි ගියා
hari hari
mehema karana eka illegal neh
ඉලීගල් නෑ.
ඇප් එක ඉන්ස්ටෝල් කරන්න කලින් උන්ගේ ඇග්රිමන්ට් එකේ තියනවා ඇප් එක ඉන්ස්ටෝල් කරනවා කියන්නේ අපි ෆෝන් බුක් එකට ඇක්සස් වෙනවා කියලා.
අපේ හුත්තලා නිකන් දෙනවා නම් මන්න පාරක් හරි කමක් නෑ කියලා ඇප් එක ෆ්රී නිසා ඔහේ දාගන්නවා ඉන්ස්ටෝල් කරන්න කලින් එන දේවල් කියවන්නෙවත් නැතුව.