පැය 24 න් Audio Delete කරාට පස්සෙත් Youtube Channel කරන්න ආයෙම ඕන කට්ටිය වෙනුවෙන් ඒව ටික සුරක්ෂිත කරා. ඕන එවුන් PM කරන්න![]()
Ah me awilla inne peekhosting eke aithikaraya ahaganilla seen eka boru nam
Yako otchara tiyan 1800 nahenne?![]()
Anna eka thama matath tyana prashne bn, Anika mu nikan hasirenne man muta polla thibba wage
oka magen kalin dongle aran thamath use karanawa kyala okamai mata msg ekak dammeth


