Student visa වලින් රට ඉන්න කෙනෙක්ගෙ visa ඉවර උනාම එයාට visa දික්කරගන්න තියෙන ක්රම මොනවද?
E Ereic Active member Jan 17, 2016 410 183 43 Nov 7, 2019 #1 Student visa වලින් රට ඉන්න කෙනෙක්ගෙ visa ඉවර උනාම එයාට visa දික්කරගන්න තියෙන ක්රම මොනවද?
SunSilk Well-known member Jan 3, 2016 3,444 201 63 Cardiff,UK Nov 7, 2019 #2 Ereic said: Student visa වලින් රට ඉන්න කෙනෙක්ගෙ visa ඉවර උනාම එයාට visa දික්කරගන්න තියෙන ක්රම මොනවද? Click to expand... koheda inne? job offer ekak nattam canada,aus,nz uk,inna ba machan..
Ereic said: Student visa වලින් රට ඉන්න කෙනෙක්ගෙ visa ඉවර උනාම එයාට visa දික්කරගන්න තියෙන ක්රම මොනවද? Click to expand... koheda inne? job offer ekak nattam canada,aus,nz uk,inna ba machan..
E Ereic Active member Jan 17, 2016 410 183 43 Nov 7, 2019 #3 SunSilk said: koheda inne? job offer ekak nattam canada,aus,nz uk,inna ba machan.. Click to expand... German den iwara wela thiyenne man en ne innawa Next yr campus ekakta apply karanawalu
SunSilk said: koheda inne? job offer ekak nattam canada,aus,nz uk,inna ba machan.. Click to expand... German den iwara wela thiyenne man en ne innawa Next yr campus ekakta apply karanawalu
Hayao Well-known member Sep 11, 2009 37,530 4,726 113 ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫ Nov 7, 2019 #4 PhD karanna
SunSilk Well-known member Jan 3, 2016 3,444 201 63 Cardiff,UK Nov 7, 2019 #5 Ereic said: German den iwara wela thiyenne man en ne innawa Next yr campus ekakta apply karanawalu Click to expand... ado ohenam inna puluwan ban ohe track kerenne na neda part time wath ohe kochchara kalda? language 60% tiyennem tikak hoda jobak hoyagattahakine ban..
Ereic said: German den iwara wela thiyenne man en ne innawa Next yr campus ekakta apply karanawalu Click to expand... ado ohenam inna puluwan ban ohe track kerenne na neda part time wath ohe kochchara kalda? language 60% tiyennem tikak hoda jobak hoyagattahakine ban..