waahana paint karapu kale ewarai!!!!!

nadman

Well-known member
  • Nov 29, 2006
    3,830
    558
    113
    Sira idea eka habai machan paint eke heerunoth ethanata witharak paint tikak gaala patch karanna puluwan,habai oya sticker eka kapunoth oya sticker ekama maaru karanna wenawa,podi kaalakin patch karama kathai ne.