warranty එක්ක SSD එකක් ගන්න MC හරි unity plaza හරි තියෙන හොද shop මොනවද ?

black_mustang

Junior member
  • Oct 13, 2020
    56
    29
    18
    මචන්ලා හොද warranty එක්ක trust එකක් තියන්න පුළුවන් ෂොප් මොනවද තියෙන්නේ
     
    • Like
    Reactions: bravehearts

    ShehanAM

    Well-known member
  • Feb 7, 2017
    1,633
    789
    113
    polonnaruwa
    Mama Barclays eken gaththa HDD ekak nam, warranty 2 years dunna, ganath adui. Barclays recommend karanna puluwan.

    But hoda ssd ekak gaththoth warranty oneth naa, ssd dan maru durable, decades ganak awulak nathuwa wada karanawa.

    SSD ekak gannakota DRAM Cache ekak thiyena SSD ekak witharak ganna.
    Samsung 850 Evo, Crucial MX500 wage ewa supiri.
     

    Bigspin

    Well-known member
  • May 27, 2007
    4,242
    3,798
    113
    LONDON
    Samsung SM863a Enterprise SATA 2TB SSD (3 Weeks Used. Not even 1tb written to the drive) Rs47500
    Pioneer NVMe PCIe M.2 2280 2TB SSD (B'New) Rs 47500