manufacture defects ekak enna puluwan. Anika lankawata Asia walata issue rate ekak hithalama ewanawa. marketing strategy.But hoda ssd ekak gaththoth warranty oneth naa, ssd dan maru durable, decades ganak awulak nathuwa wada karanawa.
manufacture defects ekak enna puluwan. Anika lankawata Asia walata issue rate ekak hithalama ewanawa. marketing strategy.