ado ela ela dekka
notepad wala ehema uda bar eka colors add karada uba
ekanan kare na bn.
ado ela ela dekka
notepad wala ehema uda bar eka colors add karada uba
Dark theme āļāˇāˇāļ§ āˇāˇāļ¯āˇ āļ´āˇāļ§ āļ⎠⎠āļāļģāļŊ⎠āļāˇāˇāļąāˇ āļ¸āˇāˇāˇāļąāˇ āļāˇāļŊ⎠āļ āļ¸āˇāļĢāļŊ⎠.
ado eka daganna ona shape eke patta pata wageekanan kare na bn.
āļ¸āļ⎠āˇāˇāļŠ āļļāļąāˇme redda dammata passe Google Input Tools eka hariyata weda karanneth nathuwa giya

me redda dammata passe Google Input Tools eka hariyata weda karanneth nathuwa giya


dark mode eka awulak naha wage eth as mahansi wenakota akuru double wenawada danne naha.

Current IME is not ready yet. kiyala error ekak enawa.āļ¸āļ⎠āˇāˇāļŠ āļļāļąāˇ![]()
thama nam awe nehe hebei āļ¸āļ āļCurrent IME is not ready yet. kiyala error ekak enawa.
welawakata weda welawakata naha.

Ubata oona oona widiyata hadanna baha api hadala dena widiyata pawichchi karapan - Microsoft![]()

Dark theme āļāˇāˇāļ§ āˇāˇāļ¯āˇ āļ´āˇāļ§ āļ⎠⎠āļāļģāļŊ⎠āļāˇāˇāļąāˇ āļ¸āˇāˇāˇāļąāˇ āļāˇāļŊ⎠āļ āļ¸āˇāļĢāļŊ⎠.

āļ¸āļ§āļ⎠āļāļāļ¸ āļāļąāˇ. āļ´āˇāˇāˇāˇ āļ āļēāˇāļąāˇ āļāļģāļŊ⎠chrome extension āļāļ āļ¯āˇāļāļāˇāļ. āļ āļ´āļģāˇāļ¯āˇ āļ āļģāļ āļāļģāļąāˇ āˇāˇāļŗāļ§ āļāˇāļąāˇāļą āļļ⎠āļ¯āˇāļąāˇ āˇāˇāļāˇāļŊāˇāļąāˇCurrent IME is not ready yet. kiyala error ekak enawa.
welawakata weda welawakata naha.
bugs thibboth meke dannaaha ape thawa ekek dala office eke uge ime weda nehe
komath aphuma dawas wala update karana eka ehchara hoda wadak nemei. 
bugs thibboth meke dannakomath aphuma dawas wala update karana eka ehchara hoda wadak nemei.
![]()


Mac OS āļāļ⎠Dark Mode āļāļ⎠āļ¯āˇāļąāˇāļą āļąāˇāˇāˇ āˇāˇāļąāˇāļą āļāļ⎠āļ¸āˇāļāˇāļ⎠āļāļāˇāļ¸āļąāļ§ āļ āļ¸āˇāļĢāļŊ⎠āļ¯āˇāļąāˇāļą āļāļāˇāļāˇ. Mac āļāļ⎠āļāļāļąāļ¸āˇ āļ´āļ§āˇāļ§āˇ.
![]()
![]()