Windows 10 October Build 🌟 New 🌟

Pessimist

Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    āļ‘āļš āļ´āˇāļģāļšāˇŠ ⎀⎙āļąāˇƒāļšāˇŠ āļ…āļ­āˇŠāˇ€āˇ’āļąāˇŠāļ¯ āļ¸āļ¯āˇ’āļ¯ :lol: āļ­āˇ€ āļ´āˇāļģāļšāˇŠ ⎀⎒āļŗāļŊ āļļāļŊāļ´āļ‚āļšāˇœ :baffled: āļ¸āˇāˇƒāļēāļšāˇŠāˇ€āļ­āˇŠ āļēāļąāļšāļ‚ āļ¸āˇœāļšāˇ”āļ­āˇŠ update āļšāļģāļąāˇŠāļąāˇ‘ :lol: āļšāˇœāˇ„āˇœāļ¸āļ¯ āˇƒāļ­āˇ’āļēāļšāˇŠ āļēāļąāļšāļ‚ āˇ„āˇœāļŗāļ§ āļ­āˇ’āļļ⎒āļŊ āļ†āļē⎙ ⎆āļē⎒āļŊ⎊ āļŠāˇ’āļŊ⎓āļ§āˇŠ ⎀⎙āļąāˇŠāļą āļœāļ­āˇŠāļ­āˇœāļ­āˇŠ :baffled:
     

    JohnSnow

    Well-known member
  • Mar 17, 2017
    8,744
    13,301
    113
    āļ‘āļš āļ´āˇāļģāļšāˇŠ ⎀⎙āļąāˇƒāļšāˇŠ āļ…āļ­āˇŠāˇ€āˇ’āļąāˇŠāļ¯ āļ¸āļ¯āˇ’āļ¯ :lol: āļ­āˇ€ āļ´āˇāļģāļšāˇŠ ⎀⎒āļŗāļŊ āļļāļŊāļ´āļ‚āļšāˇœ :baffled: āļ¸āˇāˇƒāļēāļšāˇŠāˇ€āļ­āˇŠ āļēāļąāļšāļ‚ āļ¸āˇœāļšāˇ”āļ­āˇŠ update āļšāļģāļąāˇŠāļąāˇ‘ :lol: āļšāˇœāˇ„āˇœāļ¸āļ¯ āˇƒāļ­āˇ’āļēāļšāˇŠ āļēāļąāļšāļ‚ āˇ„āˇœāļŗāļ§ āļ­āˇ’āļļ⎒āļŊ āļ†āļē⎙ ⎆āļē⎒āļŊ⎊ āļŠāˇ’āļŊ⎓āļ§āˇŠ ⎀⎙āļąāˇŠāļą āļœāļ­āˇŠāļ­āˇœāļ­āˇŠ :baffled:

    āļ¸āļ§ āļąāļąāˇŠ āļ”āļē āļšāˇ’āˇƒāˇ’ āļ…āˇ€āˇŠāļŊāļšāˇŠ āļąāˇ‘..āļ‘⎅āļ§āļ¸ āˇ€āˇāļŠ :cool::cool:
     

    Crazy4u

    Active member
  • Sep 26, 2017
    268
    142
    43
    win 10 update nawathnna reg edit karala witharak be. metered connection ekath godk welwata hariyanwa. godak welwata win10 update nawaththana eka Group policy objests edit kirima in pasu services walin windows update nawaththana eka ita passe Task schedular eken update nwaththana eka. oya thunama karpuwama permenantly windows update off wenwa.
     

    KalyanaMithra001

    Well-known member
  • Aug 25, 2018
    639
    1,060
    93
    mannam thawa win 7. xp thamai hitiye . eka aluth software walata support adu nisa 7da gatteth. win10 nam epa una machan. updates nawattanna bane kochchara kalath.

    windows 7 thawa kaalayak eda ganna puluwan weine. ethakota lankawe unlimited internet awit tiyeine. ethakota 10 da gannawa. :D
     
    Last edited:

    Bart_Allen

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    2,546
    3,899
    113
    Speed force
    āļ‘āļš āļ´āˇāļģāļšāˇŠ ⎀⎙āļąāˇƒāļšāˇŠ āļ…āļ­āˇŠāˇ€āˇ’āļąāˇŠāļ¯ āļ¸āļ¯āˇ’āļ¯ :lol: āļ­āˇ€ āļ´āˇāļģāļšāˇŠ ⎀⎒āļŗāļŊ āļļāļŊāļ´āļ‚āļšāˇœ :baffled: āļ¸āˇāˇƒāļēāļšāˇŠāˇ€āļ­āˇŠ āļēāļąāļšāļ‚ āļ¸āˇœāļšāˇ”āļ­āˇŠ update āļšāļģāļąāˇŠāļąāˇ‘ :lol: āļšāˇœāˇ„āˇœāļ¸āļ¯ āˇƒāļ­āˇ’āļēāļšāˇŠ āļēāļąāļšāļ‚ āˇ„āˇœāļŗāļ§ āļ­āˇ’āļļ⎒āļŊ āļ†āļē⎙ ⎆āļē⎒āļŊ⎊ āļŠāˇ’āļŊ⎓āļ§āˇŠ ⎀⎙āļąāˇŠāļą āļœāļ­āˇŠāļ­āˇœāļ­āˇŠ :baffled:

    āļ­āˇāļ¸ update āļ‘āļš release āļšāļģāļŊāˇ āļąāˇ. Insiders āļŊāļ§ āˇ€āˇ’āļ­āļģāļē⎒ āļ¯āˇ“āļŊāˇ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇ™. āļšāˇœāˇ„āˇœāļ¸āļ­āˇŠ āļ­āˇ€ āļ¸āˇāˇƒ 2k 3k āļēāļē⎒ āļ†āļē⎚ release āļšāļģāļąāˇŠāļą.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,439
    32,173
    113
    mannam thawa win 7. xp thamai hitiye . eka aluth software walata support adu nisa 7da gatteth. win10 nam epa una machan. updates nawattanna bane kochchara kalath.

    windows 7 thawa kaalayak eda ganna puluwan weine. ethakota lankawe unlimited internet awit tiyeine. ethakota 10 da gannawa. :D

    āļ‘āļ­āļšāˇœāļ§ āļ‹āļš āļąāļšāˇ’⎀⎙āļŊāˇ āļ‰āļ‚āļ¯āˇ“ āļ´āˇ”āļ§āˇš...:P
     

    nadimal

    Well-known member
  • Dec 25, 2008
    11,194
    1,796
    113
    Badulla
    uba reg edit walata ynna dannwa neda ?

    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsStore\WindowsUpdate



    In right-side pane look for a DWORD AutoDownload and change its value to 2 to disable automatic app updates....


    try krala balpn...

    CurrentVersion\WindowsStore\WindowsUpdate
    meka missing,mehema ekk na ban
    win 1803
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,564
    16,396
    113
    ko bn me labba thama nahane. iso eka danne naha wage site eke. :dull:
    torrent parakwath danawa dan ithin :(