Windscreen එකේ Acid Rain අයින් කරමු + බය නැතුව වැස්සේ යන්

lankaq

Well-known member
  • Mar 1, 2013
    1,175
    303
    83
    gorosu redi kali walin thullana epa soft ekakin athullanna...anik than wala windscren polish karanawa kiyanne oyita wada sara jathiyak dala madina ekata..man kaleth braso walin thama kisima avulak na
    puluwan unoth video clip ekak danna bro
     

    madmax2016

    Well-known member
  • Nov 16, 2016
    1,384
    642
    113
    Braso hari yanna..... chemical ekak... podi bottle ekakin gala rub kala .... all gone like a new one ... just clear water kind of liquid