gorosu redi kali walin thullana epa soft ekakin athullanna...anik than wala windscren polish karanawa kiyanne oyita wada sara jathiyak dala madina ekata..man kaleth braso walin thama kisima avulak na
gorosu redi kali walin thullana epa soft ekakin athullanna...anik than wala windscren polish karanawa kiyanne oyita wada sara jathiyak dala madina ekata..man kaleth braso walin thama kisima avulak na
Danne bro service eke di kale windscreen ekata 2000 gaththa... pora mata pennuwa 50 -100 ml podi bottle ekak 4000+ /= ganak wenawa..... braso dammama podi seerim wage penna ganna wa