Wordpress weddo warewwww...

nineheart

Well-known member
  • Apr 25, 2013
    2,416
    510
    113
    In the body
    Mama word press theme tikak install kara.. eth ewage dummy data ganna widiyak nene.. ekaka nam pluging ekak active karama awa.. godak ewage ganna bene.. kohomada demo dat tika site ekata import karanne?
     

    samsri

    Well-known member
  • May 15, 2018
    3,174
    2,421
    113
    Theme ekata apu dummy data xml file tika import karala baluwe nadda normally theme walata enawa demo content ita passe active karnna,page eka blog widiyata eththe menu order eka , eka home wage ekakat denna
     
    Last edited: