Mama word press theme tikak install kara.. eth ewage dummy data ganna widiyak nene.. ekaka nam pluging ekak active karama awa.. godak ewage ganna bene.. kohomada demo dat tika site ekata import karanne?
ne ban.. theam eka install karama post ekak wage thiyenawa.. menu ekak wage pennanawa.. mula idala danna kammeli. itath photo mokuth nethi hinda hithagannath be..
Theme ekata apu dummy data xml file tika import karala baluwe nadda normally theme walata enawa demo content ita passe active karnna,page eka blog widiyata eththe menu order eka , eka home wage ekakat denna