Y fm එකේ ලීක් කරගත්ත කෙල්ල ඇවිත් ආයි

stasia

Well-known member
  • May 28, 2018
    12,813
    26,352
    113
    כדור הארץ
    මුන් IGNORE කරපල්ලා බං. මොනා හරි ආණ්ඩුවට ගේමක් දෙන්න යනකොට මේ හිඟන්නො ලීක් ලීක් කිය කියා එළියට බහිනවා. මට හොඳට නෝටිස් උනා හිඟ ඇත්ත. මුන් හදන්නෙ ආණුඩුවට කෙඵවෙන ත්රෙඩ් යට යවන්න
     

    Riduna pumka Antare

    Well-known member
  • Jun 25, 2022
    1,043
    992
    113
    26
    Panadura ahasa yata
    මුන් IGNORE කරපල්ලා බං. මොනා හරි ආණ්ඩුවට ගේමක් දෙන්න යනකොට මේ හිඟන්නො ලීක් ලීක් කිය කියා එළියට බහිනවා. මට හොඳට නෝටිස් උනා හිඟ ඇත්ත. මුන් හදන්නෙ ආණුඩුවට කෙඵවෙන ත්රෙඩ් යට යවන්න
    අනේ තොගේ මොලේ thread එකෙන් ආන්ඩුවක් රැකෙනවද හූනු බිජ්ජෝ🤣
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    අනේ යකෝ!
    තෝ හරිහමන් ෆෝන් එකක් ගනින්,
    ඔක්කොටම කලින්,
    මේකේ ත්‍රෙඩ් දදා වැළලෙන්නේ නැතුව!!!

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     

    Ridunapm

    Well-known member
  • Jun 22, 2022
    2,005
    2,673
    113
    අනේ හුත්ත ඉතින් කොයි ගෑනිටත් තන් දෙකක් පුකක් හුත්තක් තියෙනවා. කොයි ගෑනිත් sex කරනවා. ලීක් වෙන එක අවුල් තමයි. හැබැයි එහෙම වුණා කියල ජීවත් වෙන්න ලැජ්ජා වෙන්න ඕන නැහැ.

    අපේ රටටම හෙන කොටවපු වේසිගෙ පුත්තු ටික දේශපාලනය කරන එකට ඔහොම හිනා වෙන්ඩ ගනින් බං. සැබෑ නෝන්ඩිය අන්න එ‍්ක. 👍
     
    • Haha
    Reactions: Riduna pumka Antare

    Riduna pumka Antare

    Well-known member
  • Jun 25, 2022
    1,043
    992
    113
    26
    Panadura ahasa yata
    අනේ හුත්ත ඉතින් කොයි ගෑනිටත් තන් දෙකක් පුකක් හුත්තක් තියෙනවා. කොයි ගෑනිත් sex කරනවා. ලීක් වෙන එක අවුල් තමයි. හැබැයි එහෙම වුණා කියල ජීවත් වෙන්න ලැජ්ජා වෙන්න ඕන නැහැ.

    අපේ රටටම හෙන කොටවපු වේසිගෙ පුත්තු ටික දේශපාලනය කරන එකට ඔහොම හිනා වෙන්ඩ ගනින් බං. සැබෑ නෝන්ඩිය අන්න එ‍්ක. 👍
    ලැජ්ජ නැද්ද පකෝ අර අකවුන්ට් එකෙන් අණ්ඩුවට කඩේ ගිහින් දැන් පකක් කියන්න🤣
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,617
    17,701
    113
    Auckland
    කවුරු කවුරුත් හුකනවනෙ මිට්ටෝ

    ඔක ජිවිතෙ කොටසක් තමා. ඉතින් උබල වෙන උන් හුකන එවා බල බල ඉන්නෙ නැතුව බලපන් තමන්ගෙ වැඩක් කරගන්න
     

    blackheart

    Well-known member
  • Apr 30, 2019
    993
    688
    93
    ලීක් උනා කිය්ලා මොනව කරන්න ද.. නොකා නොබී මැරෙන්නද ඒකි.. ජොබක් කරල ඉන්න ඔනනෙ