මුන් IGNORE කරපල්ලා බං. මොනා හරි ආණ්ඩුවට ගේමක් දෙන්න යනකොට මේ හිඟන්නො ලීක් ලීක් කිය කියා එළියට බහිනවා. මට හොඳට නෝටිස් උනා හිඟ ඇත්ත. මුන් හදන්නෙ ආණුඩුවට කෙඵවෙන ත්රෙඩ් යට යවන්න
අනේ තොගේ මොලේ thread එකෙන් ආන්ඩුවක් රැකෙනවද හූනු බිජ්ජෝමුන් IGNORE කරපල්ලා බං. මොනා හරි ආණ්ඩුවට ගේමක් දෙන්න යනකොට මේ හිඟන්නො ලීක් ලීක් කිය කියා එළියට බහිනවා. මට හොඳට නෝටිස් උනා හිඟ ඇත්ත. මුන් හදන්නෙ ආණුඩුවට කෙඵවෙන ත්රෙඩ් යට යවන්න
සිරාවට බන්.ඕකුන්ට කොහොමත් ලැජ්ජ්ජාවක් නෑ. පදුරු ගෑනු
ලැජ්ජ නැද්ද පකෝ අර අකවුන්ට් එකෙන් අණ්ඩුවට කඩේ ගිහින් දැන් පකක් කියන්නඅනේ හුත්ත ඉතින් කොයි ගෑනිටත් තන් දෙකක් පුකක් හුත්තක් තියෙනවා. කොයි ගෑනිත් sex කරනවා. ලීක් වෙන එක අවුල් තමයි. හැබැයි එහෙම වුණා කියල ජීවත් වෙන්න ලැජ්ජා වෙන්න ඕන නැහැ.
අපේ රටටම හෙන කොටවපු වේසිගෙ පුත්තු ටික දේශපාලනය කරන එකට ඔහොම හිනා වෙන්ඩ ගනින් බං. සැබෑ නෝන්ඩිය අන්න එ්ක.![]()
Tiyenawanm itin PM ekak daapanKwda malli me![]()