awurudu ganakata passe army ekata kattiya gnnawa dakke ada....

නිකන්ම විශිෂ්ඨයෙක් වෙන්න බෑ.අම්බානකට දුක්විදින්න වෙනවාගියා වගේ නෙවේ මචං දරා ගැනීම 100%ට 20000% ක් වත් ඕන. 2x2 පොලු පාරවල් 5ක් වත් එක දිගට ඉවසන් ඉන්න බැරි නම් ඒ පැත්ත බලන්නවත් එපා.නිකන්ම විශිෂ්ඨයෙක් වෙන්න බෑ.අම්බානකට දුක්විදින්න වෙනවා

නෑ මචන් ගිය අවුරුද්දෙත් ගත්ත commando එකට
ගියා වගේ නෙවේ මචං දරා ගැනීම 100%ට 20000% ක් වත් ඕන. 2x2 පොලු පාරවල් 5ක් වත් එක දිගට ඉවසන් ඉන්න බැරි නම් ඒ පැත්ත බලන්නවත් එපා.නිකන්ම විශිෂ්ඨයෙක් වෙන්න බෑ.අම්බානකට දුක්විදින්න වෙනවා
නෑ මචන් ගිය අවුරුද්දෙත් ගත්ත commando එකට


ඔව් ගිය අවුරුද්දෙත් ගත්තා වගේ මතකයි... මේකට ඉතින් කට්ටිය ගොඩක් යනවා ඉතුරුවෙන්නේ බොහොම අතලොස්සයි.. එකයි

සුබ පැතුම් මචන්
මෙරුන් පාට තොප්පිය දාගන්න වාසනාව ලැබෙන්න කියලා ප්රාර්ථනා කරනවා
bump
bump
Wish u good luck machan
Good luck!
Best of the best commandos![]()

machan issellama army basic course karanna one masa thunak or hatharak ita passe ubata wenawa commando basic course karanna eka dawas 45 i,,ekedi godak balanne endurance ,,,e kiwwe long march with heavy weight,,,and physical side specialy,,,,after that u will follow the commando advance course for one year,,if u pass this alll u will be commandooo.....its very difficult but if u fit in mentaly u will dooooo,,,,the tough time will be commando basic 45 days,,,,,congrats

මිනිහව බලන්න යන්න.. අම්පාරෙ 