සතියක් විතර කොහෙ හරි ගිහින් නැවතිලා ඉදල තියනවද?

emoji diaries

Well-known member
  • May 26, 2020
    12,836
    39,823
    113
    Homagama
    පුලුවන්නම් උතුරට යන්න. මන්නාරම හෝ යාපනේ.
    කෑම බීම ගනන් එහෙම වෙනම ලෝකයක් වගේ. ගනන් සැහෙන් සාදාරනයි. නිදහසත් තියනවා.
    ඩවුන් සවුත් නම් ඊනියා ටුවරිසම් නාමයෙන් විනාසම වෙලා ඉවරයි. මොන නිදහසක්ද?
     

    PASAN147

    Well-known member
  • Oct 19, 2006
    790
    1,384
    93
    Heiyanthuduwa - Kelaniya
    මම ලංකාවෙ නම් සතියක් නැවතිලා ඉදලා නෑ... දවස් 3 , 4 ක් තමා උපරිම... වෙන රටක සංචාරයක් ගිහින් නම් සතියක් නැවතිලා ඉදලා තියනවා.. නුවරඑළිය හොදයි
     

    mr.Z

    Well-known member
  • Jan 18, 2015
    1,516
    912
    113
    එක දිගට ගෙදරම ඉඳල වැඩ කරල එපා වෙලා ඉන්නෙ. සතියක් විතර කොහෙ හරි ගිහින් නැවතිලා ඉදල (වැඩ කරන ගමන්) එන්න idea එකක් තියනව. නුවර එලියෙ වගේ කොහොමද? එහෙම ගිය අය ඉන්නවද? හොඳ place මොනවද ලොකු ගනන් නැති? හොඳට signal තියෙන්නත් ඕන dialog
    yko ekaparak kochchara track pannada kiyanawanam haputhale masa deka hamarak kadu nagga weda nawattala.. dan hama auruddema masayak okkoma weda nawattala kohe hari gihin activities karanawa.. a gihin awama marama athal...
    place ekak baladdi uba karanna asa dewal monada kiyala blala planak gahagena palayan.. mn hiking walata asa hinda haputhale thoragatte...
     
    • Like
    Reactions: dillido

    corp

    Well-known member
  • Jan 12, 2016
    2,259
    945
    113
    Surfing athulu, dina kipayak iddi, kanna bonna, naaanna, safari KUMANA, Club pub , sx wageewa thamai