අකුණු ගහනකොට කම්පියුටර් පරිස්සමෙන්

Mr.Tom

Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    අකුණු ගහනකොට කම්පියුටර් පරිස්සමෙන්

    මේ දිනවල පවතින කාළගුණික තත්වය හේතුවෙන් දිවයිනේ ප්‍රදේශ රැසකට දැඩි වර්ෂාවත් පවතිනවා. ඒ නිසාවෙන් සිදුවන අකුණු අනතුරු පිලිබඳවද මේ වන විට දිවයිනේ විවිධ ප්‍රදේශ වලින් තොරතුර වාර්තා වනවා. එවන් සෝචනීය පුවතක් පිළිබඳව පසුගියදා වාර්තා වුනේ මිනුවන්ගොඩ - කලවාන ප්‍රදේශයෙනුයි. අකුණු සහිත කාලගුණික තත්වයක් පවතින මොහොතකදී තරුණයෙකු විසින් සිය පරිගණකයේ වැඩකටයුතු සිදුකරමින් සිටින අවස්ථාවක ඔහුට අකුණු සැරක් වැදී එම ස්ථානයේම මියගොස් තිබෙනවා. මියගිය තරුණයාගේ වයස 20ක් පමණ බවයි වැඩිදුරටත් වාර්තා වන්නේ.

    උඹලත් අකුණු ගහන වෙලාවට කම්පියුටර් එක ටිකක් ඕව් කරලා තියන්න අමතක කරන්න එපා. සමහර වාහන වල හරියට බ්‍රෙක් නෑ වගේ ගොඩක් ගෙවල්වල හරියට අර්ත් එක නෑනේ. :(

     
    • Like
    Reactions: DAMER

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    :( මගේත් router එක එක පාරක් ගියා. දැන් නම් අකුණු ගහනකොට fuse එක ගලවනවා.
     

    mAjIc hAt

    Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    ගොඩක් වෙලාවට වෙන්නේ කොම්පීටලේ
    කැඩෙන එක අවාසනවට ඔහොම වෙනවා ඉතින් අපේ පැත්තේ නම් යන්නේ පෝලිමට රවුටර් බන් :lol:
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    akunu gahana welawaka thamaa mage lap eka giyeth ayye....kiyala wadak naa
    ඔව් මල්ලි එක තත්පරයෙන් මොනතරම් පාඩු වෙනවද :baffled:
    battari eken wada kalata awulk naneda ban
    බැටරි නම් අව්ලක් නෑ බං. ඒත් එලිමහනේ හෝ ජනෙල් ඇරගෙන ඩොංගල් එක ගහගෙන හිටියොත් අනතුරුවීමේ සම්භාවිතාවයක් ඇති කියල හිතනවා.
    :( මගේත් router එක එක පාරක් ගියා. දැන් නම් අකුණු ගහනකොට fuse එක ගලවනවා.

    :baffled: ඔව් අකුණු වැඩිම උනොත් පැයක් වගේනෙ තියන්නේ. ඒකාලේ ඉවසන්න වෙනවා.
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    ගොඩක් වෙලාවට වෙන්නේ කොම්පීටලේ
    කැඩෙන එක අවාසනවට ඔහොම වෙනවා ඉතින් අපේ පැත්තේ නම් යන්නේ පෝලිමට රවුටර් බන් :lol:
    ඔව් බං ගොඩක් වෙලාවට විදුලි උපකරණටෙ කෙල වෙලා නවතිනවා. මිනිස්සුන්ට වදින්නේ නරක වෙලාවට තමයි ඉති. කව්ද දන්නේ ඔය කොල්ලත් මේකෙ යූස කෙනෙක්ද කියලා :(
    ඒකනේ බං ආච්චිලා සීයලා අකුණු ගහන වෙලාවට යකඩ කෑල්ලක් වත් අල්ලන්න දෙන්නෙ නැත්තේ :baffled:
     

    mAjIc hAt

    Well-known member
  • May 24, 2014
    13,181
    837
    113
    ඔව් බං ගොඩක් වෙලාවට විදුලි උපකරණටෙ කෙල වෙලා නවතිනවා. මිනිස්සුන්ට වදින්නේ නරක වෙලාවට තමයි ඉති. කව්ද දන්නේ ඔය කොල්ලත් මේකෙ යූස කෙනෙක්ද කියලා :(
    ඒකනේ බං ආච්චිලා සීයලා අකුණු ගහන වෙලාවට යකඩ කෑල්ලක් වත් අල්ලන්න දෙන්නෙ නැත්තේ :baffled:

    මට මතකයි බන් ඉස්සර ආච්චි එහෙම ටිලිෆෝන් වයර් එකත් ගලෝලා ජනේලෙන් එලියට වෙන්න
    තියනවා බිමට බහින්න දෙන්නෙත් නෑ අපිට :sorry:

    ලා අකුනු වලට නම් මාත් දාගෙන ඉන්නවා බන් හයියෙන් කෙලිනකොට වහනවා මල පැනලම ගෙදර
    ඉන්නෙත් ටික වෙලාවයි ඒ ටික වෙලාවෙත් අකුනු එහෙම ආවම තමා එපා වෙන්නේ :frown:
     

    other guy

    Well-known member
  • Apr 18, 2014
    8,667
    770
    113
    neverland


    මට මතකයි බන් ඉස්සර ආච්චි එහෙම ටිලිෆෝන් වයර් එකත් ගලෝලා ජනේලෙන් එලියට වෙන්න
    තියනවා බිමට බහින්න දෙන්නෙත් නෑ අපිට :sorry:

    ලා අකුනු වලට නම් මාත් දාගෙන ඉන්නවා බන් හයියෙන් කෙලිනකොට වහනවා මල පැනලම ගෙදර
    ඉන්නෙත් ටික වෙලාවයි ඒ ටික වෙලාවෙත් අකුනු එහෙම ආවම තමා එපා වෙන්නේ :frown:

    සිරාවට මේ දවසවල හැමදාම රෑට වහිනවා. එතකොට නම් එපා වෙනවා.
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile


    මට මතකයි බන් ඉස්සර ආච්චි එහෙම ටිලිෆෝන් වයර් එකත් ගලෝලා ජනේලෙන් එලියට වෙන්න
    තියනවා බිමට බහින්න දෙන්නෙත් නෑ අපිට :sorry:

    ලා අකුනු වලට නම් මාත් දාගෙන ඉන්නවා බන් හයියෙන් කෙලිනකොට වහනවා මල පැනලම ගෙදර
    ඉන්නෙත් ටික වෙලාවයි ඒ ටික වෙලාවෙත් අකුනු එහෙම ආවම තමා එපා වෙන්නේ :frown:

    ඔව් මචං ඉස්සර අපේ ආච්චිත් ඔහොමතමයි අපිට. පොඩිකාලෙදි බිමට බහින්න දෙන්නෙ නෑ. දැනුත් අකුණු ගහනකොට කෑ ගහගෙන එනවා ටීවි ඕෆ් කරන්න, ඔක්කොම ප්ලග් ගලවන්න කියලා.
    මම ඉතිං කරන රස්සාවේ හැටියට සමහර වෙලාවට ඕෆ් කරන්න වෙන්නෙ නෑ බං. :baffled:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    රව්ටරේ 2 පාරටත් ගියා ඔෆ් කරලා ගලවල තිබිලත්. හෙට slt සොන්නහ් වයර් ගලවල එලියට දානවා අකුණු ගහද්දි
     

    HashanR

    Member
    Jun 26, 2011
    2,839
    421
    0
    Matara
    mama nam lap eke use kara ban direct power supply cable eka galawala battery eken with dongle

    physical cable ekak hari mokak hari sambanda wela nathnanm eliye indala ena wadinna widihak nahalu neda awaranaya wehccha thanaka innawnam
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    mama nam lap eke use kara ban direct power supply cable eka galawala battery eken with dongle

    physical cable ekak hari mokak hari sambanda wela nathnanm eliye indala ena wadinna widihak nahalu neda awaranaya wehccha thanaka innawnam

    ඩොංගල් එක ගහගෙන ඉන්නව නම් ජනෙල් ලග, එලිමහනේ ඉන්න එපා කියනවා. :baffled: වාහනේක නම් ඕක්කොම ශටර්ස් වහලා ඉන්න කියනවා.
     

    simpleboy

    Member
    Mar 8, 2015
    1,641
    109
    0
    mobile phone , dongle wada karanne radio signal walinne, radio signal haraha akunu enna widihak na neda ?
    Akunu enna puluwan , tv antena walin,telephone line walin.current line eken wage neda ?
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    mobile phone , dongle wada karanne radio signal walinne, radio signal haraha akunu enna widihak na neda ?
    Akunu enna puluwan , tv antena walin,telephone line walin.current line eken wage neda ?

    මට නම් ඒ ගැන එච්චර දැනුමක් නෑ මචං. එක සැරයක් ටීවි එකේ නිව්ස් වල කිව්වා එලිමහනේ මොබයිල් ෆෝන් පාවිච්චි කරන්න එපා කියලා.
     

    akmaadj

    Well-known member
  • Sep 8, 2014
    1,250
    586
    113
    මට නම් ඒ ගැන එච්චර දැනුමක් නෑ මචං. එක සැරයක් ටීවි එකේ නිව්ස් වල කිව්වා එලිමහනේ මොබයිල් ෆෝන් පාවිච්චි කරන්න එපා කියලා.
    eka 4n eka hadla tiyana sanayaka dywan wla paramanaya mtha bn tiranya wenne