අගල් 32 ස්මාට් ටීවී එකක් අඩුවට
කොල්ලනේ ..
පොඩ්ඩක් කියනවද අඟල් 32 ස්මාට් ටීවී එකක් අඩුවට මොනවද තියෙන්නේ කියල ?
සාමන්යෙන් රු 30 000 කට වගේ ගන්න පුළුවන් ද ?
මේක Rs. 29,950 වෙනවා .
ක්ලියර් කියලා එකක් .
Clear Android Smart LED TV 32S9200
අවුරුදු 3 ක වොරන්ටි ජිනපාල එකෙන් .
මොකක්ද මේ 512 ram සින් එක .?
මෙන්න මේක LG එකක් .
34 000 ක් වෙනවා .
720p Smart LED TV - 32" Class (31.5" Diag)
32LF595B
මේකට වොරන්ටි අවුරුද්දයි ,
webOS 2.0 Smart TV ලු .
ඒ කියන්නේ මොකක්ද ?
එතකොට මම දැන් ඉස්සෙල්ල දැම්ම එක webOS 2.0 Smart TV නෙමේ ද ?
මේකේ ram එක කීයක් ද දන්නේ නැහැ නේද ?
අදහසක් දෙන්න කොල්ලනේ
පසු ; ස්මාට් නොවුනත් කමක් නැහැ .
30 කට වගේ සුපිරි එකක් ඕනේ මට
කොල්ලනේ ..
පොඩ්ඩක් කියනවද අඟල් 32 ස්මාට් ටීවී එකක් අඩුවට මොනවද තියෙන්නේ කියල ?
සාමන්යෙන් රු 30 000 කට වගේ ගන්න පුළුවන් ද ?
මේක Rs. 29,950 වෙනවා .
ක්ලියර් කියලා එකක් .
Clear Android Smart LED TV 32S9200
අවුරුදු 3 ක වොරන්ටි ජිනපාල එකෙන් .
- A + Grade Panel
- HDMI x 3
- USB x 2
- Dolby audio
- 1366 x 768 resolution
- VGA x 1
- AV in X 2
- 4GB memory
- Quad core
- 512M ram
මොකක්ද මේ 512 ram සින් එක .?
මෙන්න මේක LG එකක් .
34 000 ක් වෙනවා .
720p Smart LED TV - 32" Class (31.5" Diag)
32LF595B
මේකට වොරන්ටි අවුරුද්දයි ,
webOS 2.0 Smart TV ලු .
ඒ කියන්නේ මොකක්ද ?
එතකොට මම දැන් ඉස්සෙල්ල දැම්ම එක webOS 2.0 Smart TV නෙමේ ද ?
මේකේ ram එක කීයක් ද දන්නේ නැහැ නේද ?
අදහසක් දෙන්න කොල්ලනේ
පසු ; ස්මාට් නොවුනත් කමක් නැහැ .
30 කට වගේ සුපිරි එකක් ඕනේ මට

Last edited:


