https://www.google.lk/search?q=pati...X&ved=0CBoQsARqFQoTCNmd1960uMgCFcodjgoda0ED5Q mee wagee tube set ekak machan eka kenekuta dala auto clave danna one wena kenekuta pawichci karanna LRH eke ehema machan godak eka dawasata use wenawa size 3 kin thiyanawa godak hospital walata ICU,MICU,SICU,NSICU,PBU hama ekakatama ventilator ,cpap machine walata use karanwa ban .poddak balanna


Help කරපන්ආණමඩුව කියන පළාතේ කොතලකෙමියාව කියල ගමක් තියනව . ඒ ගමේ ඉස්කෝලේ ගොඩක් දුප්පත් පුලුවන්නම්Help කරපන්





ආණමඩුව කියන පළාතේ කොතලකෙමියාව කියල ගමක් තියනව . ඒ ගමේ ඉස්කෝලේ ගොඩක් දුප්පත් පුලුවන්නම්Help කරපන්