අපේ එකෙක් වඩේ කර කර ඉන්නකොට අම්මාට මාට්ටු වෙලා.. "සොකඩේ හොලවා හොලවා ඉදපන් ඔක්කොම හරි යයි කිව්වලු "..






අඩෝ මටත් පොඩි සින් එකක් උනා O/L ලියලා ගෙදර ඉන්න කාලේ. දවල්ට මම විතරයි ගෙදර. මම අතේපාරක් ගහලා බඩු ටික පොඩි ග්රොසරි bag එකකට යවලා එක කුසියේ ජනේලේ ලග තිබ්බා විසි කරන්න. පස්සේ මට අමතක උනා. අම්ම ඉස්කෝලේ ඇරලා එක්කන් එන්න මම ගියා Bike එකේ. අඩෝ එද්දී තාම මටක් උනේ බඩු bag එක ගැන. ආපු ගමන් ටක් ගාලා දොර ඇරපු ගමන් මම ගියා කුසියට. අඩෝ Bag එක පුරාම කළු කුබී. එක බින්දුවක් වත් බඩු නැ කුබී වැඩේ දීලා ඔක්කොටම. එදානම් නුලෙන් බේරුනේ.





මෙහෙම කතාවක් අහල තියෙනවද .............
දවසක් කොල්ලෙක් අතේ ගහනවලු කාමරේ ඉදන් , එක පාරම කොල්ලේගේ තාත්ත කාමරේට ආවලු , තාත්ත දොර රෙද්දෙන් මූව දකිනකොටම ආහ්හ් කියල ආපහු හැරුනලු බන් ...
කොල්ලට කර ගන්න දෙයක් නැතුව යන්න ඇති ඒ වෙලාවෙනම් .![]()



අපේ එකෙක් වඩේ කර කර ඉන්නකොට අම්මාට මාට්ටු වෙලා.. "සොකඩේ හොලවා හොලවා ඉදපන් ඔක්කොම හරි යයි කිව්වලු "..




maattu une eka dawasai gedara kauruwath nati welaway 30 tab ekakuth gahala godak wela kara kara hitiya ammala ena kota divva room ekata kalisam kotayak gahan enna etakotai dakke putuwe mette indala tile ekata watila akkawa lissuwa ,,,
akka ahuwa magen "malli umbata molay amaruwada gay athule kela gahala tiyenne? maawath lissuwa" kiyala
eda num baya una passe num hina giya
vihiluwak nowa siraa kataawaki
issara meke hitiya member kenek (mozilla neme). ithin oya kiyana ekata una me wage seen ekak. mu re welak bala bala athe parak gaha gaha inna kota current gihin. passe mu itipandamak paththu karala room eke ada gawa. mu ithin karapu wede iwara nethi nisa ande harahata nida gena kelin karan athe gahala. wede karala ahawara wela ass arinakota patta kaluwarai lu room eka.belinnam amma evith mu gawa thibba itipandama aran gihin.
gedara yanne nethuwa hitiya dawas keepayak ammata muna denna be kiyala....
![]()
මං දවසක් කාමරේ ඇද උඩ අතේ ගගහා ඉන්නකොට කාමරේ දොරත් අැරන් අක්ක ආව කියහන්කෝ. මං යාත්නන් අගුල දාල තිබුනෙ. මාව දැකල අම්මේ මෙන්න මල්ලි මොනවද කරනෝ කියල දිව්ව![]()
අතෙ ගැහිම අනුලෝමව සමානුපාතික ද බන් කුරුලෑ වැඩීවීමට .යකෝ මගේ කුරුලෑ දැකලා කෙල්ලෙක් කිව නෙ. ඔය පෙන්නේ වලත්තකම කියලා.
මටත් උනා පහුවාදා තාත්ත වැඩක් කියල මම බෑ කිවා උබට වෙන ඒවා පුළුවන් මේක තමා බැරි කිවා
පෝරිසාදයා;18353252 said:මේක මගේ යාලුවෙක්ට වෙච්ච දෙයක් 10 වසරෙදි...පොර ඉතින් හැමදාම වැඩේ කරන්නේ ගෙදර කවුරුත් නැති වෙලාවක් බලල තාත්තගෙ හාන්සි පුටුවෙ ඉඳගෙනලු,,අරව ටික චුක් ගාල ඒ ඉස්සරහ තියෙන පාපිස්සට ප්රක්ශිප්තයක් වගේ විදිනවලු.. දවසක් මූ හෝ ගාල වැඩේ කරන කොට තාත්ත ඇවිත් වැඩේ දැකල. මූ ඉතින් ශේප් වෙන්න කිව්වලු කඩියක් කෑවා. ඉන්න බෑ කසනව කියල.. තාත්ත කිව්වලු කඩි කෑවට කාරි නෑ අදවත් පාපිස්ස හෝදල දාපන් කියලා..![]()
EMINƎM;18353309 said:අතේ සීන් එකක්නම් නෙවේ. මගේ යාලුවෙක්ගේ ගෙවල් පැත්තේ පොඩි කොල්ලෙක් (9 වසරේ වගේ) වයිය පටේ මයිල් කප කප ඉදලා මේසේ යට ඉදන් . ඒක උගේ හයක් හතරක් නොතේරෙන මල්ලිට මාට්ටු වෙලා. මේ පොඩි එකා අම්මා ආවම , අම්මට කියලා අයියා අද දවල් මේසේ යටට වෙලා කතුරකින් චූව කපා ගත්තා කියලා.




අපේ එකෙක් වඩේ කර කර ඉන්නකොට අම්මාට මාට්ටු වෙලා.. "සොකඩේ හොලවා හොලවා ඉදපන් ඔක්කොම හරි යයි කිව්වලු "..




මම දවසක් සුමානයක් විතර නොකර ඉදල අතේ ගැහුව කොමොඩ් එකේ වාඩිවෙලා, එදා සුරාන්තයත් වෙනදට වඩා දික් උනා,බඩු ගොඩක් ගියා., ගිය බඩු වලින් ලොකු ප්රතිශතයක් සින්ක් එකට වැටිල තිබුන. ඒ ටික පිහිදල යන්න දොර අරිනකොටම වාසනාවට දැක්ක සින්ක් එක උඩ තියන මිරර් එකෙත් බඩු, මට තරු පෙනුන.!
ඉටපස්සෙ ඒකත් පිහිදල එලියට ආව.

