අතේ සල්ලි නැතුව වාහනයක් import කරන්න

Sajam

Active member
  • Aug 29, 2021
    183
    228
    43
    වාහනයක් ඉම්පෝර්ට් කරගන්න ඕන. ඉන්වෙස්ට් කරන්න අතේ සල්ලි නෑ දැන් කීයක්වත්ම, හැබැයි loan/lease එකක් ගෙවන් යන්න පුලුවන් අවුලක් නැතුව.

    ඇප කාරයො හෝ දේපල තියල ණය ගන්න කැමති නෑ. ඒ නිසා personal loan එකකින් වැඩේ ෆුල් ගොඩ දාගන්න තරම් ගාණක් ගන්නත් අමාරුයි.

    මොනාද තියෙන options? 🤔
     
    • Like
    Reactions: Nidarshana_k

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,445
    113
    බජට් එක කීයක් වගේද? ක්‍රීඩ් කියන මෙම්බර්ට මැසේජ් එකක් දාන්න. එයා වාහන ගෙන්නුවා.
     
    • Like
    Reactions: Sajam

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    බිස්නස් වලට නැතිව ඔහොම වාහන ගන්ඩ එපා බන්
    ඔය සල්ලි වලින් කාල බීල පික්මි පල
     

    Sajam

    Active member
  • Aug 29, 2021
    183
    228
    43
    බජට් එක කීයක් වගේද? ක්‍රීඩ් කියන මෙම්බර්ට මැසේජ් එකක් දාන්න. එයා වාහන ගෙන්නුවා.
    less than 10mil වගේ

    What about your EPF fund? You can use that as a guarantor.
    Thanks, gonna check on this

    බිස්නස් වලට නැතිව ඔහොම වාහන ගන්ඩ එපා බන්
    ඔය සල්ලි වලින් කාල බීල පික්මි පල
    පික්මී/ඌබර් එක්ක අමාරුයි හැමදාම. කන්න බොන්න සල්ලි තියේ මචන්. වෙන investment එකක් නිසයි වාහනේකට අතේ සල්ලි නැති උනේ
     
    • Like
    Reactions: Wadakaru

    roj

    Well-known member
  • Nov 21, 2019
    1,795
    1,405
    113
    I know u badly need the vehicle and all bro. But what u r saying is a terrible idea
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    less than 10mil වගේ


    Thanks, gonna check on this


    පික්මී/ඌබර් එක්ක අමාරුයි හැමදාම. කන්න බොන්න සල්ලි තියේ මචන්. වෙන investment එකක් නිසයි වාහනේකට අතේ සල්ලි නැති උනේ
    උබට තියෙන ඔප්ෂන් එක තමයි සල්ලි තියන වෙලාවක ගන්න එක
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,724
    113
    වාහනයක් ඉම්පෝර්ට් කරගන්න ඕන. ඉන්වෙස්ට් කරන්න අතේ සල්ලි නෑ දැන් කීයක්වත්ම, හැබැයි loan/lease එකක් ගෙවන් යන්න පුලුවන් අවුලක් නැතුව.

    ඇප කාරයො හෝ දේපල තියල ණය ගන්න කැමති නෑ. ඒ නිසා personal loan එකකින් වැඩේ ෆුල් ගොඩ දාගන්න තරම් ගාණක් ගන්නත් අමාරුයි.

    මොනාද තියෙන options? 🤔
    ඉස්සරනම් personally import කලත් උඹල වගේ එක පාර දෙන්න සල්ලි නැති උන්ට කරන්න පුලුවන්. ඒත් මේ පාර ගෙන්නපු එක මාස ක් ඇතුලෙද කොහෙද register කලැඉ නැත්තන් දඩ ගහනවා. ඉතින් පොඩි පොඩි විදියට personally import කරන්න support කරපු උන් එහෙම ඕකට අත ගහන්නෙ නෑ. sale කාරයන්ගෙ පිහිට තමා වගේ.
     

    tKia

    Well-known member
  • May 3, 2023
    517
    819
    93
    ඔන්න ඕක තමා ප්‍රශ්නේ, ලංකාවත් අවුරුදු 70ක් විතර ඔහොම තමා කලේ. අතේ සතේ නැතුව බඩු ඉම්පෝර්ට් කලා, අන්තිමේදී බංකොලොත් උනා

    හොඳම දේ සල්ලි තියෙන වෙලාවක ගන්න එක. දැන් කොහෙන් හරි වැඩි පොලියකට ණයක් අරන් ගත්ත කියමු (ලංකාව චීනෙන්, තව commercial banks වලින් ගත්ත ඒවා වගේ), ඊට පස්සේ මොකක් හරි හදිස්සියක් , තමන්ට හෝ පවුලේ කෙනෙක්ට ලෙඩක් වගේ හැදුනොත් ඉවරෙටම ඉවරයි, මොකද ගත්ත වාහනේ විකුනන්න ලේසිත් නැ දැන් තියෙන ගණන් විදිහට. කුණු කොල්ලෙට තමයි දෙන්න වෙන්නේ
     

    chami2015

    Well-known member
  • Jul 14, 2015
    7,065
    8,368
    113
    ඕක ප්‍රැක්ටිකලි කරන්න පුලුවන් කියල ෂුවර්ද උඹට?
    ලක්ෂ 70ක් වගේ ගානක් 15% පොලියට අවුරුදු 5කටම ගත්තත් වාරිකය එනව

    166,529.51 ක්​

    මේ වගේ ගානක් ගෙවන්න උඹට හැකියාවක් තියෙනව කියන්නෙ ඇයි උඹ ලග සල්ලි නැති උනේ දැන් අතේ? ගෙවන්න පුලුවන්ද බැරිද කියන එක නෙමෙයි ප්‍රශ්නෙ, සල්ලි ටිකක් ඉතුරු කරගන්න බැරි උනේ ඇයි. ඒව හරියට ක්ලියර් කරගෙන ඔය වැඩේ කරන්න ඕන උනත් කරපං.

    හැබැයි ඒ නැතත් සල්ලි සතයක්වත් නැතුව පර්සනල් ලෝන් එකක් හෝ Property mortgage කරල ලෝන් එකක් නොගෙන ඔය වගේ වැඩක් කරන්න ගොඩක් අමාරු වෙයි බං. පර්සනල් ඉම්පෝට් කරත් අඩුම CIF value එක හරි අතේ තියෙන්න ඕන.
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus