Google accountMokadda app eka mokadda bank eka?
Mokadda wetenne? NSB online banking thiyanawada?Google account
Frimi ත් බෑ NSB ත් බෑ
ai ban message ekak awe unge ada maintenance ekak thiyanawa kiyaklGoogle account
Frimi ත් බෑ NSB ත් බෑ
බොරු නේai ban message ekak awe unge ada maintenance ekak thiyanawa kiyakl
SMS ekakuth awa App notification ekakuth awa

Sampath හා කමර්ෂල් වැඩ. ගෙව්වා
නෑ බං අලුතින් ඇඩ් කරන්න බැලුවෙSampath හා කමර්ෂල් වැඩ. ගෙව්වා
pissuwatada boru kiyanne. matath iye hari pereda hari awa. ekai mamath pora wage kiwwe.බොරු නේ![]()
pissuwatada boru kiyanne. matath iye hari pereda hari awa. ekai mamath pora wage kiwwe.
Nsb da? Keeya wenkandaai ban message ekak awe unge ada maintenance ekak thiyanawa kiyakl
SMS ekakuth awa App notification ekakuth awa
මගෙ කේස් එකත් Google one තමාgoogle එකේ මගේ ලඟ තියන එක කාඩ් එකක්වත් ඇඩ් කරන්න බැහැ,
අර Google one ද මොකද්ද එක ගන්න හැදුව ටික කාලෙකට කලින් මට පේමන්ට් කරන්න බැහැ. උන්ගෙ සපෝට් එකට දැම්මා ටික දවසක් එහෙ මෙහෙ හොයලා කිවුවා මගේ අවුල විසඳන්න බැහැ සොරි කියලා
ComB/Seylan/FriMi
මම ඒ පාර බම්බු ගහගන්න කියලා icloud එක ගත්තා.

NTBNsb da? Keeya wenkanda
mata Google eken refunds ganna be... I can pay out, Google eken kiyanawa ubage labbe bankwe awulak kiyalagoogle එකේ මගේ ලඟ තියන එක කාඩ් එකක්වත් ඇඩ් කරන්න බැහැ,
අර Google one ද මොකද්ද එක ගන්න හැදුව ටික කාලෙකට කලින් මට පේමන්ට් කරන්න බැහැ. උන්ගෙ සපෝට් එකට දැම්මා ටික දවසක් එහෙ මෙහෙ හොයලා කිවුවා මගේ අවුල විසඳන්න බැහැ සොරි කියලා
ComB/Seylan/FriMi
මම ඒ පාර බම්බු ගහගන්න කියලා icloud එක ගත්තා.
