ප්රායෝගිකව මෙතෙනදී වෙන්නේ මෙහෙමෙයි..
ලමයිව උසාවි දැම්ම නං 5000 ගානේ ගහලා නඩු කාරය දෙමව්පියන්ටත් බැනලා ලමයින්ටත් අවවාද කරලා ගෙදර යවනවා..
පරිවාසේ දාන්නේ නෑ..
නීතිමය වශයෙන් ලමයින්ට ලොකු දඩුවමක් පැනවෙන්නේ නෑ.. එහෙම කරන්න අවශ්ය නීතීමය ප්රතිපාදන මුකුත් නෑ..
Onna okai kiyanne.. kiwwata munta therenne nane. Methana rate nithiya kadala nam waradda demawpiyange. Policiya awawada karanne maha unta. Mokada unge daruwo misak principalge daruwo nemeine. Winaya kaduwa nam school eke ekata wenama kriyamargayak ganna thibba. Bothal kudu karala vinaya hadanna puliwanida mama ahanne..


