
උඹ උදව්වක් ඉල්ලලා තියනව මම දැක්කා. නමුත් මම ඔය ගැන දන්නෙ නැති නිසා සහ ඔය මගේ ක් ෂෙත්රය නොවෙන නිසා ඉතිං මොකක් කොරන්න ද මිත්රයා?????නැත්තං මම උදව්වක් කරන්න පුළුවන වෙලාවක නොකර කර අරින්නේ නෑ....
if you are good at something never do it for free..
මචන්ලා මට දැනගන්න ඕනේ උබලා අන්තර්ජාලේ ඉන්න මිනිස්සු ඒ කියන්නේ අන්තර්ජාලයෙන් හම්බුනු දවස ගානේ කතා කරන යාළුවෙක් වගේ කෙනක් උදව්වක් එල්ලුවොත් කරනවද නැද්ද කියලා ?
මේකයි මචන්ලා සීන් එක මගේ Google + , Twitter , Facebook , Froums වල උන් උදව් ඉල්ලනවා ඔය එක එක සයිට් හදා ගන්න වගේ දේවල් ඉතින් උන්ට කරලා දෙනවා යාළුකම නිසා සමහරුට රෑ 2-3 වෙනකම් කරලා දීලා තියෙනවා. එත් උදේ බලද්දී උන් මගේ Friend List එකෙන් අයින් වෙලා ගිහින්, තවත් සමහරු කරලා දුන්න වැඩේ බොහොම චුට්ටක් වැරදි කියලා තරහා වෙනවා, තවත් සමහරු හරි ලොකුවෙන් කතා කරන්නේ මම හරියට වැරදක් කරපු එකෙක් ගේ ගානට. ඔය අතර තවත් සමහරු උදව්ව කරලා දෙන අතර තුර විවිධ Smilies වලින් දිව දික් කරන ඒවා දාලා හිනා වෙනවා. අත ඇරලා දැම්මත් පස්සෙන් එනවා එකම එල්ලා එල්ලා , තව සමහරු උදව් එල්ලලා ඉවර වෙලා මගේ දිහා සැකෙන් බැලෙන්නේ නිකන් හොරෙක් ගේ ගානට.
තවත් සමහරු උදව් කරගත්තට පස්සේ සද්ද නැතුව ඉන්නවා. මට මොකක් හරි ඕන කමක් ඇවිල්ලා මොකක් හරි ඇහුවොත් ගනම් ගන්නනේවත් නැහැ අය ඌට ඕන කමක් වෙලා අයෙත් උදව් එල්ලගෙනම එනවා
මේ ලගකදී ඉන්ජ්නේරුවෙක් කියලා එකෙක් මේල් කරලා අහනවා බ්ලොග් එකක් හදා ගන්න. ඌට කිසිම දැනුමක් නැති විදියට ඇහුවේ ඌට වැඩේ කරගන්න හැටි Link එකක් යැව්වට පස්සේ කියනවා මට පාඩමක් උගන්වන්ලු බැලුවේ කියලා
ඇයි මචන්ලා මුන් මෙහෙම හැසිරෙන්නේ ? හිතේ සතුටෙන් උදව් කලත් අන්තිමේදී ඇතිවන්නේ දුකක් නැත්නම් කනගාටුවක්.
Now 2016.
Kalya aluth, Thalaya wenas...
Yako mama Finland gaththa kollo 6 ka gen 5k penna wena ratakata. Aeken mata kela una. VISA cancel una.
Un penne nikun nemai badinna hitapu mage ganiwath aragena.
Okkoma Net 1n set una udawu ellagena apu kollo.
Eda edun udawu karath karanne muth mata aniwaryen kelinawa. aeth kamuk nehe mu goda yanawa ne kiyana manasikath wayen..

aniwa ohoma thamai elakiri ekema man dakala thiyuenwa ehema dial udaw illanwa witharai wena kenek udaw illuwata bump ekakwath danne anh
Now 2016.
Kalya aluth, Thalaya wenas...
Yako mama Finland gaththa kollo 6 ka gen 5k penna wena ratakata. Aeken mata kela una. VISA cancel una.
Un penne nikun nemai badinna hitapu mage ganiwath aragena.
Okkoma Net 1n set una udawu ellagena apu kollo.
Eda edun udawu karath karanne muth mata aniwaryen kelinawa. aeth kamuk nehe mu goda yanawa ne kiyana manasikath wayen..
Now 2016.
Kalya aluth, Thalaya wenas...
Yako mama Finland gaththa kollo 6 ka gen 5k penna wena ratakata. Aeken mata kela una. VISA cancel una.
Un penne nikun nemai badinna hitapu mage ganiwath aragena.
Okkoma Net 1n set una udawu ellagena apu kollo.
Eda edun udawu karath karanne muth mata aniwaryen kelinawa. aeth kamuk nehe mu goda yanawa ne kiyana manasikath wayen..


Now 2016.
Kalya aluth, Thalaya wenas...
Yako mama Finland gaththa kollo 6 ka gen 5k penna wena ratakata. Aeken mata kela una. VISA cancel una.
Un penne nikun nemai badinna hitapu mage ganiwath aragena.
Okkoma Net 1n set una udawu ellagena apu kollo.
Eda edun udawu karath karanne muth mata aniwaryen kelinawa. aeth kamuk nehe mu goda yanawa ne kiyana manasikath wayen..

