අන්වර් මනතුංග වෙබ් පාඨකයන්ගේ දැන ගැනීම ස#

sudaspc

Active member
  • May 24, 2011
    580
    59
    28
    38
    Kiribathgoda
    අන්වර් මනතුංග වෙබ් පාඨකයන්ගේ දැන ගැනීම ස#


    මෙන්න මේ වෙබ් සයිට් එක කොයි වෙලාවෙත් බලන්නේ සිංහලයට ගහන්න. ඉතින් මම පොඩි comment එකක් දැම්ම බලන්නකෝ..

    http://www.anvermanatunga.com/


    wmgwut.jpg


    මෙන්න මගේ comment එක

    o9o7js.jpg


    මූට මේකට උත්තර නෑ


    බලන්නකෝ comment එක මු මකල දාල තියෙන හැටි. මුට උත්තර දෙන්න පුළුවන් ප්‍රශ්න තෝරල තමයි මූ answers දෙන්නේ.. මේ තියෙන්නේ මම comment කරපු ලින්ක් එක.

    http://www.anvermanatunga.com/2013/02/24/nirmansha-aahara-sahathikaya/



    මගේ comment එක දාපු ගමන් screen ෂොට් එකක් ගත්ත මම.දැන් එක මු මකල.. දැනවත් තේරුම් ගන්න මුස්ලිම් කියන්නේ පට්ට පල් බොරු ආගමක් කියල. ප්‍රශ්නෙ කියන්නේ මුන් තාමත් පිළිගන්නේ නෑ...



    මචන්ලා මම මේකට පොඩ්ඩක් මහන්සි උනා පොඩ්ඩක් සලකල යන්න..
    බුදු සරණයි !
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    ඔය ගූ හැලියේ මල් සුවද ගැන උන් ලෝකෙට කියන්න ගියාට දැන් හැමෝම ඕකේ තියෙන්නේ ගූ කියලා දන්නවා

    7 වෙනි සියවසේ ගෝත්‍රික අරාබින්ට ගෑනු හා රොටී සපයන ඩේලි මැනුවල් එක නොහොත් කුරානයේ ඊට එහා දෙයක් නෑ බන්
     

    MC New York

    Member
    Feb 18, 2013
    2,653
    144
    0
    gon harakek ban. pandi talk dunnata comments delete karanwa. lol. oka samahara welawata comment edit karanwa. next time machan camtasia studio wage ekak dagena video karapan. ethakota maxxa :D
     

    sudaspc

    Active member
  • May 24, 2011
    580
    59
    28
    38
    Kiribathgoda
    රත්තරං;14531074 said:
    ඔය ගූ හැලියේ මල් සුවද ගැන උන් ලෝකෙට කියන්න ගියාට දැන් හැමෝම ඕකේ තියෙන්නේ ගූ කියලා දන්නවා

    7 වෙනි සියවසේ ගෝත්‍රික අරාබින්ට ගෑනු හා රොටී සපයන ඩේලි මැනුවල් එක නොහොත් කුරානයේ ඊට එහා දෙයක් නෑ බන්


    උඹේ කටේ මසුරන් දාන්න ඔනෙ බන්
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    ඔකේ උන්ගේ ආගම ගැන කිසිම දෙයක් නැ .බුද්දාගමට මඩ ගහනවා විතඑයි සිංහල එවුන් තමයි ඔක අස්සේ රිංගන්නේ
     

    sudaspc

    Active member
  • May 24, 2011
    580
    59
    28
    38
    Kiribathgoda
    ඔකේ උන්ගේ ආගම ගැන කිසිම දෙයක් නැ .බුද්දාගමට මඩ ගහනවා විතඑයි සිංහල එවුන් තමයි ඔක අස්සේ රිංගන්නේ

    ඔව් මචෝ මමත් ඕකට ගියේ මුගේ තරම බලන්න විතරයි.දැන් දන්නවනේ මුගේ හැටි ආපුහු නම් යන්නෙ නෑ. හැබැයි මැචෝ මේකේ දාල තියෙන සමහර දේවල් දැක්කම මුගේ බෙල්ල මිරිකලා දාන්න හිතෙනවා මුව හොයා ගෙන ගිහින්.
     

    sacrox

    Well-known member
  • Aug 28, 2011
    3,572
    1,038
    113
    Negombo paththe thama
    රත්තරං;14531074 said:
    ඔය ගූ හැලියේ මල් සුවද ගැන උන් ලෝකෙට කියන්න ගියාට දැන් හැමෝම ඕකේ තියෙන්නේ ගූ කියලා දන්නවා

    7 වෙනි සියවසේ ගෝත්‍රික අරාබින්ට ගෑනු හා රොටී සපයන ඩේලි මැනුවල් එක නොහොත් කුරානයේ ඊට එහා දෙයක් නෑ බන්


    :rofl::rofl::D:D rep+
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    රත්තරං;14531074 said:
    ඔය ගූ හැලියේ මල් සුවද ගැන උන් ලෝකෙට කියන්න ගියාට දැන් හැමෝම ඕකේ තියෙන්නේ ගූ කියලා දන්නවා

    7 වෙනි සියවසේ ගෝත්‍රික අරාබින්ට ගෑනු හා රොටී සපයන ඩේලි මැනුවල් එක නොහොත් කුරානයේ ඊට එහා දෙයක් නෑ බන්



    uba machan rattaran ma tama
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    lol matath ohoma gon athal ekak dunna...
    mama oke hitapu muslim dial wagayak ahapu prashana wagekata paya 2k witara aran hena gemak deela sources daala articles link karala hena lipiyak dunna...
    oya anwar waahe eka dlt karala...
    gon harakaa....
    muge kaiya kohomada, hena mole ty ekek wage talka..ochchara mole ty nam uththara deepanko rmv nokara...
     
    • Like
    Reactions: tharo