lol matath ohoma gon athal ekak dunna...
mama oke hitapu muslim dial wagayak ahapu prashana wagekata paya 2k witara aran hena gemak deela sources daala articles link karala hena lipiyak dunna...
oya anwar waahe eka dlt karala...
gon harakaa....
muge kaiya kohomada, hena mole ty ekek wage talka..ochchara mole ty nam uththara deepanko rmv nokara...
ane paw kawda rep nati asaranayek rep kapala...
btw bump..
, balamu welawaka fun akatah akka 
http://whois.domaintools.com/anvermanatunga.com
mekata mona attack da,, Host karala thiyene Shered host wala(bluehost.com)
Ddos akak gehuwanm ok, balamu welawaka fun akatah akka
![]()
අන්වර් මල් පොන්නයාගේ හැටි ඔහොම තමා
ගූපොතේ කොපි පේස්ට්
මූම කතා ලියල මූම කමෙන්ට්ස් දානවා
ඕකගේ ඔය සයිට් එක තහනම් කරන්න ඕනි
හම්බ කරියලට ඕනිම කාරී වැඩක් කරන්න පුළුවන්
පොන්නයාගේ සයිට් එකේ ඊට පස්සේ එක සාදරනිකරණය කරනවා
අපේ උන් මොකක්හරි කලොත් මෙන්න අන්තවාදේ
ඕකව ගල් ගහල මරන්න ඕනි




)තර්ක කරනාව නම් විරුද්ධව කතා කරනවා නම්, සංවාදයක් ගෙනියනවා නම් ඒක කරන්න ඕන තමන් හා සමාන බුද්ධියක් තියෙන අයත් එක්ක. ආගමික වාදයක් උනත් එහෙමයි මචන්. කොච්චර කාරණා සහිතව පෙන්නලා දුන්නත් මනතුංග වගේ මිනිස්සු තමන්ගේ මතය වෙනස් කරන්නෙත් නෑ. එයාලා ඒකට පෝර දදා මිත්යාව පතුරවා පතුරවා ඉන්නවා.
සමාන බුද්ධියකින් හා අවබෝධයකින් හිටපු නිසා තමයි පානදුරාවාදය වගේ ආගමික වාද අන්යාගමික ක්රිස්ත්යානි පූජකයොන් එක්ක උනත් කරන්න හැකියාවත් තිබ්බේ. මේ මිනිස්සුත් එක්ක මොනවත් කතා කරලා බෑ. කතා කරා කියලා කාරණා අවබෝධ වෙන්නේත් නෑ.
එහෙම උනාම අපි කරන්න ඕන මේ අය ගෙනියන ප්රචාර වලින් සාමාන්ය මිනිස්සු බේරගන්න එකයි. මෙයාලට තේරෙන භාෂාවෙන් උත්තර දෙන එකයි. (මෙයාලට තේරෙන් භාෂාව මොකද්ද කියලා දන්නවා ඇති නේද ?![]()
)
අන්වර් මල් පොන්නයාගේ හැටි ඔහොම තමා
ගූපොතේ කොපි පේස්ට්
මූම කතා ලියල මූම කමෙන්ට්ස් දානවා
ඕකගේ ඔය සයිට් එක තහනම් කරන්න ඕනි






