අන්වර් මනතුංග වෙබ් පාඨකයන්ගේ දැන ගැනීම ස#

sudaspc

Active member
  • May 24, 2011
    580
    59
    28
    38
    Kiribathgoda
    lol matath ohoma gon athal ekak dunna...
    mama oke hitapu muslim dial wagayak ahapu prashana wagekata paya 2k witara aran hena gemak deela sources daala articles link karala hena lipiyak dunna...
    oya anwar waahe eka dlt karala...
    gon harakaa....
    muge kaiya kohomada, hena mole ty ekek wage talka..ochchara mole ty nam uththara deepanko rmv nokara...


    සිරාවට බන් බූරු හරකෙක්
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    අන්වර් මල් පොන්නයාගේ හැටි ඔහොම තමා
    ගූපොතේ කොපි පේස්ට්
    මූම කතා ලියල මූම කමෙන්ට්ස් දානවා
    ඕකගේ ඔය සයිට් එක තහනම් කරන්න ඕනි
    හම්බ කරියලට ඕනිම කාරී වැඩක් කරන්න පුළුවන්
    පොන්නයාගේ සයිට් එකේ ඊට පස්සේ එක සාදරනිකරණය කරනවා
    අපේ උන් මොකක්හරි කලොත් මෙන්න අන්තවාදේ
    ඕකව ගල් ගහල මරන්න ඕනි




     

    sudaspc

    Active member
  • May 24, 2011
    580
    59
    28
    38
    Kiribathgoda
    අන්වර් මල් පොන්නයාගේ හැටි ඔහොම තමා
    ගූපොතේ කොපි පේස්ට්
    මූම කතා ලියල මූම කමෙන්ට්ස් දානවා
    ඕකගේ ඔය සයිට් එක තහනම් කරන්න ඕනි
    හම්බ කරියලට ඕනිම කාරී වැඩක් කරන්න පුළුවන්
    පොන්නයාගේ සයිට් එකේ ඊට පස්සේ එක සාදරනිකරණය කරනවා
    අපේ උන් මොකක්හරි කලොත් මෙන්න අන්තවාදේ
    ඕකව ගල් ගහල මරන්න ඕනි





    මචෝ මම අහල තියෙන විදිහට ඕකට ඔය තම්බි ආකරයකින් income එකක් හම්බෙනවා. එකයි ඕකා වෙඩක් නැතිව දඟලන්නේ. අනික අපෙ උන් තමයි ඕකව උඩට ගෙනියන්නේ.මහ ගල් උරෙක්
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    reputation_balance.gif
    අන්වර් මනතුංග වෙබ්... 02-25-2013 08:02 AM
    අන්වර් වගේ පොන්නයෙක්
    රෙප් පවර් එක + නෙවි - නෙවි

     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    තර්ක කරනාව නම් විරුද්ධව කතා කරනවා නම්, සංවාදයක් ගෙනියනවා නම් ඒක කරන්න ඕන තමන් හා සමාන බුද්ධියක් තියෙන අයත් එක්ක. ආගමික වාදයක් උනත් එහෙමයි මචන්. කොච්චර කාරණා සහිතව පෙන්නලා දුන්නත් මනතුංග වගේ මිනිස්සු තමන්ගේ මතය වෙනස් කරන්නෙත් නෑ. එයාලා ඒකට පෝර දදා මිත්‍යාව පතුරවා පතුරවා ඉන්නවා.

    සමාන බුද්ධියකින් හා අවබෝධයකින් හිටපු නිසා තමයි පානදුරාවාදය වගේ ආගමික වාද අන්‍යාගමික ක්‍රිස්ත්යානි පූජකයොන් එක්ක උනත් කරන්න හැකියාවත් තිබ්බේ. මේ මිනිස්සුත් එක්ක මොනවත් කතා කරලා බෑ. කතා කරා කියලා කාරණා අවබෝධ වෙන්නේත් නෑ.
    එහෙම උනාම අපි කරන්න ඕන මේ අය ගෙනියන ප්‍රචාර වලින් සාමාන්‍ය මිනිස්සු බේරගන්න එකයි. මෙයාලට තේරෙන භාෂාවෙන් උත්තර දෙන එකයි. (මෙයාලට තේරෙන් භාෂාව මොකද්ද කියලා දන්නවා ඇති නේද ? :P:P ;);););) )
     

    sudaspc

    Active member
  • May 24, 2011
    580
    59
    28
    38
    Kiribathgoda
    තර්ක කරනාව නම් විරුද්ධව කතා කරනවා නම්, සංවාදයක් ගෙනියනවා නම් ඒක කරන්න ඕන තමන් හා සමාන බුද්ධියක් තියෙන අයත් එක්ක. ආගමික වාදයක් උනත් එහෙමයි මචන්. කොච්චර කාරණා සහිතව පෙන්නලා දුන්නත් මනතුංග වගේ මිනිස්සු තමන්ගේ මතය වෙනස් කරන්නෙත් නෑ. එයාලා ඒකට පෝර දදා මිත්‍යාව පතුරවා පතුරවා ඉන්නවා.

    සමාන බුද්ධියකින් හා අවබෝධයකින් හිටපු නිසා තමයි පානදුරාවාදය වගේ ආගමික වාද අන්‍යාගමික ක්‍රිස්ත්යානි පූජකයොන් එක්ක උනත් කරන්න හැකියාවත් තිබ්බේ. මේ මිනිස්සුත් එක්ක මොනවත් කතා කරලා බෑ. කතා කරා කියලා කාරණා අවබෝධ වෙන්නේත් නෑ.
    එහෙම උනාම අපි කරන්න ඕන මේ අය ගෙනියන ප්‍රචාර වලින් සාමාන්‍ය මිනිස්සු බේරගන්න එකයි. මෙයාලට තේරෙන භාෂාවෙන් උත්තර දෙන එකයි. (මෙයාලට තේරෙන් භාෂාව මොකද්ද කියලා දන්නවා ඇති නේද ? :P:P ;);););) )

    ඔව් මචෝ හරියට හරි. තර්ක කරනවා නම් අනිවාර්යෙන් සර්ව සාධාරණ ආකාරයට කරන්න ඔනෙ. මේ වගේ තමන්ගේම site එකට තමන්ගේම comment දාගෙන නටන එකෙන් වෙන්නෙ මුස්ලිම් ආගමේ ව්‍යාකූලත්වය ප්‍රදර්ශනය කිරීමක්.අනික අන්වර්ගේ මතයට අනිවා wikipedia වගේ ඒවාවල තනිකරම බොරු. අපෙන් ඉල්ලන මුලාශ්‍ර අපි මේවා දුන්නම බොරු. හම්බයෝ ගැන හොඳ ලියල තිබුනානම් අන්න ඒක හරි. අනික මේ සිංහල රටේ මොන ආගමික තර්කද. තියෙන දෙයක් කාල ඉන්නේ නැතුව (අර ජපානය වගේ ). අනික මෙච්චර කල් හිටිය සිංහලයාගෙන් කිසිම ප්‍රශ්නයක් උනෙ නෑ මේ තම්බින්ට. මුන්ම තමයි අයිතිවාසිකම් ඉල්ලන්න ගිහින් ඇන ගත්තේ. ඒ මදිවට මම දැක්ක මු මුස්ලිම් අයිතිවාසිකම් ගැන කතා කරනවා මෙච්චර කල් තිබ්බේ නැති.

    මම දන්න විදිහට මුස්ලිම් කියන ආගම අදහන බහුතරයක් නුගත්.අපි කවදාවත් ඉගෙන ගන්න කියල අරාබි රටවලට යන්නේ නෑනෙ. ඒ කියන්නෙ මුන් ඔය සෙල්ලම් ටික දාන්නේ ඔය අරාබි තෙල් ටික තියෙන කම් විතරයි.ඒ ටික නැති උන දවසට මුන්ට යන එන මං නෑ.

    සිංහල මිනිස්සු ළමයි හදන්නෙ තමන්ගේ ආර්ථිකත්වයට සහ සංස්කෘතියට අනුව.ඒ කියන්නේ සල්ලි තියෙන විදිහට ඒ ළමයට උගන්වන්න, කන්න බොන්න දෙන්න, හොඳ ආදරයක් දෙන්න පුළුවන් විදිහට, එකයි දැනටමත් අපෙ ජාතිය අඩුවේගෙන යන්නේ. මුස්ලිම් මේකෙ අනික් පැත්ත. මුන් මුලින්ම බලන්නෙ කීයක් හරි වැඩිපුර දාගන්න. පස්සේ තමයි හිතන්නේ කන්න බොන්න දෙන්නයි අධ්‍යාපනය ගැනයි. ඊට පස්සේ වෙන්නේ ඔය හරකෙක් එහෙම කාල ජිහාඩ් කාරයෝ වෙන්නේ.

    තවත් කට්ටියක් ඉන්නවා ඔය බාගෙට ඉගෙන ගෙන නටන අන්වර් වගේ සෙට් එකක්.බොරුවට නැට්ට පු* ගහගෙන දඟලනවා.
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,186
    54,947
    113
    Colombo
    අන්වර් මල් පොන්නයාගේ හැටි ඔහොම තමා
    ගූපොතේ කොපි පේස්ට්
    මූම කතා ලියල මූම කමෙන්ට්ස් දානවා
    ඕකගේ ඔය සයිට් එක තහනම් කරන්න ඕනි




    :rofl:
     

    sa198802

    Member
    Nov 29, 2012
    947
    151
    0
    Colombo Sri lanka
    mmmm

    මචන් මටත් ඕක උනා මම මුගෙන් අහවුව ප්‍රශ්නයක් සාක්ෂි ඇතිව මු කරේ මොකක්ද දන්නවද එක අදාල නේ කියල ස්පේ එකේ මාරු වෙන එක :angry::angry::angry::angry::angry::angry: