නෑ බන් ගෙදර ඉදන් live බලන්නෙඋඹ රැස්වීම් භූමියේද ඉන්නේ?
උබල තමයි sound වලටයි ජවුසන් වලටයි චුන් වෙන්නෙ. sound නෙමෙයි කියන දේවල් ගැන හොයපන්Sound නැතුව බලපං පිස්සෙක් පිස්සන් කොටුවෙන් පැනලා වගේ.![]()
ඒ හුකාරිස් දැන් හමාරයි අමාරිස්

උබල තමයි sound වලටයි ජවුසන් වලටයි චුන් වෙන්නෙ. sound නෙමෙයි කියන දේවල් ගැන හොයපන්
ඒ හුකාරිස් දැන් හමාරයි අමාරිස්
------ Post added on Sep 6, 2026 at 4:28 PM
උබත් බුලත්සිංහල නේද දැන් ඉන්නෙ?සතුටුයි මචං තමංගෙ හැකියාවට තැනක් දෙන එක ගැන. ඒ කියවිල්ලට ගහන්න කියවිල්ලක් ආයේ නෑ.
නෑ මචං. ඒත් යන්න තිබ්බ නන් මරු හරක් පුටු වල ඉදලා කතා අහනවා බලන්න තිබ්බ ගියා නන්.උබත් බුලත්සිංහල නේද දැන් ඉන්නෙ?
හ්ම්ම් හ්ම්ම් අනුරාදපුරේ එකට යමන් හරක් හූ කියනව බලාගන්න පුළුවන් වෙයිනෑ මචං. ඒත් යන්න තිබ්බ නන් මරු හරක් පුටු වල ඉදලා කතා අහනවා බලන්න තිබ්බ ගියා නන්.
උබලම ගියොත් තමා ඒවටත්.හ්ම්ම් හ්ම්ම් අනුරාදපුරේ එකට යමන් හරක් හූ කියනව බලාගන්න පුළුවන් වෙයි
මේ දැන් ඉවර උනා. අන්රයියට චූ..ට්ටක් විතර රෙවිල වගේ පෙනුනෙ මට විතරද?උබලම ගියොත් තමා ඒවටත්.

සට්ටැබි වැඩ වලදිවත් client ලාගේ privacy එක රැකපන් දකින දකින ඒව තැන් තැන් වල කියන්නේ නැතුව.මේ දැන් ඉවර උනා. අන්රයියට චූ..ට්ටක් විතර රෙවිල වගේ පෙනුනෙ මට විතරද?![]()