Meka ratak huththo, Gamey samithiyak newi. Kellewoth ethanin ehata mokada karanne? Ratak ekka chances ganne be.දෙන්නෙ නෑ කියල දන්නව වගේ ගොන් පාට් නෙවෙයි. අපි දෙන්නම් කරල පෙන්නපන් බලන්න කියහන්කො. බැරිඋනොත් එතනින් උන් ඉවරයිනෙ.
mole pukeda bung tiyenne?Kellewoth ethanin ehata mokada karanne?
Jeppo hitanne unta puka dena unge arenna anith hamogema moley pukey tiyenne kiyala.mole pukeda bung tiyenne?![]()
Jeppekge kathawak nemeine kiwwe..Jeppo hitanne unta puka dena unge arenna anith hamogema moley pukey tiyenne kiyala.
So wenna ati
Meka ratak huththo, Gamey samithiyak newi. Kellewoth ethanin ehata mokada karanne? Ratak ekka chances ganne be.
Mama ekai kiyanne munta mulinma 1 or 2 ministries denna ona full power ekath ekka. Transparency denna ona etakota hamoma dannawane kauru hari angillak gahuwada nadda kiyala. Eka review karalla tama ituru tika denna ona.
Un ekata kamathi ne. Mulu cake ekama illanawa.
Huththo Ratak duwanne minisunge honda naraka uda newi. bring accountability, pressure, short leash and shit and see how anyone will walk the line.Jeppekge kathawak nemeine kiwwe..
Dan inne un hondetama kerapu hindane umbeta petrol polim wela laginne une?
Mokakde hutto dan minussunge hondak gane kiyanne?Huththo Ratak duwanne minisunge honda naraka uda newi. bring accountability, pressure, short leash and shit and see how anyone will walk the line.
Moka unath unlimited power hambunama corrupt wenawa. JVP kiyanne DNA wenas un newi. Untath oka adalai. Sure nathan Weerawansawa balapan.
Umbata sureda ban umba minisu manage karana ekek kiyala?
අපි දෙන්නම් කරලා පෙන්නපන් කියල මිනිස්සු උන්ට චන්දෙ දීලා උන් කෙලෙව්වොත් ඉගාවට උඹල අහනවනේ "<උන්ට ලැබුන චන්ද ගාන> + උට්ටලට දැන් සැපද" කියලදෙන්නෙ නෑ කියල දන්නව වගේ ගොන් පාට් නෙවෙයි. අපි දෙන්නම් කරල පෙන්නපන් බලන්න කියහන්කො. බැරිඋනොත් එතනින් උන් ඉවරයිනෙ.

mechchara kaalayak hitapu ekekgewath accountability thibbada? pissuda bn umbata. 2018 withara umba kiyana katha piliganna thibba. Dan oowa jokesHuththo Ratak duwanne minisunge honda naraka uda newi. bring accountability, pressure, short leash and shit and see how anyone will walk the line.
Moka unath unlimited power hambunama corrupt wenawa. JVP kiyanne DNA wenas un newi. Untath oka adalai. Sure nathan Weerawansawa balapan.
Umbata sureda ban umba minisu manage karana ekek kiyala?
Kamalli ban umbalath ekka argue karanna. Let'a agree to disagree.Mokakde hutto dan minussunge hondak gane kiyanne?
Dan rata kerana un hondeta manage kerana hindada umbeta thel polim wela lagegana meke thread danne une?
LolKamalli ban umbalath ekka argue karanna. Let'a agree to disagree.
tawa upset wenawa wage dakkoth mama yanawa SG walata. Hope you guys have too have a backup plan. Nathan itin umbala hondai kiyala hitena ekekwa pres/pm kara ganilla![]()
.Aulakma ne
Isara indanma tibba ekak ban. Aluth plan ekak newi. But I know it is a luxury others don't have. So that is why I keep trying to push stuff in the least worse way of doing it.Lol
Oka kiyannane mechchara kal dangeluwe….
mamath dannewa umbath dannewa othanin tamai oka iwera wenne kiyela
cheers![]()
දීලා ඉවර වෙලා කකුලෙන් ඇද ඇද ඉදිවී සර් එකෙන් ම jvp ඉවරයි ඕක නිසා තමා පුතානෝ යන්නේ ඉසෙල්ලා සර් ට ඉල්ලා අස්වෙන්න කියනවා ඇත්තේ.දෙන්නෙ නෑ කියල දන්නව වගේ ගොන් පාට් නෙවෙයි. අපි දෙන්නම් කරල පෙන්නපන් බලන්න කියහන්කො. බැරිඋනොත් එතනින් උන් ඉවරයිනෙ.
The current fuckers are definitely not the least worst but tried and certified worst options.Isara indanma tibba ekak ban. Aluth plan ekak newi. But I know it is a luxury others don't have. So that is why I keep trying to push stuff in the least worse way of doing it.