අනුර ටිල්වින් පැනල ගියේ යට ඇදුම පිටින්

netlife007

Well-known member
  • Feb 10, 2008
    10,911
    2,371
    113
    Earth
    අනුර ටිල්වින් පැනල ගියේ යට ඇදුම පිටින්



    අනුර ටිල්වින් පැනල ගියේ යට ඇදුම පිටින්. UNP සමහරු ලක්ෂ 3800 ක කප්පම් ගත්ත. Truth with Chamuditha.
     

    dxx

    Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113
    😂😂

    FB_IMG_1590970951482.jpg
     

    541100

    Well-known member
  • Nov 4, 2013
    6,734
    1
    1,757
    113
    Navy earns Rs.2.26 bn from Avant Garde operations in 2016


    http://www.dailymirror.lk/breaking_news/Navy-earns-Rs-bn-from-Avant-Garde-operations-in/108-121596

    බිලියන ගානක ආදායම අහිමි උනාට හරිම වේදනාවෙන් ඉන්නේ. පව් ඉතින්.


    Navy earns over Rs. 3.5 bn for facilitating OBST
    http://www.dailymirror.lk/130228/Navy-earns-over-Rs-bn-for-facilitating-OBST


    Navy earns Rs 3 billion from Galle OBST Operations
    https://news.navy.lk/eventnews/2017/03/26/201703260915/


    මගේ ආදායම ජෙප්පෝ නැති කරා, හරි වේදනයි මට 😂😂😂😂😂
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    අම්බෝ ජෙප්පෝ ටික සේරම ලිදේ. යට ඇදුම පිටින් දිව්වා කිව්වේ ගොන්ජ එක්ක ඉන්දුනීසියාවේ ගිහිල්ල බඩු ගහපු වෙලේද දන්නේ නෑ. :lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අම්බෝ ජෙප්පෝ ටික සේරම ලිදේ. යට ඇදුම පිටින් දිව්වා කිව්වේ ගොන්ජ එක්ක ඉන්දුනීසියාවේ ගිහිල්ල බඩු ගහපු වෙලේද දන්නේ නෑ. :lol:
    :rofl: :rofl:


    Navy earns Rs.2.26 bn from Avant Garde operations in 2016


    http://www.dailymirror.lk/breaking_news/Navy-earns-Rs-bn-from-Avant-Garde-operations-in/108-121596

    බිලියන ගානක ආදායම අහිමි උනාට හරිම වේදනාවෙන් ඉන්නේ. පව් ඉතින්.

    Navy earns over Rs. 3.5 bn for facilitating OBST
    http://www.dailymirror.lk/130228/Navy-earns-over-Rs-bn-for-facilitating-OBST


    Navy earns Rs 3 billion from Galle OBST Operations
    https://news.navy.lk/eventnews/2017/03/26/201703260915/


    මගේ ආදායම ජෙප්පෝ නැති කරා, හරි වේදනයි මට 😂😂😂😂😂

    රටට එන්ඩ තිබ්බ බිලියන ගානක ආදායම අහිමි කිරීමට ගහපු සාපෙ හින්ද තමයි බන් උබල 3%ට වැටුනෙ, ඇවන්ගාඩ් එකේ ජොබ් කරල තොපේ පො&නයන්ගෙ පර වැඩ හින්ද එලියට වැටුන පන් දාහකට ආසන්න සේවක මහතුන්ගෙ ගෙවල්වල දරුවො බඩ ගින්නෙ තියපු සාපෙයි තොපිට වැදුනෙ, තව තොපිට ඔය උනා නෙමේ වෙන්ඩ පටන් ගත්ත විතරයි... :yes::yes:
     
    Last edited:

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    :rofl: :rofl:




    රටට එන්ඩ තිබ්බ බිලියන ගානක ආදායම අහිමි කිරීමට ගහපු සාපෙ හින්ද තමයි බන් උබල 3%ට වැටුනෙ, ඇවන්ගාඩ් එකේ ජොබ් කරල තොපේ පො&නයන්ගෙ පර වැඩ හින්ද එලියට වැටුන පන් දාහකට ආසන්න සේවක මහතුන්ගෙ ගෙවල්වල දරුවො බඩ ගින්නෙ තියපු සාපෙයි තොපිට වැදුනෙ, තව තොපිට ඔය උනා නෙමේ වෙන්ඩ පටන් ගත්ත විතරයි... :yes::yes:
    ඇවන්ට් ගාඩ් එකෙ වැඩ කරෙ තො වගෙ ලොවලා රස්සාවල් ගත්ත උන් නෙවෙයි. ත්‍රිවිධ හමුදාවෙ ඉදලා අවු 21න් අයින් උන අය. එයාලා බඩගින්නෙ නෑ. පෙන්ෂන් හම්බෙනවා :yes:
    කඩෙ යන්න වගෙ ඇවිත් තො හැමදම කරන්නෙ ආන්ඩුවෙ චන්ද කඩන එක
    දැන් ජෙප්පා, ගූන්පී කාරයා ගාගෙන වරෙන් මට. හදුන්නෙත්ති, රනිල් , සජිත් ජොකා පිටින් තියා හෙලුවෙන් දිව්වත් කමක් නෑ මට
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඇවන්ට් ගාඩ් එකෙ වැඩ කරෙ තො වගෙ ලොවලා රස්සාවල් ගත්ත උන් නෙවෙයි. ත්‍රිවිධ හමුදාවෙ ඉදලා අවු 21න් අයින් උන අය. එයාලා බඩගින්නෙ නෑ. පෙන්ෂන් හම්බෙනවා :yes:

    අනේ ඇත්තට පෙන්ශන් දෙනවද පො*න්නයො රස්සාවෙන් අයින් උන දවසෙ ඉදන් ??? තෝ එහෙමද කියන්නෙ නොදකින් ගස් බල්ල..
     
    • Like
    • Dislike
    Reactions: 2osama and Mohowk

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    අනේ ඇත්තට පෙන්ශන් දෙනවද පො*න්නයො රස්සාවෙන් අයින් උන දවසෙ ඉදන් ??? තෝ එහෙමද කියන්නෙ නොදකින් ගස් බල්ල..
    ආමි පෙන්ෂන් එකට අමතරව ගස් පොන්නයො ඇවන්ට් ගාඩ් එකෙන් පඩියක් ලැබුණෙ. කියන දෙ තෙරුම් ගනිං මොඩ හුකමො.. :lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ආමි පෙන්ෂන් එකට අමතරව ගස් පොන්නයො ඇවන්ට් ගාඩ් එකෙන් පඩියක් ලැබුණෙ. තොපෙ ස ම තමයි කීවෙ ඒ දවස් කීවෙ. දන්න දෙයක් කිපන් මොඩ හුකමො.. :lol:

    ආමි එකේ නෙමේ මුලු රාජ්ය සේවයේම පැන්ශන් දෙන්නෙ අවුරුදු කිය සම්පුරන උනාම කියලත් තෝ දන්නෙ නැද්ද පො&නයො..තෝ හිතාගෙන ඉන්නෙ අවුරුදු 12 අවුරුදු 21 සේවය නිම කරන රණවිරුවන්ට රැකියාවෙන් අයින් උන දවසෙ ඉදන් පෙන්ශන් දෙනව කියලද බැල්ලියෙ.. :dull: :dull:
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    ආමි එකේ නෙමේ මුලු රාජ්ය සේවයේම පැන්ශන් දෙන්නෙ අවුරුදු කිය සම්පුරන උනාම කියලත් තෝ දන්නෙ නැද්ද පො&නයො..තෝ හිතාගෙන ඉන්නෙ අවුරුදු 12 අවුරුදු 21 සේවය නිම කරන රණවිරුවන්ට රැකියාවෙන් අයින් උන දවසෙ ඉදන් පෙන්ශන් දෙනව කියලද බැල්ලියෙ.. :dull: :dull:

    21 සම්පූර්නනම් දෙනවා තමයි හුත්තියෙ.
    දන්න පයියක් නැති උනාට බර වචනනම් තියෙනවා පකයගෙ. අමන වෙසාවා
     
    • Like
    Reactions: kolavari

    Maui_15

    Well-known member
  • Jan 13, 2018
    5,239
    9,138
    113
    🔴රෙස්පෙට් ස මෙතෙක් කතා සාරාංශය

    ⛔MCC ගිවිසුම ගැන නැවත සමාලොචනය කරනවා. ගිවිසුම 70%ක් හොදයි.
    ආශ් අම්ම රෙස්පෙට් ස... ඔව් එක 70%ක් හොදයි.

    ⛔MCC ගිවිසුම අත්සන් කිරීමට තාම තීරනයක් නැ.
    වාව් ස. රෙස්පෙට් ස. ඔක අත්සන් කරන්න එපා. හොද නෑ.

    ⛔ සයින්දමරුදු සදහා වෙනම නගර සභාවක් ගැසට් කිරීම සිදු වේ.
    රෙස්පෙට් ස....ආදරෙයි ස....සුළු ජාතිකයන් ගැනත් හිතුව මෙහෙම නායකයෝ ලෝකේ බිහිවෙන්නේ නෑ....දැන් ඉතින් කල්මුණේ මුස්ලිම් කොංග්‍රස් එවුන් නටලා හමාරයි...

    ⛔ සයින්දමරුදු ගැසට් පත්‍රය අවලංගු කරයි.
    රෙස්පෙට් ස...මාරයි ස....කොහොමත් ඔය තම්බින්ට වෙනම සභා දෙන්න ඕන නෑ...මෙහෙම කොන්ද පණ තියෙන නායකයෙක් තමා අපිටත් ඕන.

    ⛔ කොරෝනා ලෙඩ්ඩු 28 ක් හිටියා කියලා රට වහන්නේ නෑ. පිට රටින් එන අය නිරෝධායනය කරන්න ඕන වෙන්නෙ නැහැ.
    රෙස්පෙට් ස...ඒක තමා වෙන්න ඕන...මේ එක එකා කිව්වට රටවල් වහන්න පුලුවන්ද ? මේ UNP කාරයෝ JVP කාරයෝ දන්න රෝගයක් තියෙනවද ?
    අනික මේ පිං බිමට ඔය ලෙඩ රෝග එන්නේ නෑ...ජාතියේ පිනට පහල වූ නායකයා..

    ⛔ ගුවන් තොටුපොල සහ වරාය වසා දමා රට පුරා පොලිස් ඇදිරි නීතිය පනවයි.
    මාරයි ස...ලෝකේ මොන රටේද ඔහොම කෙලින් තීරණ ගත්තේ ...ඇමරිකාවේ ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප්ටවත් බෑ මෙහෙම වැඩ කරන්න... බලාපියව් අපේ නායකයාගේ කොන්ද ..

    ⛔ ආරක්ෂිත හේතූන් මත දඹුල්ල , කැප්පෙටිපොල සහ බණ්ඩාරවෙල ආර්ථික මධ්‍යස්ථාන වසා දමයි.
    සුපිරි ස...පට්ට ස...අන්න එහෙමයි පියවර ගන්න ඕන...ඔය එළවලු ටික විකුණ ගන්න බැරි උනා කියලා මැරෙනවද ?? ඊට වඩා ලෙඩේ බරපතල නැද්ද ?

    ⛔ රජය විසින් ආර්ථික මධ්‍යස්ථාන විවෘත කරයි.
    මාරයි ස...රෙස්පෙට් ස...ඔන්න තීන්දු...ආර්ථික මධ්‍යස්ථාන වහලා ගොයියෝ අමාරුවේ දාන්න හදපු උන්ට දැන් ඉතින් තරු විසිවෙයි.

    ⛔ ලෝක වෙලදපොලේ බොර තෙල් බැරලයක මිල පහලට
    බැරල් එකක මිල පහල ගියා කිව්වා මිස තෙල් මිල පහල ගියා කිව්වේ නෑනේ...අනික මොන යකාද ලංකාවේ බැරල් වලට තෙල් ගෙනියන්නේ...කෑන් , බූලි , බෝතල් වලට තෙල් ගන්නවා මිස...
    අනිත් එක බොර තෙල් පහල ගියාට හොද තෙල් පහල ගිහින් නෑ...බොලව් බලාපියව් අපේ ස ගේ කොන්ද
    තෙල් අඩු කලොත් අපෙ එව්න් හැම තැනම යයි.

    ⛔ තෙල් මිල අඩුනොකරෙ. පරිප්පු සහ සැමන් මිල අඩු කෙරෙ.
    අන්න නායකයෝ ....දුප්පතාගේ දුක හදුනන නායකයෝ...මේ රටේ දුප්පත් මිනිහට සැමන් ටින් එකක තියෙන වටිනාකම තේරෙන අපේ නායකයා...අඩුවට සැමන් පරිප්පු කාලා ඉතුරු සල්ලි වලින් තෙල් ගහන්න පුලුවන්.
    රෙස්පෙට් ස...

    ⛔ සැමන් සහ පරිප්පු මිල නැවත ඉහල දමයි.
    හැමදාම ඕවා අඩුවට දෙන්න ඕනයෑ...අනික ඔය සැමන් හැමදාම කන්න හොද නෑ...ඌෂ්ණයි...පරිප්පු උනත් වැඩිපුර කෑවම බඩ බුරුල් වෙනවා...රටේ මිනිස්සුන්ගේ සෞඛ්‍ය ගැන හිතලා ස ගත්ත තීරණයක් ...මැරිලත් පැයක් යනකල් ආදරෙයි ස...

    ⛔ පොලිස් ඇදිරි නීතිය ඉවත් කරයි
    නියමයි ස...අපි තමා කොරෝනා තුරන් කල එකම රට...මේවා හැමදාම වහගෙන ඉන්න ඕනද ...රෙස්පෙට් ස....

    ⛔ පොලිස් ඇදිරි නීතිය නැවත පනවයි.
    අන්න දැක්කද කෙලින් තීරණ ගන්න නායකයෝ...මේ එක එකාට පාරවල් ගානේ මගුල් නටලා රටම ලෙඩ කරන්න දෙන්න බෑ....රෙස්පෙට් ස...ආදරෙයි පැලෙන්න ස...

    ⛔ රට ලූණු කිලෝවක් රුපියල් නවසීයට වැඩිවෙයි.
    ආදරෙයි ස...මාරයි ස...ඉස්සර චිකන් ඩෙවල් එකේ තිබුණේ බොම්බයි ළූණු එක්ක මාළු මිරිස් විතරයි....දැන් ළූණු නෑ ...චිකන් විතරමයි....මෙන්න නායකයෝ...

    ⛔ හෝමාගම ලංකාවේ දැවැන්තම ක්‍රිකට් පිටිය ඉදි කිරීමට පටන් ගනියි.
    පට්‍ට ස...වර්ල්ඩ් කප් එක කොහොම හරි ලංකාවේ තියමු...අනික ක්‍රිකට් පිට්ටනි කොච්චර හැදුවත් මොකෝ...තව දහයක්වත් හදමු ස...මෙන්න දුර දකිනා නායකයෝ... විපක්ෂයේ ඉන්නවද මෙහෙම නායකයෝ...

    ⛔ හෝමාගම ක්‍රිකට් පිටිය ඉදිකිරීම නවතා දමයි.
    රෙස්පෙට් ස...නියමයි ස...මේ වෙලාවේ ගන්න උවමනාම තීරණයක් ස...මෙහෙම කෙලින් තීරණ ගන්න නායකයෝ මේ සිරි තුන් තලේම නෑ ස....

    ⛔ පරිප්පු , සැමන් , ගෑස් , ඇපල් ඇතුළු ආනයනික භාණ්ඩ රැසකට බද්දක් පනවයි.
    අන්න දැක්කද ...දැක්කද...දේශිය ගොයියා නගා සිටුවන්න දුර දැක්මක් තියෙන නායකයෝ...වෙන අයට තියෙනවද මෙහෙම දැක්මක්...නෑනේ නෑනේ...දැන් ඉතින් දේසීය ගොයියට තමංගේ නිස්පාදන වලට කිසි කිසි ගාලා අතට සල්ලි එන්නේ....


    Quoted from FB..
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    සර් JVP එකෙන් අවුලක් දායි ද .
    අපෝ නැහැ මලික් ඉන්නවනේ එයා බලගනියි JVP එක ගැන මීට ගොංජන්.
    JVP එකේ රෙදි හෝදන ජෙප්පෝ බලන් ඉන්නවා රට හදනකන් මුන්ගේ මහ එවුන් කෑලි ගානට UNP එකට විකිණෙනවා 😀😀😀😀
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    Yata Aduma gattet Malik Sir deepu salli walin Malik sir nathnam duwanna wenne adum nathuwa :D :yes:;);):-):D
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    ඇවන්ට් ගාඩ් එකෙ වැඩ කරෙ තො වගෙ ලොවලා රස්සාවල් ගත්ත උන් නෙවෙයි. ත්‍රිවිධ හමුදාවෙ ඉදලා අවු 21න් අයින් උන අය. එයාලා බඩගින්නෙ නෑ. පෙන්ෂන් හම්බෙනවා :yes:
    කඩෙ යන්න වගෙ ඇවිත් තො හැමදම කරන්නෙ ආන්ඩුවෙ චන්ද කඩන එක
    දැන් ජෙප්පා, ගූන්පී කාරයා ගාගෙන වරෙන් මට. හදුන්නෙත්ති, රනිල් , සජිත් ජොකා පිටින් තියා හෙලුවෙන් දිව්වත් කමක් නෑ මට
    අහ් උබද කන්න දුන්නේ ගිහින්. අපිටනම් තාමත් මතකයි 2015 වික්කාමසිංහ අවන්ගාඩ් නවත්තුවට පස්සේ එකේ වැඩ කරපු මිනිස්සු ළමයි එක්ක ඇවිත් රස්සාව බේරලා දෙන්න කියල අඩපු හැටි.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අහ් උබද කන්න දුන්නේ ගිහින්. අපිටනම් තාමත් මතකයි 2015 වික්කාමසිංහ අවන්ගාඩ් නවත්තුවට පස්සේ එකේ වැඩ කරපු මිනිස්සු ළමයි එක්ක ඇවිත් රස්සාව බේරලා දෙන්න කියල අඩපු හැටි.
    :yes: :yes: ඔය බැල්ලිගෙ පුතාල මචන් දන්නෙ මිනිසත් කමට නිගා කර කර ඉන්ඩ විතරයි..රන්න පොනිල ඇවන්ගාඩ් වලට කෙලිය එකෙන් එලියට වැටුන සේවක පවුල් පන්දාහක් විතර මහ මගට ඇවිල්ල බඩගින්නෙ යැදපුවට තමයි අද ගු ඇන් පි ජෙපි හුත්&ලට ඔහොම වෙලා තියෙන්නෙ...

    රන්න පොනිල ඇවන්ගාඩ් එකට කෙලිය එකෙන් ජොබ් එක නැති උන අය දරුවන්ටන්ට කන්ඩ දෙන්ඩ නැතුව අඩපු හැටි ඔය බැල්ලිලට මතක නැ, ඕකුන් හිතාගෙන ඉන්නෙ පො&න රනිලට අගමැතිකම දාල දුවන්ඩ උනේ ඉබේ කියල, ඕව සාප දරු පවුල් බඩගින්නෙ තියල රන්න පොනිල සහ ජෙපි බැල්ලො උරුමකර ගත්ත සාප..