යාලූ මට ඔයාලගෙන් පුංචි උදව්වක් ඕනේ.. අනේ දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් මට මේ උදව්ව කරල දෙන්න.
මේකයි ,මගේ ලග දැන් තියෙන computer එක වෙන කෙනෙකුට දෙන්නයි හදන්නේ..
මොකද අලුත් එකක් මට ලැබුන නිසා දැන් මේකෙන් මට වැඩකුත් නැති නිසා.
ඉතින් දැන් මේකයි වෙන්නෝන
මම මේක දෙන්න යන්නේ අපේ නෑ කෙනෙක් වෙන මල්ලියෙකුට..
අපෝ.. දැන් මෙතන තියෙන ලොකුම ප්රශ්ණය තමයි ඒකානම් මහ බක පන්ඩිතයෙක් ඒ වගේම තමා ගෑනු පිස්සෙක්..
හ්ම්.. දැන් මට පොඩි බයක් තියෙනවා
මම Delete කරලා දාපූ මගේ photos එහෙම ආයේ අරකා මොනවම හරි කරලා ගනී කියලා.

අනේ ඒ හන්දා දැන් මට කරන්න ඕන දේ තමයි, මේවා ආයේම ගන්නම බැරි වෙන්නම මකලම දාන්න
(දැනටමත් මකල දාල තියෙන ඒවා
).අනේ ඒක කරගන්න පුලුවන් කොහොමද?
මට ඔයාල තමයි උදව් කරන්න ඕන.
නිමි.
there is a free software called killdisk
use this..
I've used this..
once you run this program..
you cannot recover the data back
of course HDD still usable...
you have two options
1.install kill disk program on another pc.
remove hdd from the laptop you want to wipe
connect this hdd to first pc as a ext hdd
run the program to wipe data
2. ccreate a bootable killdisk usb or cd/dvd
shutdown and insert usb or cd/dvd
boot from that drive and wipe the drive.