mage yaluwekge msg ekak brothers please meyalata udaw karanna
යාලුවනේ ලංකාවේ අපි පස්දෙනෙක් ඉන්නවා මැලේසියා ඇවිල්ල. අපිට රැකියාවක් සොයාගන්න උදව් කරන්න. අපිට කන්න බොන්න සල්ලිත් නැහැ .ඔයාල කාටහරි පුළුවන් දෙයක් කරන්න.
මම වැඩකලේ restaurant supervisor කෙනෙක් හැටියට . 0760286931මේ නම්බර් එකෙන් whatsap ඉන්නවා.
යාලුවනේ ලංකාවේ අපි පස්දෙනෙක් ඉන්නවා මැලේසියා ඇවිල්ල. අපිට රැකියාවක් සොයාගන්න උදව් කරන්න. අපිට කන්න බොන්න සල්ලිත් නැහැ .ඔයාල කාටහරි පුළුවන් දෙයක් කරන්න.
මම වැඩකලේ restaurant supervisor කෙනෙක් හැටියට . 0760286931මේ නම්බර් එකෙන් whatsap ඉන්නවා.
යාලුවනේ ලංකාවේ අපි පස්දෙනෙක් ඉන්නවා මැලේසියා ඇවිල්ල. අපිට රැකියාවක් සොයාගන්න උදව් කරන්න. අපිට කන්න බොන්න සල්ලිත් නැහැ .ඔයාල කාටහරි පුළුවන් දෙයක් කරන්න.
මම වැඩකලේ restaurant supervisor කෙනෙක් හැටියට . 0760286931මේ නම්බර් එකෙන් whatsap ඉන්නවා.
යාලුවනේ ලංකාවේ අපි පස්දෙනෙක් ඉන්නවා මැලේසියා ඇවිල්ල. අපිට රැකියාවක් සොයාගන්න උදව් කරන්න. අපිට කන්න බොන්න සල්ලිත් නැහැ .ඔයාල කාටහරි පුළුවන් දෙයක් කරන්න.
මම වැඩකලේ restaurant supervisor කෙනෙක් හැටියට . 0760286931මේ නම්බර් එකෙන් whatsap ඉන්නවා.