අපි movie එකක් කරා.හිනා වෙන්න එපා. තවම නමක්වත් න&amp

irajrulz

Junior member
  • Feb 2, 2010
    177
    17
    18
    එල කිරි වැඩක්... මාත් ආසයි MOVIES හදන්න.... උදව්වක් ඕන නම් කියන්න.... ජය වේවා!
     

    I'ts My Style

    Well-known member
  • Nov 18, 2010
    6,511
    852
    113
    37
    එලි පත්තේ
    අඩෝ පට්ට චිත්තර පටි කැල්ල...:angry:
    නියර මෙහෙමනම් කුබුර කොහොම ඇද්ද.:rolleyes::rolleyes:
    මේක ඉක්මනට ඉවර කරපිය අපිටත් බලන්න:yes:
     

    nuwanchaminda

    Well-known member
  • May 16, 2010
    2,614
    111
    63
    38
    Mount lavinia
    puluwan taram tarwika weyan machan uba meka hadanna kalin sniper reloaded eka balapan copy karanna epa ubalata ganna godak dewal tiyenawa gun eka allana widiya unat hodata balapan ela suba patanawa
     

    nuwanchaminda

    Well-known member
  • May 16, 2010
    2,614
    111
    63
    38
    Mount lavinia
    machanla meeke hoda witarak unta kiyanna epa ubala prekshakayo kiyala hitala ubalata peena waradit kiyapalla etakota ewa hadagena apita elakiri tatwaye film ekak bala ganna puluwan machan film wala tiyenawa ek ek awastawan pennana koona ubala danna kenek innawanam kiyala denna
     

    azarox

    Well-known member
  • Nov 23, 2010
    5,184
    557
    113
    Colombo
    maaxxa oi...lankaawe tele drama & movies walata wadanam godak issarahin innawa...
    hina yanne nam naa macha...tikak thawa honda international war movies tikak balala anna a movies wala thiyena actions anukaranaa karapan....wade nam maxxa...