Ou bn loku wayasak ne...Loku wayasak newei ney.. 50 Kiyanne..
Adee... Oyage Ammatath ikmanta sanipa wenna kiyala prarthana karanava Mcn.. Ape ammita nam Dipression Wedi wela thiyenne bn.. Sucide Idea Enavalu... Mn nangita kiyala thiyenne hema welema pena manen inna kiyalaOhoma unama epa wenawa mcn. I am in same situation. Roomy ruban poddak balanna. Ape ammatanm Dementia. Ikmanta saneepa wei mcn.
------ Post added on Aug 27, 2025 at 4:12 PM