21 ta ena ledak oka.මට 21
ඔයාට ගතියක් නැති එක පුදුමයක් නෑ දැන් outdated නේ
mama outdated nisai 22 kelin gahanne
21 ta ena ledak oka.මට 21
ඔයාට ගතියක් නැති එක පුදුමයක් නෑ දැන් outdated නේ
අවුරුදු කුමාරි හැට්ටේ ගලවලා විසිකරා නේද ?
Faiyata paththu bandinna wei Lolමුන් marry කරන කොල්ලොන්ට අබ සරණයි , මුන් මේ stripper dance නේ දාන්නේ![]()
Apo ape ekekuth open minded kello hoyanna gihin ohoma kunu godakata karagahanna gihin nuulen beruna!private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.
out of colombo school
mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.
AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.
passe mekita therum karala dunna,
6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,
SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
Apo ape ekekuth open minded kello hoyanna gihin ohoma kunu godakata karagahanna gihin nuulen beruna!
Lol mu okkoma dannawane boru kelinna epa yakoprivate campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.
out of colombo school
mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.
AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.
passe mekita therum karala dunna,
6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,
SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
. Naki hutta stories liyanawa mano paara gagaha
.Lol mu okkoma dannawane boru kelinna epa yako. Naki hutta stories liyanawa mano paara gagaha
.
මානසික ලෙඩක් උබට. වැල කතා ලියලා දාපන් උයිට හොදයි.boru kiuwa kiyala ubala mata monawada denne???
saren sare account maru karan ena adu wayase ponnayo ganan ganne naha
වෙන්න ඇති. SLIIT එකේ අමුතු cult එකක් හැදීගෙන එන සිද්දියක් මටත් තේරුනා ඒකෙ ඉන්න උන් කියන ඒවයෙන්.private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.
out of colombo school
mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.
AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.
passe mekita therum karala dunna,
6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,
SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
මානසික ලෙඩක් උබට. වැල කතා ලියලා දාපන් උයිට හොදයි.
වෙන්න ඇති. SLIIT එකේ අමුතු cult එකක් හැදීගෙන එන සිද්දියක් මටත් තේරුනා ඒකෙ ඉන්න උන් කියන ඒවයෙන්.
ප්රජනනය කරන්න මොලය දැඩි උත්සාහයක නිරත වෙනවා. එදිනෙදා වැඩ කටයුතු ගොඩක් බාදා කරයි සිතට ඕනි විදියට. අහු වෙන්න එපා වහලෙක් වෙලා.ලස්සන කෙල්ලො දැක්කම පපුව නවතිනව වගේ එකක් වෙන්නෙ ඇයි බන්
මේ දවස් වල ලස්සන කෙල්ලො දකිනව වැඩියි
ප්රජනනය කරන්න මොලය දැඩි උත්සාහයක නිරත වෙනවා. එදිනෙදා වැඩ කටයුතු ගොඩක් බාදා කරයි සිතට ඕනි විදියට. අහු වෙන්න එපා වහලෙක් වෙලා.
ඔව් අපිට තියෙන්නේ වදුරු හිතක් හැම වෙලාවෙම බලන්නෙ comfort zone එකේ නිකං ඉන්න. සිත වහලෙක් කරගන්න. Emotional decisions පුලුවන් තරමක් අඩු කරලා කාලය උපරිම පාවිච්චි කරන්න. මොකද අපිට මොනවා හම්බකරන්න පුලුවන් වුනත් කාලය හම්බ කරන්න බෑ. Social media, mainstream media වලට රැවටෙන්න එපා ඔක්කොම manipulation.Watinama Comment eka,![]()
![]()
![]()
Hitha control karanna puluwan nam goda yana eka gemak neme.
මානසික ලෙඩක් උබට. වැල කතා ලියලා දාපන් උයිට හොදයි.
වැඩිය ඕනේ නෑ මම කීප සැරයක් කිව්වා ඒ ළමයාට මට whatsapp call ගනින් කියලා.. මොකාද මේ රගන්නේ කියලා බලාගන්න... ඌ තාමත් හානවා මේ පොස්ට් එක.. @SLK_sri ඇත්ත කියහන් දැන්වත් උබ අවජාතකයෙක් නේ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://elakiri.com/threads/අපට-කුණුහරපෙන්-බැන-බැන-ජාතික-වීරයෝ-කරගත්තේ-සමහරු-.2150614/page-3#post-29723456
මේව බලල ප්රජනන බරක් ආවයි කීවෙ කාටදඅපෝ මාර දූවරු වගේ. බය හිතෙනව දැක්කම.