private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.
out of colombo school
mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.
AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.
passe mekita therum karala dunna,
6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,
SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala