අර අවරුදු කුමාරි කව්ද කොම්ලෝ?

ExamHe

Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    මුන් marry කරන කොල්ලොන්ට අබ සරණයි , මුන් මේ stripper dance නේ දාන්නේ :rolleyes:
    ගහන්න තිවුනා නම් cupiri නේත
     
    • Haha
    Reactions: saja

    54H4N

    Active member
  • Feb 20, 2018
    124
    174
    43
    Me dance dakkama mata hithenne un mehema kiyanawa wage.

    Menna mage than. Mata loku than thiyenawa. Menna mage puka. Mata puka wananna puluwan. Kohomada mage kada. Enna mata sukanna. Enna enna mata sukanna.
     
    • Haha
    Reactions: itguy77

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,817
    113
    Earth
    නම ගම හොයන්නෙ දා ගන්න ද ඇයි? උබල වගෙ උන් තමයි ඉස්කෝලෙ කාලෙ එහෙම පඩ කෑලිත් ෆෝම් කරන්නෙ..
     

    buddikagayan

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    27,403
    16,072
    113
    Colombo
    private campus love seen ekak kiyannam aha ganilla.

    out of colombo school
    mage yaluwekge duwak thawama OL karanne, kella lassanai, AL karapu kolek ekka yalu wela.
    kellata thawa kollo try karala thibba godak, eth aru ekka love karan hitiya.

    AL Krapu kolla gIya SLIIT.tika dawasakin mekiwa maga arinawa, math ekka hema deyakma kiyana nisa seen eka eki kiuwa,
    mn kiuwa duwa sure ekatama SLIIT giyanam kellek set wela athi kiyala. meki nahamai kiuwa, passe mn kolla ekka chat kara, wena kellek chat eke awilla kiuwa, eya ekka love parana ewa iwarai, karadara karanna epa kiyala.

    passe mekita therum karala dunna,
    6 month gihin ara kolla mata msg karanawa, parana kellawa amathaka karanna baha set karala dennalu. mn kiuwa aluth eka nathi wenna hethuwa kiyanna kiyala,

    SLIIT kella, SLIIT eke hitapu darama baduwalu, mu danne nahalu. 2 times pregnent wela wash karala, kellata hariyatama danne nahallu thaththa kawuda kiyala
    SLIIT eke PArty dawsaka balapanako
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    අපේ උරුමයට .... ;)


    අර කොටියොන්ගේ කටේ දත් එහෙම පේන්න ලංකරලා ෆොටෝ ගන්න කැමරා තියෙන එවුන්ට බැරිද මේවාට යන්න..?
     
    • Haha
    Reactions: EnIgma001

    Chimpanzee Putha

    Well-known member
  • Mar 31, 2023
    7,693
    15,041
    113
    Milagiriya
    අවුරුදු කුමාරි හැට්ටේ ගලවලා විසිකරා නේද ?


    ඉන්ද්‍රසිරි කියන්නේනම් මේ ඉන්නේ Ashley Ranasinghe කියලා. ඇත්තටම මේ එයාද @adithyag
    ඔව් ඔව්. Rukshila Fernando. එයා තමයි ඉස්සර Ashley කියල මාස්ක් දාගෙන හිටියෙ. හොඳට බැලුවොත් තේරෙයි එයාමයි කියලා. 😁 #RedHerring

     
    • Haha
    Reactions: adithyag