View attachment 138230
LINK
View attachment 138231
View attachment 138232
link
View attachment 138234
Link
vaccine දෙකම ගහල තිබ්බත් පරිස්සම් වෙන්න ඕන බන්... මේ වගේ එකක් අපේ රටකට අවොත් කොහොම වෙයි ද ? අපේ උන් හිතන් ඉන්නේ කොහොමහරි vaccine දෙක ගැහුවම මාස්ක් එක බෙල්ලේ දාගෙන ගම වටේ ඇවිදින්න පුළුවන් කියලා
කාට කියන්න ද බන් ?ඔන්න ඕකයි හැම වෙලේම කිව්වේ වැක්සින් කියන්නේ 100% solution නෙවි කියලා...මොකද තාම අලුත් ප්රබේද එන නිසා...
කොහොම හරි බලන්න ඕන 2020 march to 2020 august වසංගතේ පාලනය කරන්න...
දැන් ලංකාවේ ගමක් ගමක් ගානේ virologist ලා vaccine experts ලා ඉනන්වා ඕන තරම්
..හැබැයි මාස්ක් එකක් හරියට දාන්නේ නෑ.. කන්න බොන්න කලින් වත් අත්දෙක සබන් ටිකක් දාලා හරියට හෝදන්නේ නෑ... අනවශ්ය ගමන් බිමන් නොගිහින් ඉන්නේ නැ..රංචු ගැහිලා එකතු වෙන්න එපා කිව්වට අහන්නේ නෑ
වෙරියන්ට් එකකට vaccine එක ගානේ හැදුවත් වැඩක් තියද ? 
ලැම්ඩා =පේරු වේරියන්ට්ලැම්ඩා වේරියන්ට් එක කියන්නේ ඕකට නේද?
තව අවරුදු ගානකින් වත් කලින් තිබ්බ ජීවිතේට ආපහු යන්න ලෙබෙන එකක් නෑ කියල හිතෙනවා බන් දැන් නම්මේ හුත්තෙ ලෙඩෙන් ගැලවීමක්නං මේ කපේට නෑ වගේඅපේ ජීවිතේ හොදම කාලෙ උට්ටො මේ ගෙවල් අස්සෙ ගෙවිලා යන්නෙ
![]()

කැරි චීන්නුන්ගෙ අම්මලට උකවන්න ඕනතව අවරුදු ගානකින් වත් කලින් තිබ්බ ජීවිතේට ආපහු යන්න ලෙබෙන එකක් නෑ කියල හිතෙනවා බන් දැන් නම්![]()
ලැම්ඩා =පේරු වේරියන්ට්
මේක කොළොම්බියානු ප්රභේදය
අඩෝ කෙරි නකමුරාකැරි චීන්නුන්ගෙ අම්මලට උකවන්න ඕනලෝකෙටම කොරෝනා බෝ කරලා දැන් ඒ බැල්ලිගෙ පුත්තු සැපේ ඉන්නවා
ලෝකෙටම හැමනිලා ගියත් කමන්නෑ කියලා චීනට ගහන්න ගත්තනං හරි ඇමරිකාවෙන් හරි