අලුත් මනමාලි එක්ක රූම් ගිහින්

ruchira55

Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    yako comment balala athe gahanda puluwan kale giya. ehenam walak balanda thibunane ?
    එහෙනම් ඇයි මේකේ ඉන්න කොල්ලොන්ගෙන් ඉස්ටෝරි අහන්නෙ. කුතුහලෙන් අතේ ගහන්න නේද? ඇත්ත කියාන්
     

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,358
    1,823
    113
    colombo
    යාළුවෙක්ට කිව්ව කතාවක් මතක් උනා, මේ පොර අවුරුදු 50 පැනපු ‍එකෙක් බැඳලා නෑ.. ප්‍රොපොසල් බලන්න එහෙම යනවාලු.
    මේ කාලේ මිනිහා වැඩ වගයක් කරලා තියෙනව ප්‍රසිද්ධ මොඩ්ල් කෙනෙක් සහ මොඩ්ල්ස්ල ට්‍රේන් කරන ලේඩි කෙනෙක් ළඟ. මෙයා සින්ගල් මදර් සහ පට්ටම වල් කිය්ලා කියනවා. මෑන් වැඩ කරන වෙලාවට පේන තැනකට ඇවිත් කිරිදෙනව වගේ දේව්ල් කරලා මෑන්ස් ව අවුස්සනවලු.

    මේ යකා දවසක් වැඩකට එන්න කිව්වහම කියලා බෑ හෙට ප්‍රපෝසල් එකක් බලන්න යනව කියලා, මේකට අරකි විහිලු කරලා එහෙම කිව්වලු, ඕක හරි ගියොත් මිස්ට අමරෙට පැණිමූන් එකට යන්න වෙන්නෙ අලවංගුවක් අරන් කියලා හෙන පිරිසක් මැද...

    මූට හෙනම අවුල් ගිහින් ආයෙම ඒ පැත්තෙ වැඩ කරන්න ගිහිල්ලත් නෑ... සල්ලි වගේද නම්බුව කියලා...
     

    gamerlk

    Well-known member
  • Dec 23, 2023
    4,799
    6,566
    113
    යාළුවෙක්ට කිව්ව කතාවක් මතක් උනා, මේ පොර අවුරුදු 50 පැනපු ‍එකෙක් බැඳලා නෑ.. ප්‍රොපොසල් බලන්න එහෙම යනවාලු.
    මේ කාලේ මිනිහා වැඩ වගයක් කරලා තියෙනව ප්‍රසිද්ධ මොඩ්ල් කෙනෙක් සහ මොඩ්ල්ස්ල ට්‍රේන් කරන ලේඩි කෙනෙක් ළඟ. මෙයා සින්ගල් මදර් සහ පට්ටම වල් කිය්ලා කියනවා. මෑන් වැඩ කරන වෙලාවට පේන තැනකට ඇවිත් කිරිදෙනව වගේ දේව්ල් කරලා මෑන්ස් ව අවුස්සනවලු.

    මේ යකා දවසක් වැඩකට එන්න කිව්වහම කියලා බෑ හෙට ප්‍රපෝසල් එකක් බලන්න යනව කියලා, මේකට අරකි විහිලු කරලා එහෙම කිව්වලු, ඕක හරි ගියොත් මිස්ට අමරෙට පැණිමූන් එකට යන්න වෙන්නෙ අලවංගුවක් අරන් කියලා හෙන පිරිසක් මැද...

    මූට හෙනම අවුල් ගිහින් ආයෙම ඒ පැත්තෙ වැඩ කරන්න ගිහිල්ලත් නෑ... සල්ලි වගේද නම්බුව කියලා...
    තේරුණේ නැහැ බන් :baffled:
     
    • Like
    Reactions: VultureMax

    dilanexe

    Well-known member
  • Aug 1, 2015
    1,298
    1,825
    113
    මගේ ලගම යාලුවෙකුට තදින්ම කැමති බඩුවක් හිටියා . නමුත් මු කලින්ම යාලු වෙලා හිටියේ කෙල්ලක් එක්ක . එක නිසා වූ ඒ කෙල්ලව අරුදු 2 වගේ කලින් බැන්ද . නමුත් අර මම කලින් කියපු කෙල්ල එක්ක love එක දිගටම තිබ්බා . කොහොම හරි ඒ කෙල්ලත් proposal එකකින් ලගදි බැන්ද . බැන්ද අලුතම එකී යාලුවත් එක්ක room ගිහින් . එතකොටත් අලුත් එකාට මේකිගේ පෙට්ටිය කඩලා නෑලු , මගේ යාළුවා තාම එක කඩලා තියෙන්නේ . උ කියනවා හරිම තදයි ලු සැහෙන අමරුවෙන්ලු උත් කැඩුවේ . වෙන එකෙක් බැදපු බදුවකගේ පෙටිය කඩන්ඩ් ලැබෙන එක chance එකක් නේ . තමන් කලින් love කරපු කෙල්ලොන්ගෙන් ගොඩක් එවුන් බැන්දට පස්සේ අතල් ගන්නවා වගේ ඒවා දන්නවනම් දාගෙන යමල්ලා .
    ඊයා හුත්තිගේ පුතා. සොකඩෙ අල්ලගෙන නේද ටයිප් කලේ
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    මගේ ලගම යාලුවෙකුට තදින්ම කැමති බඩුවක් හිටියා . නමුත් මු කලින්ම යාලු වෙලා හිටියේ කෙල්ලක් එක්ක . එක නිසා වූ ඒ කෙල්ලව අරුදු 2 වගේ කලින් බැන්ද . නමුත් අර මම කලින් කියපු කෙල්ල එක්ක love එක දිගටම තිබ්බා . කොහොම හරි ඒ කෙල්ලත් proposal එකකින් ලගදි බැන්ද . බැන්ද අලුතම එකී යාලුවත් එක්ක room ගිහින් . එතකොටත් අලුත් එකාට මේකිගේ පෙට්ටිය කඩලා නෑලු , මගේ යාළුවා තාම එක කඩලා තියෙන්නේ . උ කියනවා හරිම තදයි ලු සැහෙන අමරුවෙන්ලු උත් කැඩුවේ . වෙන එකෙක් බැදපු බදුවකගේ පෙටිය කඩන්ඩ් ලැබෙන එක chance එකක් නේ . තමන් කලින් love කරපු කෙල්ලොන්ගෙන් ගොඩක් එවුන් බැන්දට පස්සේ අතල් ගන්නවා වගේ ඒවා දන්නවනම් දාගෙන යමල්ලා .
    Hadissida?
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    බයියෙක්
    Missouri Tigers GIF by Goodyear Cotton Bowl Classic
     
    • Like
    Reactions: VultureMax

    hena7

    Well-known member
  • Dec 17, 2023
    379
    289
    63
    යාළුවෙක්ට කිව්ව කතාවක් මතක් උනා, මේ පොර අවුරුදු 50 පැනපු ‍එකෙක් බැඳලා නෑ.. ප්‍රොපොසල් බලන්න එහෙම යනවාලු.
    මේ කාලේ මිනිහා වැඩ වගයක් කරලා තියෙනව ප්‍රසිද්ධ මොඩ්ල් කෙනෙක් සහ මොඩ්ල්ස්ල ට්‍රේන් කරන ලේඩි කෙනෙක් ළඟ. මෙයා සින්ගල් මදර් සහ පට්ටම වල් කිය්ලා කියනවා. මෑන් වැඩ කරන වෙලාවට පේන තැනකට ඇවිත් කිරිදෙනව වගේ දේව්ල් කරලා මෑන්ස් ව අවුස්සනවලු.

    මේ යකා දවසක් වැඩකට එන්න කිව්වහම කියලා බෑ හෙට ප්‍රපෝසල් එකක් බලන්න යනව කියලා, මේකට අරකි විහිලු කරලා එහෙම කිව්වලු, ඕක හරි ගියොත් මිස්ට අමරෙට පැණිමූන් එකට යන්න වෙන්නෙ අලවංගුවක් අරන් කියලා හෙන පිරිසක් මැද...

    මූට හෙනම අවුල් ගිහින් ආයෙම ඒ පැත්තෙ වැඩ කරන්න ගිහිල්ලත් නෑ... සල්ලි වගේද නම්බුව කියලා...
    gona arakita alawanguwa pennanda thibbe. oka pitama dala kelinda thibba
     
    • Like
    Reactions: VultureMax

    mag123

    Well-known member
  • Jan 20, 2008
    5,584
    1,792
    113
    මගේ ලගම යාලුවෙකුට තදින්ම කැමති බඩුවක් හිටියා . නමුත් මු කලින්ම යාලු වෙලා හිටියේ කෙල්ලක් එක්ක . එක නිසා වූ ඒ කෙල්ලව අරුදු 2 වගේ කලින් බැන්ද . නමුත් අර මම කලින් කියපු කෙල්ල එක්ක love එක දිගටම තිබ්බා . කොහොම හරි ඒ කෙල්ලත් proposal එකකින් ලගදි බැන්ද . බැන්ද අලුතම එකී යාලුවත් එක්ක room ගිහින් . එතකොටත් අලුත් එකාට මේකිගේ පෙට්ටිය කඩලා නෑලු , මගේ යාළුවා තාම එක කඩලා තියෙන්නේ . උ කියනවා හරිම තදයි ලු සැහෙන අමරුවෙන්ලු උත් කැඩුවේ . වෙන එකෙක් බැදපු බදුවකගේ පෙටිය කඩන්ඩ් ලැබෙන එක chance එකක් නේ . තමන් කලින් love කරපු කෙල්ලොන්ගෙන් ගොඩක් එවුන් බැන්දට පස්සේ අතල් ගන්නවා වගේ ඒවා දන්නවනම් දාගෙන යමල්ලා .
    Bump