බඩුවක් නම් කඩන්න පෙට්ටියක් කොහෙන්ද යකො ඒකි මහගෙනදබැදපු බදුවකගේ පෙටිය කඩන්ඩ්
බඩුවක් නම් කඩන්න පෙට්ටියක් කොහෙන්ද යකො ඒකි මහගෙනදබැදපු බදුවකගේ පෙටිය කඩන්ඩ්
එහෙනම් ඇයි මේකේ ඉන්න කොල්ලොන්ගෙන් ඉස්ටෝරි අහන්නෙ. කුතුහලෙන් අතේ ගහන්න නේද? ඇත්ත කියාන්yako comment balala athe gahanda puluwan kale giya. ehenam walak balanda thibunane ?
තේරුණේ නැහැ බන්යාළුවෙක්ට කිව්ව කතාවක් මතක් උනා, මේ පොර අවුරුදු 50 පැනපු එකෙක් බැඳලා නෑ.. ප්රොපොසල් බලන්න එහෙම යනවාලු.
මේ කාලේ මිනිහා වැඩ වගයක් කරලා තියෙනව ප්රසිද්ධ මොඩ්ල් කෙනෙක් සහ මොඩ්ල්ස්ල ට්රේන් කරන ලේඩි කෙනෙක් ළඟ. මෙයා සින්ගල් මදර් සහ පට්ටම වල් කිය්ලා කියනවා. මෑන් වැඩ කරන වෙලාවට පේන තැනකට ඇවිත් කිරිදෙනව වගේ දේව්ල් කරලා මෑන්ස් ව අවුස්සනවලු.
මේ යකා දවසක් වැඩකට එන්න කිව්වහම කියලා බෑ හෙට ප්රපෝසල් එකක් බලන්න යනව කියලා, මේකට අරකි විහිලු කරලා එහෙම කිව්වලු, ඕක හරි ගියොත් මිස්ට අමරෙට පැණිමූන් එකට යන්න වෙන්නෙ අලවංගුවක් අරන් කියලා හෙන පිරිසක් මැද...
මූට හෙනම අවුල් ගිහින් ආයෙම ඒ පැත්තෙ වැඩ කරන්න ගිහිල්ලත් නෑ... සල්ලි වගේද නම්බුව කියලා...

ඊයා හුත්තිගේ පුතා. සොකඩෙ අල්ලගෙන නේද ටයිප් කලේමගේ ලගම යාලුවෙකුට තදින්ම කැමති බඩුවක් හිටියා . නමුත් මු කලින්ම යාලු වෙලා හිටියේ කෙල්ලක් එක්ක . එක නිසා වූ ඒ කෙල්ලව අරුදු 2 වගේ කලින් බැන්ද . නමුත් අර මම කලින් කියපු කෙල්ල එක්ක love එක දිගටම තිබ්බා . කොහොම හරි ඒ කෙල්ලත් proposal එකකින් ලගදි බැන්ද . බැන්ද අලුතම එකී යාලුවත් එක්ක room ගිහින් . එතකොටත් අලුත් එකාට මේකිගේ පෙට්ටිය කඩලා නෑලු , මගේ යාළුවා තාම එක කඩලා තියෙන්නේ . උ කියනවා හරිම තදයි ලු සැහෙන අමරුවෙන්ලු උත් කැඩුවේ . වෙන එකෙක් බැදපු බදුවකගේ පෙටිය කඩන්ඩ් ලැබෙන එක chance එකක් නේ . තමන් කලින් love කරපු කෙල්ලොන්ගෙන් ගොඩක් එවුන් බැන්දට පස්සේ අතල් ගන්නවා වගේ ඒවා දන්නවනම් දාගෙන යමල්ලා .
Hadissida?මගේ ලගම යාලුවෙකුට තදින්ම කැමති බඩුවක් හිටියා . නමුත් මු කලින්ම යාලු වෙලා හිටියේ කෙල්ලක් එක්ක . එක නිසා වූ ඒ කෙල්ලව අරුදු 2 වගේ කලින් බැන්ද . නමුත් අර මම කලින් කියපු කෙල්ල එක්ක love එක දිගටම තිබ්බා . කොහොම හරි ඒ කෙල්ලත් proposal එකකින් ලගදි බැන්ද . බැන්ද අලුතම එකී යාලුවත් එක්ක room ගිහින් . එතකොටත් අලුත් එකාට මේකිගේ පෙට්ටිය කඩලා නෑලු , මගේ යාළුවා තාම එක කඩලා තියෙන්නේ . උ කියනවා හරිම තදයි ලු සැහෙන අමරුවෙන්ලු උත් කැඩුවේ . වෙන එකෙක් බැදපු බදුවකගේ පෙටිය කඩන්ඩ් ලැබෙන එක chance එකක් නේ . තමන් කලින් love කරපු කෙල්ලොන්ගෙන් ගොඩක් එවුන් බැන්දට පස්සේ අතල් ගන්නවා වගේ ඒවා දන්නවනම් දාගෙන යමල්ලා .
gona arakita alawanguwa pennanda thibbe. oka pitama dala kelinda thibbaයාළුවෙක්ට කිව්ව කතාවක් මතක් උනා, මේ පොර අවුරුදු 50 පැනපු එකෙක් බැඳලා නෑ.. ප්රොපොසල් බලන්න එහෙම යනවාලු.
මේ කාලේ මිනිහා වැඩ වගයක් කරලා තියෙනව ප්රසිද්ධ මොඩ්ල් කෙනෙක් සහ මොඩ්ල්ස්ල ට්රේන් කරන ලේඩි කෙනෙක් ළඟ. මෙයා සින්ගල් මදර් සහ පට්ටම වල් කිය්ලා කියනවා. මෑන් වැඩ කරන වෙලාවට පේන තැනකට ඇවිත් කිරිදෙනව වගේ දේව්ල් කරලා මෑන්ස් ව අවුස්සනවලු.
මේ යකා දවසක් වැඩකට එන්න කිව්වහම කියලා බෑ හෙට ප්රපෝසල් එකක් බලන්න යනව කියලා, මේකට අරකි විහිලු කරලා එහෙම කිව්වලු, ඕක හරි ගියොත් මිස්ට අමරෙට පැණිමූන් එකට යන්න වෙන්නෙ අලවංගුවක් අරන් කියලා හෙන පිරිසක් මැද...
මූට හෙනම අවුල් ගිහින් ආයෙම ඒ පැත්තෙ වැඩ කරන්න ගිහිල්ලත් නෑ... සල්ලි වගේද නම්බුව කියලා...
අලවංගුවෙන් ඔලුවටදgona arakita alawanguwa pennanda thibbe. oka pitama dala kelinda thibba
huttha therun ganda ithin payyakma onaමෙලෝ හුත්තක් තේරෙන්නෙ නෑ ඕයී රෙද්ද
Bumpමගේ ලගම යාලුවෙකුට තදින්ම කැමති බඩුවක් හිටියා . නමුත් මු කලින්ම යාලු වෙලා හිටියේ කෙල්ලක් එක්ක . එක නිසා වූ ඒ කෙල්ලව අරුදු 2 වගේ කලින් බැන්ද . නමුත් අර මම කලින් කියපු කෙල්ල එක්ක love එක දිගටම තිබ්බා . කොහොම හරි ඒ කෙල්ලත් proposal එකකින් ලගදි බැන්ද . බැන්ද අලුතම එකී යාලුවත් එක්ක room ගිහින් . එතකොටත් අලුත් එකාට මේකිගේ පෙට්ටිය කඩලා නෑලු , මගේ යාළුවා තාම එක කඩලා තියෙන්නේ . උ කියනවා හරිම තදයි ලු සැහෙන අමරුවෙන්ලු උත් කැඩුවේ . වෙන එකෙක් බැදපු බදුවකගේ පෙටිය කඩන්ඩ් ලැබෙන එක chance එකක් නේ . තමන් කලින් love කරපු කෙල්ලොන්ගෙන් ගොඩක් එවුන් බැන්දට පස්සේ අතල් ගන්නවා වගේ ඒවා දන්නවනම් දාගෙන යමල්ලා .