අලුතෙන් වාහනයක් ගන්නකොට බලන්න ඔනෙ මොනවද?
මචන්, මගෙ යලුවෙක් අලුතෙන් Suzuki WagonR FZ-HYBRID 2018 එකක් ගන්න යන්නෙ. BLACK color..0 milage. 3325000k kiyanawa.
ඈඩ්වාන්ස් 50,000 ක් දුන්නා, නුගේගොඩ පැත්තෙ සේල් එකක තමා තියෙන්නෙ. NExt week එකේ සල්ලි ඔක්කොම දීලා (loanඑකක් තමයි දාන්නේ)ගෙදර ගෙනවා.
මචන් මේකයි සීන් එක, අපි advance එකක් දුන්න හින්ද වාහනේ parts මරු කරයිද? ex. tyres, battery, hybrid battery, etc
කොහොමද මචන් හරියටම චෙක් කරගන්නේ original ත්ත්වයේ තියෙනවඩෙ කියලා.
සේල් කාරයො කරන බොරු හදුනා ගන්නෙ කොහොමද? වාහනේ ගන්න කලින් මොනවද චෙක් කරන්න ඔනේ.?
වාහනෙත් එක්ක මොනවද ඉල්ලන්න ඔන document?
මචන්, මගෙ යලුවෙක් අලුතෙන් Suzuki WagonR FZ-HYBRID 2018 එකක් ගන්න යන්නෙ. BLACK color..0 milage. 3325000k kiyanawa.
ඈඩ්වාන්ස් 50,000 ක් දුන්නා, නුගේගොඩ පැත්තෙ සේල් එකක තමා තියෙන්නෙ. NExt week එකේ සල්ලි ඔක්කොම දීලා (loanඑකක් තමයි දාන්නේ)ගෙදර ගෙනවා.
මචන් මේකයි සීන් එක, අපි advance එකක් දුන්න හින්ද වාහනේ parts මරු කරයිද? ex. tyres, battery, hybrid battery, etc
කොහොමද මචන් හරියටම චෙක් කරගන්නේ original ත්ත්වයේ තියෙනවඩෙ කියලා.
සේල් කාරයො කරන බොරු හදුනා ගන්නෙ කොහොමද? වාහනේ ගන්න කලින් මොනවද චෙක් කරන්න ඔනේ.?
වාහනෙත් එක්ක මොනවද ඉල්ලන්න ඔන document?



