අසල්වැසියා පිටුපායි, ඉන්දියාව ශ‍්‍රී ලංක

Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
පලයන් කලකන්නි පර දෙමල යන්ඩ,තොපේ අම්ම දෙමෙල්ලුන්ට දීල තමයි තොවගේ දෙමළෙක් හදාගෙන තියෙන්නේ, නැත්නම් කියයිද යුද අපරාද චෝදනා ගෙන එක හරි කියල.තොපේ ජාතකේ වැරැද්ද ,තොපේ අම්ම දෙමල බල්ලොත් එක්ක ලැගල තොවගේ නිවටයෙක් හදුනන්නේ.:confused::confused::confused::confused:

:lol:

උඹම උඹ හරකෙක් කියලා කියාගත්තනෙ බං. දුකයි ඉරෝසාන් :lol:
 

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ආණ්ඩුවක් එක්ක මෙතන සම්බන්ධයක් නෑ , මෙතන තියෙන්නේ රටේ ප්‍රශ්නයක්. යුද්ධයකදී සිවිල් වැසියන් මැරෙන්න පුලුවන්, නමුත් අපේ හමුදා හිතල පහර දුන්නෑනෙ , ලක්ශ ගානක් කොටිග්‍රහනයෙන් බේරගන්නවා උඹ දැක්කේ නැද්ද?

    අපි සිවිල් වැසියන් මරද්දි වැරදිලා වැදිලා තමයි ත්‍රස්තවාදීන් මැරිලා තියෙන්නේ , ඒක නිසා අනිවාර්‍යයෙන් අපේ හමුදා යුධ අපරාධ කරලා තියෙනවා ඒක නිසා
    1. මහින්ද රාජ්පක්ශ ,
    2 ,ගෝඨාභය රාජපක්ශ
    3. සරත්ෆෝන්සේකා ඇතුලු අනිකුත් හමුදාපතිවරු ,
    සහ මේජර් ජෙනරාල් වරු වන ශවේන්ද්‍ර සිලාවගේ පටන් අනිකුත් සියලු හමුදාපති වරු යුධාදිකරණයට ගෙන ගොස් එල්ලා මැරියයුතුයි.

    ඇස් , ඉස් , මස් ලේ දන්දීල මාතෘභූමිය ආරක්ශාකරගත් වීරෝධාර රණවිරුවන් සියල්ල යුධ අපාරධ කාරයෝ නේද?

    තොපි වගේ නිහීන උනුත් අපේ ජාතියේ පාපයට ඉපදිලා තියෙන එක ගැන හරිම කණගාටුයි
    :yes::yes::yes::yes::yes:ඕකුන් පුදුම කාලකන්නි හැත්තක් මචන්
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    සන්ධි , විසන්ධි ඉගෙන ගෙන වරෙන් ඉස්සෙල්ලා , ව්‍යවස්ථාවත් කියවලා වරෙන් , ඒකට අනුව ජනතාව තැතිගන්වන සුලු , ජාතිබේද ඇතිකරන සුලු කතා කිරීම ව්‍යවස්ථාවේ අඩංගු දඩුවම් ලැබිය හැකි වරදක්, ප්‍රකාශය සත්‍ය උනත් අසත්‍ය උනත් වරදක් , ෆෝන්සේකාව හිරේ දාලතියෙන්නේ ප්‍රකාශය ඇත්ත නිසා නෙවියි , එවැනි ප්‍රකාශයක් කිරීම සම්බන්ධව. අනික ෆෝන්සේකා කියල තියෙන කථාවේ සිවිල් වැසියන්ටත් වෙඩිතියන්න කියල කතාවක් නෑ.

    :lol:
    සන්ධි විසනධි?
    මට කියහං ව්‍යවස්ථාවට අනුකූල එක වරදක් :lol:
    ගොනෙක් වගේ තප්පුලන්න එපා බං.
     

    azarox

    Well-known member
  • Nov 23, 2010
    5,184
    557
    113
    Colombo
    පැටියා;12350280 said:
    :lol:
    ගොනෝ. රට ගැන කොහෙද මී හරකො ප්‍රශ්නයක් තියෙන්නෙ?
    රටේ ඒ වෙලාවෙ තිබ්බ පාලනය ගැනයි ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ. අයිටීඑන් රූපවාහිනී සහ වීරවංශ ඇතුලු මහින්දගෙ ලොවන හරක් ටික තමයි මිනිස්සුන්ව ෆෝම් කරන්නෙ මේකෙන් රටට කෙල වෙනවා කියලා. :lol:

    උඹලත් ඉතිං ගිරා පාර දාපියවු.
    මොලේ පාවිච්චි කරපං. :)


    adooo thota therum kartala wadakma nathi ee yako..umba hithuwada deshapaluwo kiyana kiyana padeta awissena modayo kiyala api..adoo therum ganin miniho ratata dan kisima prshnayak nathi bawa aththa...namuth yakoo anagathyedi deergakaalinawa prashnayak athi karannayi mun mana balanne kiyala umbe mati moleta therenne ndadda??
     

    azarox

    Well-known member
  • Nov 23, 2010
    5,184
    557
    113
    Colombo
    පැටියා;12350304 said:
    :lol:

    උඹම උඹ හරකෙක් කියලා කියාගත්තනෙ බං. දුකයි ඉරෝසාන් :lol:

    singithi athal denna epaa bnz...LOl :lol::lol::lol::yes::yes:
     

    rabuton

    Banned
    Feb 8, 2012
    372
    66
    0
    පලයන් කලකන්නි පර දෙමල යන්ඩ,තොපේ අම්ම දෙමෙල්ලුන්ට දීල තමයි තොවගේ දෙමළෙක් හදාගෙන තියෙන්නේ, නැත්නම් කියයිද යුද අපරාද චෝදනා ගෙන එක හරි කියල.තොපේ ජාතකේ වැරැද්ද ,තොපේ අම්ම දෙමල බල්ලොත් එක්ක ලැගල තොවගේ නිවටයෙක් හදුනන්නේ.:confused::confused::confused::confused:
    දැන් බලාගෙන ගියාම රජාට පක්කාලිකම් කරන අය විතරයි සිංහල.අනිත් ආන්ඩුවට විරුද්ධ ලක්ෂ 100ක්ම එක්කො දෙමලු.එහෙම නැත්නම් සුද්දොන්ට ජාතක වුන අය.අනේ යකෝ උඹල වගේ හරක්.එලකිරි සර්වර් එක තියෙන්නේ ඇමරිකාවේ.වී බුලටින් කියන්නේ ඇමරිකන් ප්‍රොඩක්ට් එකක්.ඒක නිසා උඹ එලකිරි එක වර්ජනය කරපන්.
    මුන්ගේ ඇති දේශප්‍රේමයක් නෑ.මුන්ගේ තියෙන්නේ මහින්ද ප්‍රේමයක් විතරයි.මරා රට බෙදන්න එකඟ වුනත් ඒකට මුන් සපෝට් කරනවා.ඒකනේ මූ කේපිගේ පුක ලෙව කන්නේ.අද ලංකාවේ තියෙන දේශප්‍රේමය රාජපක්ෂව එලවලා රට බේරාගන්න එකයි.නමුත් මුන්ට ඕනී රට බිල්ලට දීලා රාජපක්ෂව බේරාගන්න.
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    adooo thota therum kartala wadakma nathi ee yako..umba hithuwada deshapaluwo kiyana kiyana padeta awissena modayo kiyala api..adoo therum ganin miniho ratata dan kisima prshnayak nathi bawa aththa...namuth yakoo anagathyedi deergakaalinawa prashnayak athi karannayi mun mana balanne kiyala umbe mati moleta therenne ndadda??

    දීර්ඝකාලීන ආතල් පෙනෙයි මචං තව ටික දවසකින්.
    ඩොලර් එක 200ට ගියාම ආතල් ඩබල් ත්‍රිබල් වෙයි.
    එහෙවු පාලනයක් අපිට මොකටද ගොනෝ?
    මහින්ද දන්නවා ඌව චන්දෙකින් පරද්දන්න බෑ කියලා. ඒකයි රටට හෙන ගැහුවත් ඌ උගෙ මතේ ඉඳං වැඩ කරන්නෙ. උඹ වගේ හරක් තව තව ප්‍රශස්ති ගායනා කරපං. :lol:

    දන්නවද සෝමාලියාවට හාල් මෙට්‍රික් ටොන් 10000ක් දුන්නා කියලා ඊයෙ පිනට. ජිනීවා සීන් එක වහගන්න ඌ ඔය දේවල් කරන්නෙ. වරදක් නැත්තං ඇයි බය වෙන්නෙ?
    හරි රජෙක් නම් රට ගැන හිතලා තමන්ට ආර්ඨිකේ පාලනය කරගන්න බැරිනම් අයින් වෙය.
    ඒත් ඌ උගෙ බඩ ගෝස්තරේ රැක ගන්න අපිව කෑලි කරලා වුනත් විකුණයි තව ටික දවසකින්.

    යකෝ ඉරානෙ කැමතියි හාල් වලට තෙල් දෙන්න. දැං තෙල් ගන්නෙ මහින්දගෙ ඇට දෙක උගස් තියලද?

    මෙහෙවු රජෙක් අපිට ඕනෙද? :sorry:
    හිතලා හැදියං
     
    • Like
    Reactions: rochel1977

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    දැන් බලාගෙන ගියාම රජාට පක්කාලිකම් කරන අය විතරයි සිංහල.අනිත් ආන්ඩුවට විරුද්ධ ලක්ෂ 100ක්ම එක්කො දෙමලු.එහෙම නැත්නම් සුද්දොන්ට ජාතක වුන අය.අනේ යකෝ උඹල වගේ හරක්.එලකිරි සර්වර් එක තියෙන්නේ ඇමරිකාවේ.වී බුලටින් කියන්නේ ඇමරිකන් ප්‍රොඩක්ට් එකක්.ඒක නිසා උඹ එලකිරි එක වර්ජනය කරපන්.
    මුන්ගේ ඇති දේශප්‍රේමයක් නෑ.මුන්ගේ තියෙන්නේ මහින්ද ප්‍රේමයක් විතරයි.මරා රට බෙදන්න එකඟ වුනත් ඒකට මුන් සපෝට් කරනවා.ඒකනේ මූ කේපිගේ පුක ලෙව කන්නේ.අද ලංකාවේ තියෙන දේශප්‍රේමය රාජපක්ෂව එලවලා රට බේරාගන්න එකයි.නමුත් මුන්ට ඕනී රට බිල්ලට දීලා රාජපක්ෂව බේරාගන්න.

    පලයන් බූරුවෝ යන්ඩ,තොපි වගේ පාරේ යන දෙමළුන්ට ජාතක වෙච්ච,අවජතයයෝ විතරයි ලංකාවට යුද අපරාද චෝදනා ගෙන එක හොදයි කියන්නේ.නැත්තන් කිසිම එකෙක් කියන්නේ නෑ ලංකාවට යුද අපරාද චෝදනා ගේන එක හරි කියල,"පැටිය" කියන *නනයයි තෝයි දෙන්නම එකයි.:angry::angry::angry::angry:
     

    rabuton

    Banned
    Feb 8, 2012
    372
    66
    0
    government was negotiating with the US on the resolution at the UNHRC calling for accountability and reconciliation issues in Sri Lanka and it might not be put to vote this week, UNP leader Ranil Wickremesinghe told the UNP parliamentary group meeting in Colombo, according to party sources.

    Wickremesinghe said that the resolution was to be deferred on the strict condition that the Mahinda Rajapaksa regime undertook to speedily implement the LLRCs recommendations which inter alia call for the re-establishment of the independent police, election, public and judicial service commissions required to enforce the rule of law and safeguard human rights.


    The government by rejecting all overtures by the UN, had placed the country and its people in the present predicament, Wickremesinghe said, adding that it was good to hear of a change in attitude even at this late stage.


    Lakshman Kiriella MP said that the preamble to the US Resolution did not refer just to the last stages of the war and the killing of LTTE leader Velupillai Prabhakarn’s teenage son but to abductions and killings committed nearly three years after the LTTE was defeated.


    The US Resolution was based on the Rajapaksa regimes assurance to the last UNHRC session that the LLRC recommendations would be implemented and the rule of law implemented, Kiriella said. It should not make the Opposition a scapegoat for its arrogance and stupidity, he told the UNPgroup.



     

    rabuton

    Banned
    Feb 8, 2012
    372
    66
    0
    පලයන් බූරුවෝ යන්ඩ,තොපි වගේ පාරේ යන දෙමළුන්ට ජාතක වෙච්ච,අවජතයයෝ විතරයි ලංකාවට යුද අපරාද චෝදනා ගෙන එක හොදයි කියන්නේ.නැත්තන් කිසිම එකෙක් කියන්නේ නෑ ලංකාවට යුද අපරාද චෝදනා ගේන එක හරි කියල,"පැටිය" කියන *නනයයි තෝයි දෙන්නම එකයි.:angry::angry::angry::angry:
    ඉරොෂන් කියන්නේ තම්බියෙකුට ජාතක වෙච්ච බල්ලෙක් නේ.:lol:
     
    • Like
    Reactions: පැටියා

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පැටියා;12350322 said:
    :lol:
    සන්ධි විසනධි?
    මට කියහං ව්‍යවස්ථාවට අනුකූල එක වරදක් :lol:
    ගොනෙක් වගේ තප්පුලන්න එපා බං.
    පලයන් *න්න්න දෙමල යන්ඩ ,තෝතමයි තමයි මෙතන තප්පුලන්නේ,තෝ තමයි උපන් රටට කෙලවෙනකන් බලන් ඉන්න කාලකන්නි අවජාතකය :angry::angry::angry::angry::angry:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඉරොෂන් කියන්නේ තම්බියෙකුට ජාතක වෙච්ච බල්ලෙක් නේ.:lol:
    පලයන් *න්න දෙමල යන්ඩ තොගේ ජාතකේ එළිවෙද්දී අපිට දාණ්ඩ එනවා,පල පර දෙමල යන්ඩ. :P:P:P:P
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    පලයන් *න්න්න දෙමල යන්ඩ ,තෝතමයි තමයි මෙතන තප්පුලන්නේ,තෝ තමයි උපන් රටට කෙලවෙනකන් බලන් ඉන්න කාලකන්නි අවජාතකය :angry::angry::angry::angry::angry:

    ලැජ්ජා වෙයං කසුන් උඹ ෆේක් වලින් ඇවිත් කෑ ගහන පොන්^යෙන්නෙ. :lol:
    උඹෙත් වැරැද්දක් නෑ බං උඹට ඔය ලැබිල තියන හැම දේම ලැබුනෙ මහින්දගෙ ලොවපු නිසා කියලා හැමෝම දන්නවා මචං. :rofl::P
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පැටියා;12350443 said:
    දීර්ඝකාලීන ආතල් පෙනෙයි මචං තව ටික දවසකින්.
    ඩොලර් එක 200ට ගියාම ආතල් ඩබල් ත්‍රිබල් වෙයි.
    එහෙවු පාලනයක් අපිට මොකටද ගොනෝ?
    මහින්ද දන්නවා ඌව චන්දෙකින් පරද්දන්න බෑ කියලා. ඒකයි රටට හෙන ගැහුවත් ඌ උගෙ මතේ ඉඳං වැඩ කරන්නෙ. උඹ වගේ හරක් තව තව ප්‍රශස්ති ගායනා කරපං. :lol:

    දන්නවද සෝමාලියාවට හාල් මෙට්‍රික් ටොන් 10000ක් දුන්නා කියලා ඊයෙ පිනට. ජිනීවා සීන් එක වහගන්න ඌ ඔය දේවල් කරන්නෙ. වරදක් නැත්තං ඇයි බය වෙන්නෙ?
    හරි රජෙක් නම් රට ගැන හිතලා තමන්ට ආර්ඨිකේ පාලනය කරගන්න බැරිනම් අයින් වෙය.
    ඒත් ඌ උගෙ බඩ ගෝස්තරේ රැක ගන්න අපිව කෑලි කරලා වුනත් විකුණයි තව ටික දවසකින්.

    යකෝ ඉරානෙ කැමතියි හාල් වලට තෙල් දෙන්න. දැං තෙල් ගන්නෙ මහින්දගෙ ඇට දෙක උගස් තියලද?

    මෙහෙවු රජෙක් අපිට ඕනෙද? :sorry:
    හිතලා හැදියං

    ඕක තමයි තොපි වගේ කාලකන්නි හැත්තට වෙලා තියෙන්නේ, ජනාදිපතිතුමව චන්දෙන් පරද්දන්ද බෑ කියල දන්නවා එක හින්ද රටට කෙල වෙලා හරි කමක් නෑ මහින්දට කෙලවෙනවනම් කියල හිතනවා.ඊට පස්සේ පොනිලයව ජනාදිපති කර ගන්ඩ,:lol::lol::lol::lol:තොපි නම් පුදුම ලොල්ලෝ ටිකක් තමයි. රටෙන් බාගයක් කොටින්ට ගිහින් හරි කමක් නෑ තොපේ පරයව ගේන්ඩ පුලුවන්නම්.:angry::angry::angry::angry::angry:
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    පැටියා;12350125 said:
    ෆොන්සේකත් එහෙනං ඇස් ඉස් මස් ලේ දීලා රට බේරගන්න වැඩ කරපු එකෙක් නේද? :(:(:(
    එහෙනම් ඒ රණවිරුවාව හිර කරපු මහින්දව එල්ලාම මැරිය යුතුය. :lol:

    උඩ බලං කෙල ගහගන්න එපා බං. මම කලිනුත් කිවුවා උඹට :P
    උඹ කොච්චර කිව්වත් වැඩක් නැහැ, ඌ ඉන්නේ උගේ කඩේ යන ලෝකේ, එතනින් එහා ඌ අඩියක් තියනේ නැහැ, ඌව Program කරලා තියෙන්නේ එහෙමයි:lol:
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    ඉරොෂන් කියන්නේ තම්බියෙකුට ජාතක වෙච්ච බල්ලෙක් නේ.:lol:
    බල්ලට බනින්න එපා බල්ලා ගොඩාක් හොදයි මු වගේ නෙමෙයි:lol:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    [/SIZE]
    ඕක තමයි තොපි වගේ කාලකන්නි හැත්තට වෙලා තියෙන්නේ, ජනාදිපතිතුමව චන්දෙන් පරද්දන්ද බෑ කියල දන්නවා එක හින්ද රටට කෙල වෙලා හරි කමක් නෑ මහින්දට කෙලවෙනවනම් කියල හිතනවා.ඊට පස්සේ පොනිලයව ජනාදිපති කර ගන්ඩ,:lol::lol::lol::lol:තොපි නම් පුදුම ලොල්ලෝ ටිකක් තමයි. රටෙන් බාගයක් කොටින්ට ගිහින් හරි කමක් නෑ තොපේ පරයව ගේන්ඩ පුලුවන්නම්.:angry::angry::angry::angry::angry:

    උඹෙ මොලේ පුකේ තිබුනට මට කරන්න දෙයක් නෑ මචං. :P
    ජන්දෙන් පරද්දන්න බැරි උට චන්ද ලැබෙන නිසා නෙවෙයි ගොනෝ විධායක ජනාධිපති කෙනෙක් බලයෙ ඉන්න කාලය ඇතුලතදී චන්දෙකින් පරද්දන්න බැරි නිසා. ගොනාට තේරෙන්නෙ නැත්තං කට පියං හිටපං. නැත්තං දේශපාලනේ යංතං හරි දන්න එකෙක්ගෙන් අහං වර.

    යකෝ පඩයක් ගියත් රනිල්වනෙ තෝ පොන්^යට මතක් වෙන්නෙ? ඇයි රනිල් උඹට පුක් පාරක් වත් ඇරියද? :rofl:

    රනිල් පොන්^යා අපිට ඕනෙ නෑ. කල දුටු කල වල ඉහ ගැනීම අපි ඉගනගත්තෙත් මහින්දගෙන්. අපිත් දැං කල දුටු කල වල ඉහ ගන්න තමා ට්‍රයි එක.

    ඒ බල තන්හාවට නෙවෙයි. කාවවත් රජ කෙරෙවුවට මට ලැබෙන දෙයක් නෑ.
    ඒත් මේ පරයා රට කන එක නවත්තලා මගෙ දරුවන්ට රටක් ඉතුරු කරන්න ඕනෙ ඒකයි.
    මොලයක් තියනවනං හා රටට ආදරයක් තියනවනං අපි වටා එක් වන්න. :P
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පැටියා;12350572 said:
    ලැජ්ජා වෙයං කසුන් උඹ ෆේක් වලින් ඇවිත් කෑ ගහන පොන්^යෙන්නෙ. :lol:
    උඹෙත් වැරැද්දක් නෑ බං උඹට ඔය ලැබිල තියන හැම දේම ලැබුනෙ මහින්දගෙ ලොවපු නිසා කියලා හැමෝම දන්නවා මචං. :rofl::P
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: පලයන් *න්න දෙමල යන්ඩ, තොට ඕනෙනම් GT අයියගේ අහපන් ඉවරයිනේ,මෙතන මගුලක් කියවන්නේ නැතුව.මම තොපි වගේ ෆේක් බස්සන්නෙත් නෑ,මම කාගෙවත් ෆේක් එකකුත් නෙමේ.කිසිම බයක් නැතුව කියන්නේ අහපන් GT අයියගෙන්.
    තෝ පාරේ යන දෙමලෙක්ගේ හොර සොට් එකක්නේ පරයෝ, නැත්තන් කියනවද දෙමලු මැරිච්ච හින්ද යුද අපරාද චෝදනා රටට ගෙනාවට කමක් නෑ කියල.ඔකේ කොහෙවත් මහින්දට යුද අපරාද චෝදනා එන්නේ නෑ, එන්නේ ශ්‍රී ලංකාව කියන නමට.තෝ වගේ දේමලුන්ට දෙන වෙසියෙක්ගේ, බල්ලෙක්ට ඒක තේරෙන්නේ නැ. :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: පලයන් *න්න දෙමල යන්ඩ, තොට ඕනෙනම් GT අයියගේ අහපන් ඉවරයිනේ,මෙතන මගුලක් කියවන්නේ නැතුව.මම තොපි වගේ ෆේක් බස්සන්නෙත් නෑ,මම කාගෙවත් ෆේක් එකකුත් නෙමේ.කිසිම බයක් නැතුව කියන්නේ අහපන් GT අයියගෙන්.
    තෝ පාරේ යන දෙමලෙක්ගේ හොර සොට් එකක්නේ පරයෝ, නැත්තන් කියනවද දෙමලු මැරිච්ච හින්ද යුද අපරාද චෝදනා රටට ගෙනාවට කමක් නෑ කියල.ඔකේ කොහෙවත් මහින්දට යුද අපරාද චෝදනා එන්නේ නෑ, එන්නේ ශ්‍රී ලංකාව කියන නමට.තෝ වගේ දේමලුන්ට දෙන වෙසියෙක්ගේ, බල්ලෙක්ට ඒක තේරෙන්නේ නැ. :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

    කටු කන බල්ලට හොඳටම රිදිලා වගේ. තව අඬපං සුදෝ. :lol::lol::lol: