

රජාට ලොකු අපලයක් තියෙනවලු. ඒකට පූජාවක් තියන්නලු කටුගේන් කඩු අරගෙන ගියේ.


රජාට ලොකු අපලයක් තියෙනවලු. ඒකට පූජාවක් තියන්නලු කටුගේන් කඩු අරගෙන ගියේ.
Ow ban..godak minissu harima modai, ekai mahinda, wimal wage ayata chande ganna puluwan. US,Europe warjanaya karot itin kaleta tamai yanna wenne godak ayata.
English use karannat be ne.
ow ow, indian wahana walata tax eka 400% witara karanna one. Indian ewunta oil denne mokatada, un maha chater jatiyak. Mahinda mokata deegena inne ay danne ne


කරුණාගේ රෙද්දක් ගැන කියුවේ නෑනේ උබ ඉස්සෙල්ල,ගමයා;12348347 said:දැන් කරැණා අම්මාන්ලා පිල්ලෙයාන්ලා ඉන්නේ මේ රඡයේ නෙවෙයිද මුන්ට මහඇමතිකම් ඇමති කම් දුන්නේ අපිද
කොටින්ගේ පාලනයක් තියෙනවා කියලනේ කියුවේ.

ගොන් කතා කියල තවත් ගොන් කතාවක් කියල ,උබල ම්හරක් අරහේ රටට කෙල වෙනද යනවා තොපි මෙහෙ දේශපාලනයක් අල්ලාගෙන උම්බැ කියනවා 





Originally Posted by blacktulip![]()
"යම් පුද්ගලයෙක් සෑම අයෙකුවම ටික කලකට රෑවටිමට හෑක, ඈතමෙකුව සෑමදාම රෑවටිය හෑකිද වනු ඈත, නමුත් කිසිවෙකුට සෑම පුද්ගලයෙකුවම සෑමදා රෑවටිය නොහෑක" - එබ්රහම් ලින්කන්
"බලයට ලොබ වු කල ඔබට තව එකෙකු විනාශ කල හෑකි සෙම එමගින් ඔබගෙ විනාශය ඔබටම සලසාගත හෑක"
ඉරකය,අෆ්ගනිස්තානය,ලිබියාව වගෙ රටවල් දෑන් විනාශවි ඉවරයි...එත් එ රටවල එ මිනිස්සුන්ම ඈමරිකාව ඈතුලු බටහිර රටවල් සමග එකතුවෙලා මරාගත්ත එ රාජ්ය නායකයා ගෑන දෑනටමත් එ මිනිස්සු දුක් වෙනවා...අමතක කරන්න එපා ඉතාමත් දුප්පත් රටක් උන වියට්නාමය ඔය ඈමරිකන් කාරයට දුවනකම් ගෑහෑව්වා කියන එක..අවි අයුද වලට වඩා මොලෙන් තමයි එයාලා යුදදය කලෙ..බොරු වලවල්..උන බම්බු වගෙ දෙවල් වලින්..ඉට පස්සෙ ඈමරිකාව යුද්දය දිනුවෙ ෆිල්ම් හදලා ලොකෙටම තමන් දිනුවයි කියලා පෙන්නලා..ආගම්,පක්ශ,ජාති ඔක්කොම අමතක කරලා අපි නියම "සින්හලයන්" විදිහට ඉන්න ඔනි කාලයක් මෙක.. ඉතිහාසය පුරාවටම අපි ලොකු කුමන්ත්රන වලට අහූවුන ජාතියක්...දෑන්වත් එ උගුල් වලට අහුවෙන්න එපා,,අපි අපෙ රට රෑකගන්න ඔනි,,එත් අපෙම අයට විරුදව නෙමෙයි,,අපෙ රට විනාශ කරන්න හදන LTTE කාලකන්නින්ගෙන්..





unp බල්ලොත් උන්ටම දෙන්ඩ යන එකනේ ගැටලුව වෙලා තියෙන්නේ .මේ තේර්ඩ් එකේ කොච්චර ෆේක් තියෙනවද,හරි එකෙන් වසල කතා කියන්ඩ බැරි හින්ද unp බල්ලෝ ටික ෆේක් අටෝගෙන.ඔය කරන වැඩ වලට ඔකුන්ගේ වලටත් හෙන ගහනවා.

කරුණාගේ රෙද්දක් ගැන කියුවේ නෑනේ උබ ඉස්සෙල්ල,කොටින්ගේ පාලනයක් තියෙනවා කියලනේ කියුවේ.
ගොන් කතා කියල තවත් ගොන් කතාවක් කියල ,උබල ම්හරක් අරහේ රටට කෙල වෙනද යනවා තොපි මෙහෙ දේශපාලනයක් අල්ලාගෙන උම්බැ කියනවා
![]()
godak minissu harima modai,























මොකද කොටි හැදුවේ සිංහල මිනිස්සු සමුල ඝාතනය කරන්ඩ








තොපිට ඕක තමයි ඕනේ වෙලා තියෙන්නේ,කවුද ලංකාවේ ජනාදිපතිතුමාට අකමැති ????? දෙමෙල්ලු ටිකයි unp බල්ලෝ ටිකයි,unp එකට චන්ද 30%ත් දැන් නෑ.රටට ගැටළු එන්ඩ එන්ඩ ආණ්ඩුව වටා නියම සිංහල ලේ තියෙන මිනිස්සු එකතු වෙනවා.තොපිල වගේ කුණු ලේ කාරයන්ට ඕන දේවල් මේ රටේ කරන්ඩ ඉඩ දෙන්නේ නෑ,මොකාද හොද ජනාදිපතිකමට පොනිල්ද ????? පොනිලය තමයි නේද,mahindala gedara giya nam artika sambadaka watenne ne ne. Dan godak aya mahindata kamati nati nisa, eyata tiyenne gedara yanna, resign wela. Mahinda president innakan tamai prashna. Alut president hoda ekkenek daanna one, western puppet ideas nati, horakam karana eka adu ratata aadare.
ඔය කුක්කට පුලුවන්ද චන්ද දිනන.



තොපේ ගොනා තොපිට හොද උනාට අපිට ඔය අම්බරුව එපා.









mahindala gedara giya nam artika sambadaka watenne ne ne. Dan godak aya mahindata kamati nati nisa, eyata tiyenne gedara yanna, resign wela. Mahinda president innakan tamai prashna. Alut president hoda ekkenek daanna one, western puppet ideas nati, horakam karana eka adu ratata aadare.


තොපිට ඕක තමයි ඕනේ වෙලා තියෙන්නේ,කවුද ලංකාවේ ජනාදිපතිතුමාට අකමැති ????? දෙමෙල්ලු ටිකයි unp බල්ලෝ ටිකයි,unp එකට චන්ද 30%ත් දැන් නෑ.රටට ගැටළු එන්ඩ එන්ඩ ආණ්ඩුව වටා නියම සිංහල ලේ තියෙන මිනිස්සු එකතු වෙනවා.තොපිල වගේ කුණු ලේ කාරයන්ට ඕන දේවල් මේ රටේ කරන්ඩ ඉඩ දෙන්නේ නෑ,මොකාද හොද ජනාදිපතිකමට පොනිල්ද ????? පොනිලය තමයි නේද,ඔය කුක්කට පුලුවන්ද චන්ද දිනන.
තොපේ ගොනා තොපිට හොද උනාට අපිට ඔය අම්බරුව එපා.
අනික පොනිලය නෙමේ පොනිලයාගේ බාප්පා අවත් සුද්ද ඉන්ඩ දෙන්නේනැ,කොටින්ට ඊළම දෙනකන් එක දුන්නොත් නම් අන්න පුළුවන් යහතින් ඉන්ඩ,තොපිට ඕනේ කොටින්ට ඊළම දෙන්ඩද පරයෝ.![]()



පැටියා;12349612 said:හරකෝ සාපේක්ෂ කතන්දර ඕනෙ නෑ. ඌට වඩා මූ හොඳ නිසා මූ හොඳයි කියන්න තරං අමනයෙක්නෙ යකෝ තෝ
ඇත්ත ඇති සැටියෙන් දැකපං බං මොලේ අඩු පාඩු සහ ජාතකේ වැරැද්ද පෙන්නන්නෙ නැතුව.
දැං වේ$ගෙ පුතෝ තොපි කියන්නෙ සරත් ෆොන්සේකා සුදු කොඩි සීන් එකෙන් රට පාවා දුන්නා කියලනේ. ඉතිං එතකොට තොපිට ඒකා කරපු සේවය (නමට හරි ඌ හමුදාපති) අමතක වුනානෙ.
(දැං හරකේක් වගේ කෑ ගහන්න එපා සරත් ෆොන්සේකගේ ප*ය කොටයි අරකයි මේකයි කියලා)
දැං මහින්දටත් ඕකම තමා වෙලා තියෙන්නෙ. බඩු මිල, බස් ගාස්තු, බදු බර වැඩි වෙනකොට මිනිස්සුන්ට උගෙ පරන කෙරුවාව අමතකයි. ඒත් අපෙ කරුමෙ කියන්නෙ චන්දෙකින් ඒ අකමැත්ත දැං පෙන්නන්න බැරි එක. ඒක උඹෙ ගොං මොලේට තේරුම් ගන්න බැරි නිසා හේතු නොකියා ඉන්නම්.
දැං ඉන්දියාවත් නෑ. ඕන් බලපං වස්සො තොපෙ අම්මගෙ හොර මිනිහට (මහින්ද රාජපක්ෂට) රෙදිත් නැත්ව තමා ගෙදර යන්න වෙන්නෙ![]()

නැත්තන් ලොකු දෙයක් එත් අර්ථය එක තමයි තිබ්බේ, දැන් කරුනගෙයි,පිල්ලෙයන්ගෙයි ගැටලුවක් වෙලා නැනේ. ප්රමුක කරණය ගැන හිතපන් වටේ යන්නේ නැතුව, රටට කෙල වෙන්ඩ යද්දී එක ගැන හිතපන්.ගමයා;12349456 said:මම කිව්වේ නෑ කොටි පාලනයක් තියෙනවා කියලා මම කියන්නේ කොටි ඉන්නේ දැන් ආන්ඩුවෙමයි මුන් කරපු අපරාද වලට දඩුවම් දෙන්නේ නැත්තේ
නැත්තන් ලොකු දෙයක් එත් අර්ථය එක තමයි තිබ්බේ, දැන් කරුනගෙයි,පිල්ලෙයන්ගෙයි ගැටලුවක් වෙලා නැනේ. ප්රමුක කරණය ගැන හිතපන් වටේ යන්නේ නැතුව, රටට කෙල වෙන්ඩ යද්දී එක ගැන හිතපන්.





පැටියා;12349786 said:
නොම දකිං ගල් මූසලයා
හැම ප%යටම තොපිට ජිනීවා. කාලයක් යුද්දෙ විකුනං කෑවා. දැං ජිනීවා විකුණපල්ලා. තව ටික දවසකින් උඹට වෙන්නෙ උඹෙ අම්මව විකුණන්න තමා ලේක්හවුස් වට රවුමෙ තියං
යුධ අපරාධ කලානම් ඒකට රටක් විදියට වග කියන්න බෑ. ඒ වෙලාවෙ පැවති පාලනය වග කියන්න ඒනෙ. හමුදාපති වරුත් වග කියන්න ඕනෙ හමුදාව පැත්තෙන් එහෙම දෙයක් වෙලා නම්.
මහින්ද ඔච්චරම රටට ආදරෙයි නම් රට ගැන හිතලා අයින් වුනා නම් හරි මචං. එතකොට රටට ආබාධයක් නෑ.
සුදු කොඩි සීන් එකට ෆොන්සේකාව හිර කලානම් යුධ අපරාඨ කලාට මහින්දත් හිරබත් කෑ යුතුමයි නේද මචං.
එකේ නම් කිසිම සැකයක් නැහැ ඌ අනිවාර්යෙන්ම බීලාඉස්සෙල්ලා බලපන් උඹ උඹලගෙ අම්මගෙන් කිරි බිව්වද කියලා

පැටියා;12349612 said:හරකෝ සාපේක්ෂ කතන්දර ඕනෙ නෑ. ඌට වඩා මූ හොඳ නිසා මූ හොඳයි කියන්න තරං අමනයෙක්නෙ යකෝ තෝ
ඇත්ත ඇති සැටියෙන් දැකපං බං මොලේ අඩු පාඩු සහ ජාතකේ වැරැද්ද පෙන්නන්නෙ නැතුව.
දැං වේ$ගෙ පුතෝ තොපි කියන්නෙ සරත් ෆොන්සේකා සුදු කොඩි සීන් එකෙන් රට පාවා දුන්නා කියලනේ. ඉතිං එතකොට තොපිට ඒකා කරපු සේවය (නමට හරි ඌ හමුදාපති) අමතක වුනානෙ.
(දැං හරකේක් වගේ කෑ ගහන්න එපා සරත් ෆොන්සේකගේ ප*ය කොටයි අරකයි මේකයි කියලා)
දැං මහින්දටත් ඕකම තමා වෙලා තියෙන්නෙ. බඩු මිල, බස් ගාස්තු, බදු බර වැඩි වෙනකොට මිනිස්සුන්ට උගෙ පරන කෙරුවාව අමතකයි. ඒත් අපෙ කරුමෙ කියන්නෙ චන්දෙකින් ඒ අකමැත්ත දැං පෙන්නන්න බැරි එක. ඒක උඹෙ ගොං මොලේට තේරුම් ගන්න බැරි නිසා හේතු නොකියා ඉන්නම්.
දැං ඉන්දියාවත් නෑ. ඕන් බලපං වස්සො තොපෙ අම්මගෙ හොර මිනිහට (මහින්ද රාජපක්ෂට) රෙදිත් නැත්ව තමා ගෙදර යන්න වෙන්නෙ![]()



මොන හරක් පටියෙක්ද මේ, මම ෆොන්සේකා ගැන කිසිම දෙයක් ඔය පොස්ට් එකේ කියල නෑ. පොනිල්ට බැන්නම රිදෙනවා ඇති,

පොනිල්ගේ කුක්කොනේ. 






ඇයි ඔය වගේ කතා කියන්නේ බන් , අවුරුදු 30 යුධ අපරාධ කරපු උන්ව මැරුව එක ගැන සතුටු වෙනවා මිසක් , අපේ හමුදාපතිවරු යුධ අපරාධ කලා එහෙනම් දඩුවම් දියව් කියලා හරක් කතා කියන්නේ ඇයි. උඹල වගේ උන් තමයි අර වික්රමභාහුලා , නිදහස් මාධ්යවේදින් යැයි කියාගන්නා ඊනිව්ස් රැල, යකෝ තොපේ එකෙක් හරි බොම්බෙකට අහුවෙලා මැරුනනන් තොට තේරෙයි රගේ , උඹට තියෙන්නේ සරත් ෆෝන්සේකාව හිරකරපු එකේ පළිය ගන්න රටේ ජනාධිපතිව යුධාදිකරනය ගෙනියන්න එහෙම නේද? ඉස්සෙල්ලා බලපන් උඹ උඹලගෙ අම්මගෙන් කිරි බිව්වද කියලා


