අසල්වැසියා පිටුපායි, ඉන්දියාව ශ‍්‍රී ලංක

Mar 19, 2012
251
19
0
ow ow, indian wahana walata tax eka 400% witara karanna one. Indian ewunta oil denne mokatada, un maha chater jatiyak. Mahinda mokata deegena inne ay danne ne






machan lankawa wadiyenma IMPORTS karanne India walin. parippu, haal, loonu oya koi kama jathiyath enne ehen. ungen ganna eka labai, mokada lagama rata nisa shipping cost adui. anika aniwaaryayen ungen apita sahanadai kondesi hamba wenawa, mokada digu kalayak business karapu nisa. ithin uba oya kiyana widiye tax gahuwoth apitamai kelawenne, badu mila thawath wadi wela. Indian Maruti car eka thamai, lankawe minihekta tikak hari daranna puluwan aluth car eka, Micro harunama. anika Maruti ekata resale value eka thiyenawa local Micro ekata wadiya. India wath ekka business walin happenna giyoth, anthime 1950 Morris Minor hitan over 1 million yai :D

danatath hadda parana 1987 Hiace shell model eka ape gothayo advertise karanawane 1M walata, mokada 100 - 200% new car import tax eka nisa :lol:
 

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ගමයා;12348347 said:
    දැන් කරැණා අම්මාන්ලා පිල්ලෙයාන්ලා ඉන්නේ මේ රඡයේ නෙවෙයිද මුන්ට මහඇමතිකම් ඇමති කම් දුන්නේ අපිද
    කරුණාගේ රෙද්දක් ගැන කියුවේ නෑනේ උබ ඉස්සෙල්ල,:P කොටින්ගේ පාලනයක් තියෙනවා කියලනේ කියුවේ.:angry::angry::angry: ගොන් කතා කියල තවත් ගොන් කතාවක් කියල ,උබ ම්හරක් අරහේ රටට කෙල වෙනද යනවා තොපි මෙහෙ දේශපාලනයක් අල්ලාගෙන උම්බැ කියනවා :confused::confused::confused::confused::confused::confused:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Originally Posted by blacktulip
    "යම් පුද්ගලයෙක් සෑම අයෙකුවම ටික කලකට රෑවටිමට හෑක, ඈතමෙකුව සෑමදාම රෑවටිය හෑකිද වනු ඈත, නමුත් කිසිවෙකුට සෑම පුද්ගලයෙකුවම සෑමදා රෑවටිය නොහෑක" - එබ්‍රහම් ලින්කන්

    "බලයට ලොබ වු කල ඔබට තව එකෙකු විනාශ කල හෑකි සෙම එමගින් ඔබගෙ විනාශය ඔබටම සලසාගත හෑක"

    ඉරකය,අෆ්ගනිස්තානය,ලිබියාව වගෙ රටවල් දෑන් විනාශවි ඉවරයි...එත් එ රටවල එ මිනිස්සුන්ම ඈමරිකාව ඈතුලු බටහිර රටවල් සමග එකතුවෙලා මරාගත්ත එ රාජ්ය නායකයා ගෑන දෑනටමත් එ මිනිස්සු දුක් වෙනවා...අමතක කරන්න එපා ඉතාමත් දුප්පත් රටක් උන වියට්නාමය ඔය ඈමරිකන් කාරයට දුවනකම් ගෑහෑව්වා කියන එක..අවි අයුද වලට වඩා මොලෙන් තමයි එයාලා යුදදය කලෙ..බොරු වලවල්..උන බම්බු වගෙ දෙවල් වලින්..ඉට පස්සෙ ඈමරිකාව යුද්දය දිනුවෙ ෆිල්ම් හදලා ලොකෙටම තමන් දිනුවයි කියලා පෙන්නලා..ආගම්,පක්ශ,ජාති ඔක්කොම අමතක කරලා අපි නියම "සින්හලයන්" විදිහට ඉන්න ඔනි කාලයක් මෙක.. ඉතිහාසය පුරාවටම අපි ලොකු කුමන්ත්‍රන වලට අහූවුන ජාතියක්...දෑන්වත් එ උගුල් වලට අහුවෙන්න එපා,,අපි අපෙ රට රෑකගන්න ඔනි,,එත් අපෙම අයට විරුදව නෙමෙයි,,අපෙ රට විනාශ කරන්න හදන LTTE කාලකන්නින්ගෙන්..
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes: unp බල්ලොත් උන්ටම දෙන්ඩ යන එකනේ ගැටලුව වෙලා තියෙන්නේ .මේ තේර්ඩ් එකේ කොච්චර ෆේක් තියෙනවද,හරි එකෙන් වසල කතා කියන්ඩ බැරි හින්ද unp බල්ලෝ ටික ෆේක් අටෝගෙන.ඔය කරන වැඩ වලට ඔකුන්ගේ වලටත් හෙන ගහනවා.:angry::angry:
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0
    කරුණාගේ රෙද්දක් ගැන කියුවේ නෑනේ උබ ඉස්සෙල්ල,:P කොටින්ගේ පාලනයක් තියෙනවා කියලනේ කියුවේ.:angry::angry::angry: ගොන් කතා කියල තවත් ගොන් කතාවක් කියල ,උබ ම්හරක් අරහේ රටට කෙල වෙනද යනවා තොපි මෙහෙ දේශපාලනයක් අල්ලාගෙන උම්බැ කියනවා :confused::confused::confused::confused::confused::confused:


    මම කිව්වේ නෑ කොටි පාලනයක් තියෙනවා කියලා මම කියන්නේ කොටි ඉන්නේ දැන් ආන්ඩුවෙමයි මුන් කරපු අපරාද වලට දඩුවම් දෙන්නේ නැත්තේ
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    mahindala gedara giya nam artika sambadaka watenne ne ne. Dan godak aya mahindata kamati nati nisa, eyata tiyenne gedara yanna, resign wela. Mahinda president innakan tamai prashna. Alut president hoda ekkenek daanna one, western puppet ideas nati, horakam karana eka adu ratata aadare.
    තොපිට ඕක තමයි ඕනේ වෙලා තියෙන්නේ,කවුද ලංකාවේ ජනාදිපතිතුමාට අකමැති ????? දෙමෙල්ලු ටිකයි unp බල්ලෝ ටිකයි,unp එකට චන්ද 30%ත් දැන් නෑ.රටට ගැටළු එන්ඩ එන්ඩ ආණ්ඩුව වටා නියම සිංහල ලේ තියෙන මිනිස්සු එකතු වෙනවා.තොපිල වගේ කුණු ලේ කාරයන්ට ඕන දේවල් මේ රටේ කරන්ඩ ඉඩ දෙන්නේ නෑ,මොකාද හොද ජනාදිපතිකමට පොනිල්ද ????? පොනිලය තමයි නේද,:P ඔය කුක්කට පුලුවන්ද චන්ද දිනන.:lol::lol::lol::lol::lol:තොපේ ගොනා තොපිට හොද උනාට අපිට ඔය අම්බරුව එපා.:P:P:P:P:P
    අනික පොනිලය නෙමේ පොනිලයාගේ බාප්පා අවත් සුද්ද ඉන්ඩ දෙන්නේනැ,කොටින්ට ඊළම දෙනකන් එක දුන්නොත් නම් අන්න පුළුවන් යහතින් ඉන්ඩ,තොපිට ඕනේ කොටින්ට ඊළම දෙන්ඩද පරයෝ.:angry::angry::angry::angry::angry:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    mahindala gedara giya nam artika sambadaka watenne ne ne. Dan godak aya mahindata kamati nati nisa, eyata tiyenne gedara yanna, resign wela. Mahinda president innakan tamai prashna. Alut president hoda ekkenek daanna one, western puppet ideas nati, horakam karana eka adu ratata aadare.

    දැං නම් මොකා ආවත් එකයි. බලයට පත්වෙන එකා මොන මගුල කලත් ඌ මැරෙනකම්ම ජනාධිපති. ඉතිං හොරකං බැරිනං මොන පයන්න කලත් රටේ මිනිස්සුන්ට කරන්න දෙයක් නෑ.

    ඉස්සෙල්ලම ඔය ජනාධිපති කමට ඉල්ලන්න පුලුවන් වාර ගනන අන්ලිමිටඩ් කරපු එක ආයෙත් ප්‍රතිසංශෝධනය කරලා ඒක පරන ක්‍රමයට ගේන තාක් කල් අපේ රටට කිසි දියුණුවක් නැති වෙයි. :sorry:

    ඉස්සෙල්ලම ඔය සංශෝධනයට පක්ෂව අත උස්සපු වේ$ගෙ පුතාලා ටික සමූල ඝාතනය කරලා ඉන්න ඕනෙ මේ රට ගොඩගන්න ඕනෙ නම්. :yes:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    තොපිට ඕක තමයි ඕනේ වෙලා තියෙන්නේ,කවුද ලංකාවේ ජනාදිපතිතුමාට අකමැති ????? දෙමෙල්ලු ටිකයි unp බල්ලෝ ටිකයි,unp එකට චන්ද 30%ත් දැන් නෑ.රටට ගැටළු එන්ඩ එන්ඩ ආණ්ඩුව වටා නියම සිංහල ලේ තියෙන මිනිස්සු එකතු වෙනවා.තොපිල වගේ කුණු ලේ කාරයන්ට ඕන දේවල් මේ රටේ කරන්ඩ ඉඩ දෙන්නේ නෑ,මොකාද හොද ජනාදිපතිකමට පොනිල්ද ????? පොනිලය තමයි නේද,:P ඔය කුක්කට පුලුවන්ද චන්ද දිනන.:lol::lol::lol::lol::lol:තොපේ ගොනා තොපිට හොද උනාට අපිට ඔය අම්බරුව එපා.:P:P:P:P:P
    අනික පොනිලය නෙමේ පොනිලයාගේ බාප්පා අවත් සුද්ද ඉන්ඩ දෙන්නේනැ,කොටින්ට ඊළම දෙනකන් එක දුන්නොත් නම් අන්න පුළුවන් යහතින් ඉන්ඩ,තොපිට ඕනේ කොටින්ට ඊළම දෙන්ඩද පරයෝ.:angry::angry::angry::angry::angry:

    හරකෝ සාපේක්ෂ කතන්දර ඕනෙ නෑ. ඌට වඩා මූ හොඳ නිසා මූ හොඳයි කියන්න තරං අමනයෙක්නෙ යකෝ තෝ :lol:

    ඇත්ත ඇති සැටියෙන් දැකපං බං මොලේ අඩු පාඩු සහ ජාතකේ වැරැද්ද පෙන්නන්නෙ නැතුව. :)

    දැං වේ$ගෙ පුතෝ තොපි කියන්නෙ සරත් ෆොන්සේකා සුදු කොඩි සීන් එකෙන් රට පාවා දුන්නා කියලනේ. ඉතිං එතකොට තොපිට ඒකා කරපු සේවය (නමට හරි ඌ හමුදාපති) අමතක වුනානෙ.

    (දැං හරකේක් වගේ කෑ ගහන්න එපා සරත් ෆොන්සේකගේ ප*ය කොටයි අරකයි මේකයි කියලා)

    දැං මහින්දටත් ඕකම තමා වෙලා තියෙන්නෙ. බඩු මිල, බස් ගාස්තු, බදු බර වැඩි වෙනකොට මිනිස්සුන්ට උගෙ පරන කෙරුවාව අමතකයි. ඒත් අපෙ කරුමෙ කියන්නෙ චන්දෙකින් ඒ අකමැත්ත දැං පෙන්නන්න බැරි එක. ඒක උඹෙ ගොං මොලේට තේරුම් ගන්න බැරි නිසා හේතු නොකියා ඉන්නම්.

    දැං ඉන්දියාවත් නෑ. ඕන් බලපං වස්සො තොපෙ අම්මගෙ හොර මිනිහට (මහින්ද රාජපක්ෂට) රෙදිත් නැත්ව තමා ගෙදර යන්න වෙන්නෙ :lol:
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0
    පැටියා;12349612 said:
    හරකෝ සාපේක්ෂ කතන්දර ඕනෙ නෑ. ඌට වඩා මූ හොඳ නිසා මූ හොඳයි කියන්න තරං අමනයෙක්නෙ යකෝ තෝ :lol:

    ඇත්ත ඇති සැටියෙන් දැකපං බං මොලේ අඩු පාඩු සහ ජාතකේ වැරැද්ද පෙන්නන්නෙ නැතුව. :)

    දැං වේ$ගෙ පුතෝ තොපි කියන්නෙ සරත් ෆොන්සේකා සුදු කොඩි සීන් එකෙන් රට පාවා දුන්නා කියලනේ. ඉතිං එතකොට තොපිට ඒකා කරපු සේවය (නමට හරි ඌ හමුදාපති) අමතක වුනානෙ.

    (දැං හරකේක් වගේ කෑ ගහන්න එපා සරත් ෆොන්සේකගේ ප*ය කොටයි අරකයි මේකයි කියලා)

    දැං මහින්දටත් ඕකම තමා වෙලා තියෙන්නෙ. බඩු මිල, බස් ගාස්තු, බදු බර වැඩි වෙනකොට මිනිස්සුන්ට උගෙ පරන කෙරුවාව අමතකයි. ඒත් අපෙ කරුමෙ කියන්නෙ චන්දෙකින් ඒ අකමැත්ත දැං පෙන්නන්න බැරි එක. ඒක උඹෙ ගොං මොලේට තේරුම් ගන්න බැරි නිසා හේතු නොකියා ඉන්නම්.

    දැං ඉන්දියාවත් නෑ. ඕන් බලපං වස්සො තොපෙ අම්මගෙ හොර මිනිහට (මහින්ද රාජපක්ෂට) රෙදිත් නැත්ව තමා ගෙදර යන්න වෙන්නෙ :lol:

    :rofl:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ගමයා;12349456 said:
    මම කිව්වේ නෑ කොටි පාලනයක් තියෙනවා කියලා මම කියන්නේ කොටි ඉන්නේ දැන් ආන්ඩුවෙමයි මුන් කරපු අපරාද වලට දඩුවම් දෙන්නේ නැත්තේ
    නැත්තන් ලොකු දෙයක් එත් අර්ථය එක තමයි තිබ්බේ, දැන් කරුනගෙයි,පිල්ලෙයන්ගෙයි ගැටලුවක් වෙලා නැනේ. ප්‍රමුක කරණය ගැන හිතපන් වටේ යන්නේ නැතුව, රටට කෙල වෙන්ඩ යද්දී එක ගැන හිතපන්.
     

    asanka10

    Well-known member
  • Jun 25, 2007
    13,115
    496
    113
    7'03'13.84" N 79'55'30.67 E
    machanla mahindagen fonsekagen ranilgen ... pata paksha walin wadaka naha
    kohoma hari geri suddo me ratata atha tiyana nawattana one...
    (Mahinda awl nam ilaga election ekedi ita wiridduwa wada karamu.. raniltath ehemai
    fonsekatath ehemai.. )
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    නැත්තන් ලොකු දෙයක් එත් අර්ථය එක තමයි තිබ්බේ, දැන් කරුනගෙයි,පිල්ලෙයන්ගෙයි ගැටලුවක් වෙලා නැනේ. ප්‍රමුක කරණය ගැන හිතපන් වටේ යන්නේ නැතුව, රටට කෙල වෙන්ඩ යද්දී එක ගැන හිතපන්.

    නොම දකිං ගල් මූසලයා :yes:
    හැම ප%යටම තොපිට ජිනීවා. කාලයක් යුද්දෙ විකුනං කෑවා. දැං ජිනීවා විකුණපල්ලා. තව ටික දවසකින් උඹට වෙන්නෙ උඹෙ අම්මව විකුණන්න තමා ලේක්හවුස් වට රවුමෙ තියං :rofl::yes:

    යුධ අපරාධ කලානම් ඒකට රටක් විදියට වග කියන්න බෑ. ඒ වෙලාවෙ පැවති පාලනය වග කියන්න ඒනෙ. හමුදාපති වරුත් වග කියන්න ඕනෙ හමුදාව පැත්තෙන් එහෙම දෙයක් වෙලා නම්. :yes:

    මහින්ද ඔච්චරම රටට ආදරෙයි නම් රට ගැන හිතලා අයින් වුනා නම් හරි මචං. එතකොට රටට ආබාධයක් නෑ.

    සුදු කොඩි සීන් එකට ෆොන්සේකාව හිර කලානම් යුධ අපරාඨ කලාට මහින්දත් හිරබත් කෑ යුතුමයි නේද මචං. :P
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    @erozan;

    කරුණාකරලා මේ වැදගත් ප්‍රශ්නවලට උත්තර දීපන්....
    උඹ ආණ්ඩුවට කඩේ යන එක හොදාකාරවම දන්නා අපි උඹත් එක්ක වාදෙට එන එක උඹ මොනවාද හිතන්නේ?
    අනික තමයි එදා විමලා කාපු බිස්කට් වර්ගයේ නම මොකක්ද?
    උඹේ පැත්තට කතා කරන පස්දෙනෙක් පෙන්නපන් හොර ID නැතුව...
    විමලා රජාට කඩේ යන එකයි උඹ විමල්ට කඩේ යන එකේ අතර වෙනස මොකක්ද?
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    පැටියා;12349786 said:

    නොම දකිං ගල් මූසලයා :yes:
    හැම ප%යටම තොපිට ජිනීවා. කාලයක් යුද්දෙ විකුනං කෑවා. දැං ජිනීවා විකුණපල්ලා. තව ටික දවසකින් උඹට වෙන්නෙ උඹෙ අම්මව විකුණන්න තමා ලේක්හවුස් වට රවුමෙ තියං :rofl::yes:

    යුධ අපරාධ කලානම් ඒකට රටක් විදියට වග කියන්න බෑ. ඒ වෙලාවෙ පැවති පාලනය වග කියන්න ඒනෙ. හමුදාපති වරුත් වග කියන්න ඕනෙ හමුදාව පැත්තෙන් එහෙම දෙයක් වෙලා නම්. :yes:

    මහින්ද ඔච්චරම රටට ආදරෙයි නම් රට ගැන හිතලා අයින් වුනා නම් හරි මචං. එතකොට රටට ආබාධයක් නෑ.

    සුදු කොඩි සීන් එකට ෆොන්සේකාව හිර කලානම් යුධ අපරාඨ කලාට මහින්දත් හිරබත් කෑ යුතුමයි නේද මචං. :P

    ඇයි ඔය වගේ කතා කියන්නේ බන් , අවුරුදු 30 යුධ අපරාධ කරපු උන්ව මැරුව එක ගැන සතුටු වෙනවා මිසක් , අපේ හමුදාපතිවරු යුධ අපරාධ කලා එහෙනම් දඩුවම් දියව් කියලා හරක් කතා කියන්නේ ඇයි. උඹල වගේ උන් තමයි අර වික්‍රමභාහුලා , නිදහස් මාධ්‍යවේදින් යැයි කියාගන්නා ඊනිව්ස් රැල, යකෝ තොපේ එකෙක් හරි බොම්බෙකට අහුවෙලා මැරුනනන් තොට තේරෙයි රගේ , උඹට තියෙන්නේ සරත් ෆෝන්සේකාව හිරකරපු එකේ පළිය ගන්න රටේ ජනාධිපතිව යුධාදිකරනය ගෙනියන්න එහෙම නේද? ඉස්සෙල්ලා බලපන් උඹ උඹලගෙ අම්මගෙන් කිරි බිව්වද කියලා
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පැටියා;12349612 said:
    හරකෝ සාපේක්ෂ කතන්දර ඕනෙ නෑ. ඌට වඩා මූ හොඳ නිසා මූ හොඳයි කියන්න තරං අමනයෙක්නෙ යකෝ තෝ :lol:

    ඇත්ත ඇති සැටියෙන් දැකපං බං මොලේ අඩු පාඩු සහ ජාතකේ වැරැද්ද පෙන්නන්නෙ නැතුව.
    :)

    දැං වේ$ගෙ පුතෝ තොපි කියන්නෙ සරත් ෆොන්සේකා සුදු කොඩි සීන් එකෙන් රට පාවා දුන්නා කියලනේ. ඉතිං එතකොට තොපිට ඒකා කරපු සේවය (නමට හරි ඌ හමුදාපති) අමතක වුනානෙ.


    (දැං හරකේක් වගේ කෑ ගහන්න එපා සරත් ෆොන්සේකගේ ප*ය කොටයි අරකයි මේකයි කියලා)


    දැං මහින්දටත් ඕකම තමා වෙලා තියෙන්නෙ. බඩු මිල, බස් ගාස්තු, බදු බර වැඩි වෙනකොට මිනිස්සුන්ට උගෙ පරන කෙරුවාව අමතකයි. ඒත් අපෙ කරුමෙ කියන්නෙ චන්දෙකින් ඒ අකමැත්ත දැං පෙන්නන්න බැරි එක. ඒක උඹෙ ගොං මොලේට තේරුම් ගන්න බැරි නිසා හේතු නොකියා ඉන්නම්.


    දැං ඉන්දියාවත් නෑ. ඕන් බලපං වස්සො තොපෙ අම්මගෙ හොර මිනිහට (මහින්ද රාජපක්ෂට) රෙදිත් නැත්ව තමා ගෙදර යන්න වෙන්නෙ
    :lol:
    :lol::lol::lol::lol:මොන හරක් පටියෙක්ද මේ, මම ෆොන්සේකා ගැන කිසිම දෙයක් ඔය පොස්ට් එකේ කියල නෑ. පොනිල්ට බැන්නම රිදෙනවා ඇති,:lol::lol::lol:පොනිල්ගේ කුක්කොනේ. :P:P:P
    ජනදිපතිතුමාව තොපි අමතක කරාට ලංකාවේ සිංහල මිනිස්සු අමතක කරලා නෑ,දැක්කනේ ලගදි ලක්ෂ ගානක් එක දවසේ පාරට බැස්ස හැටි.අඩුම ගානේඋබේ ඔය මිල වැඩියි කියන කතාවටවත් මිනිස්සු එක 1000 හොයා ගන්ද්ෆා පුළුවන් උනාද??????? නැනේ.
    උබ වගේ තනි මෝඩයෙක් ගිහින් අලියාගේ *කට කතිරේ ගැහුවට ලංකාවේ මොලයක් තියෙන එවුන් පොනිලයට චන්දෙ දෙනවද. ???? පොනිල් කියන්නේ
    ලංකාවේ දේශපාලන සිතියමෙන් අපි මකල දල තියෙන අවලමෙක්.එකා තෑගි ඔප්පුවෙන් කොටියට රට ලියල දීපු දවසේ ඉදන් එකාගෙන් ලංකාවේ සිංහලයන්ට වැඩක් නැ, තොපි වගේ කවලන් ලේ කාරයෝ කැමති ඇති.:P:P
    ඉන්දියාවනැතිඋනාට ඔක්කොම නැති වෙන්නේ නෑ, උබල කටයි *කයි අරගෙන හිටපන් කටට වැටෙනකම්.:P:P:P:P
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    ඇයි ඔය වගේ කතා කියන්නේ බන් , අවුරුදු 30 යුධ අපරාධ කරපු උන්ව මැරුව එක ගැන සතුටු වෙනවා මිසක් , අපේ හමුදාපතිවරු යුධ අපරාධ කලා එහෙනම් දඩුවම් දියව් කියලා හරක් කතා කියන්නේ ඇයි. උඹල වගේ උන් තමයි අර වික්‍රමභාහුලා , නිදහස් මාධ්‍යවේදින් යැයි කියාගන්නා ඊනිව්ස් රැල, යකෝ තොපේ එකෙක් හරි බොම්බෙකට අහුවෙලා මැරුනනන් තොට තේරෙයි රගේ , උඹට තියෙන්නේ සරත් ෆෝන්සේකාව හිරකරපු එකේ පළිය ගන්න රටේ ජනාධිපතිව යුධාදිකරනය ගෙනියන්න එහෙම නේද? ඉස්සෙල්ලා බලපන් උඹ උඹලගෙ අම්මගෙන් කිරි බිව්වද කියලා

    උඹ ගැන නෝ කතා. අර කොලඹ ආන්ඩුව දින්නා කියලා මහින්දගෙ ගුද විවරය ලොවපු එකානෙ උඹ :rofl:

    එතකොට මචං ෆොන්සේකාව හිර කරපු එක හරි නේද? එල එල සුභ අනාගතයක පෙර ලකුණු පෙනේ :P

    ඔවු බෝම්බ වලින් මැරිච්ච එවුන් ගැන කතා කරනවනම් අනිවා යුධ අපරාධ චෝදනා ගේන එක සාධාරණයි. මොකද හමුදාවෙන් ගහලා මැරිච්ච හැම එකාම කොටි කියන්නත් අපිට බෑනෙ. උඩ බලං කෙල ගහගන්න එපා ගොනෝ.

    අන්තවාදී වෙන්න එපා බං. රටට හෙන ගහලා තියෙන්නෙ බත් පැකට් එකටයි රු 100ටයි කහින තෝ වගේ හරක් නිසා. :P