අපි හැමෝම කියන්නේ උට්ටෝ, තොපිනේ චන්දෙ දුන්නේ මේක ගේන්න. දැන් අනික් හැමෝම මේකට වගකියන්න ඕනි ඇයි?අපි හැමෝම වගකියන්න ඕනි..මේ වගේ කසිකබල් පාලන වලට උඩගෙඩි දුන්නට...
උන් විතරක් නෙමේ මුලු රාජ්ය සේවයම අනවශ්ය බරක්. ප්රතිසන්විදානය නොකොලොත් ඉදිරියක් නෑ. හෑමෝම අමාරුවේ වෑටෙනවාඅර පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්න 225 නඩත්තු කරන්නත් කොච්චර ප්රමාණයක් වය වෙනවද කියල හොයල බැලුව නම් වටිනවා
මහත්තයා රනිල් වික්රමසිංහ මහත්තයාගේ මාධ්ය ඒකකයේද වැඩ කරන්නේ?පොඩි කාලේ ඉඳන් නොමිලේ හැම දේම දීල රස්සාවත් ආණ්ඩුවෙන් දෙන ක්රමේ තව දුරටත් ගෙනියන්න අමරුය්. අපිට වෙනරටවලට වගේ ස්වභාවික සම්පත් නැනේ.
හොඳක් හෝ නරකක් වෙන්න පුළුවන් තරම් පුද්ගලීකරණය කරලා, නිකන් දෙන බොහෝ දේවල් රාජ්ය ණය විදියට මිනිසුන්ට දීල,
මිනිස්සුන්ට ණය ගෙවන්න වැඩ කරන්න වෙන තත්වෙට පත් කරලා, තියන එකම සම්පත වන ශ්රම සම්පතෙන් උපරිම පලයක් ගැනීම විතරය් කරන්න පුළුවන්.
Last Year eke Degree ekak aran gedatta naki wela inna 50,000kata koheda rassa dunne.. Un karana Wadak na..Ohe District sec ekata wela innawaපොඩි කාලේ ඉඳන් නොමිලේ හැම දේම දීල රස්සාවත් ආණ්ඩුවෙන් දෙන ක්රමේ තව දුරටත් ගෙනියන්න අමරුය්. අපිට වෙනරටවලට වගේ ස්වභාවික සම්පත් නැනේ.
හොඳක් හෝ නරකක් වෙන්න පුළුවන් තරම් පුද්ගලීකරණය කරලා, නිකන් දෙන බොහෝ දේවල් රාජ්ය ණය විදියට මිනිසුන්ට දීල,
මිනිස්සුන්ට ණය ගෙවන්න වැඩ කරන්න වෙන තත්වෙට පත් කරලා, තියන එකම සම්පත වන ශ්රම සම්පතෙන් උපරිම පලයක් ගැනීම විතරය් කරන්න පුළුවන්.
ඉතින් තෝත් හොරාට කඩේ යන එකෙක් නේ මේ ආණ්ඩුවට...අව්ලක් නෑ වෙන කාටවත් කියන්නේ නෑඅපි හැමෝම කියන්නේ උට්ටෝ, තොපිනේ චන්දෙ දුන්නේ මේක ගේන්න. දැන් අනික් හැමෝම මේකට වගකියන්න ඕනි ඇයි?




පොඩි කාලේ ඉඳන් නොමිලේ හැම දේම දීල රස්සාවත් ආණ්ඩුවෙන් දෙන ක්රමේ තව දුරටත් ගෙනියන්න අමරුය්. අපිට වෙනරටවලට වගේ ස්වභාවික සම්පත් නැනේ.
හොඳක් හෝ නරකක් වෙන්න පුළුවන් තරම් පුද්ගලීකරණය කරලා, නිකන් දෙන බොහෝ දේවල් රාජ්ය ණය විදියට මිනිසුන්ට දීල,
මිනිස්සුන්ට ණය ගෙවන්න වැඩ කරන්න වෙන තත්වෙට පත් කරලා, තියන එකම සම්පත වන ශ්රම සම්පතෙන් උපරිම පලයක් ගැනීම විතරය් කරන්න පුළුවන්.
ඕක කියල.. මේකේ ඉඳපු එවුන් මට කුහකයෙක් කියල බැන්න...Last Year eke Degree ekak aran gedatta naki wela inna 50,000kata koheda rassa dunne.. Un karana Wadak na..Ohe District sec ekata wela innawa



මහත්තයට සරමේ රෙවුනම පස්සේ, කවුද මගේ ලංකට් එකේ රුන්නේ කියලා වටේ ගිහිං වැඩක් නැහැ.ඉතින් තෝත් හොරාට කඩේ යන එකෙක් නේ මේ ආණ්ඩුවට...අව්ලක් නෑ වෙන කාටවත් කියන්නේ නෑ![]()
![]()
![]()
sirawtama unta monada bn une? unta job, department deela nadda thama?Last Year eke Degree ekak aran gedatta naki wela inna 50,000kata koheda rassa dunne.. Un karana Wadak na..Ohe District sec ekata wela innawa
රනිල් ඔහොම එකක් කිව්වද? පිස්සුද බන් ඔහොම කිව්වොත් රට විකුනනවා, අපිව ණය කාරයෝ කරන්න හදනවා, නිදහස් අද්යපනේ, නිදහස් සව්ක්ය නැති කරන්න හදනවා කියල නිකම්ම චන්දෙ පරාදය්.මහත්තයා රනිල් වික්රමසිංහ මහත්තයාගේ මාධ්ය ඒකකයේද වැඩ කරන්නේ?
අඩෝ අඩෝ මේ උඹ කඩේ යනවා කියල මම ඉතින් වෙන කාටවත් කීවේ නා නේ නාකි තට්ටයෝමහත්තයට සරමේ රෙවුනම පස්සේ, කවුද මගේ ලංකට් එකේ රුන්නේ කියලා වටේ ගිහිං වැඩක් නැහැ.
