ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නයි-Unlimited අන්තර්ජාල සේවා

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Unlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ඔය ගුපියො බන් අඩුම ගානෙ විඩියෝ එකක්වත් බලන් නැ ඔකුන් ඔය 49 කාඩ් එක දාන් කිරියට එන්නෙ ඔකුන්ට කොහෙන්ද් රුපියල් 5000ක් ලොල්
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,942
    167,732
    113
    එකමත් එක රටක
    Unlimited packages
    • Torrents, Telegram, VPNs and Peer-to-peer applications are blocked only for unlimited packages.
    • No ExtraGB and Data Add-ons applicable for unlimited packages.
    • Static IP option not available for unlimited packages.
    • Unlimited packages are not entitled to sltgo community Wi-Fi service.
    • Unlimited packages are not entitled to SLT Broadband Loyalty Data.
    • The package transfer fee of Rs.500 is applicable for migration from other packages.
    • All charges above are exclusive of government taxes and will be applicable at the time of purchase.

    උට්ටෝ .................... මෙන්න වැඩ පෙන්නලා!! :lol:
     
    Last edited:

    Anatha sinhalu

    Well-known member
  • Jul 10, 2019
    6,496
    13,729
    113
    ඇයි එන්නද ?
    Unlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    ලොල් හුත්තෝ උබ හිතුවද මේකේ හැමෝම උබ වගේ ආණ්ඩුවට පුක විකුණලා හම්බ කරලා දම්මික පෙරේරා ටෝක්ස් දෙනවා කියල :lol: :lol: :lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    @erozan ඇරෝසන්ගෙ ඊලඟ ත්‍රෙඩ් එක "ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නයි. SLT / Dialog බිලියන මෙච්චරක් ලාබ ලබයි"
    උන් ලාබ ලබන එක හොදයිනෙ යකෝ ඒවගෙ වැඩ කරන එකාලට බෝනස් එකක් හරි හම්බෙනවනෙ, කුහක වෙන්ඩ එපා ඔච්චරම

    ලොල් හුත්තෝ උබ හිතුවද මේකේ හැමෝම උබ වගේ ආණ්ඩුවට පුක විකුණලා හම්බ කරලා දම්මික පෙරේරා ටෝක්ස් දෙනවා කියල :lol: :lol: :lol:
    අපි දන්නව උබල 49 කාඩ් එක දාගෙන කිරියට එන්නෙ කියල, :lol: :lol: ඒක හින්ද උබල කලබල වෙන්ඩ එපා උබලගෙ දුකටත් විසදුමක් දෙන්ඩ කියල අපි රජයට යෝජනා කරන්නම්..:yes::yes:
    ------ Post added on Apr 10, 2021 at 7:44 PM
     
    • Haha
    Reactions: topkollek

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,590
    100,801
    113
    අපි දන්නව උබල 49 කාඩ් එක දාගෙන කිරියට එන්නෙ කියල, :lol: :lol: ඒක හින්ද උබල කලබල වෙන්ඩ එපා උබලගෙ දුකටත් විසදුමක් දෙන්ඩ කියල අපි රජයට යෝජනා කරන්නම්..:yes::yes:
    ------ Post added on Apr 10, 2021 at 7:44 PM
    ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නපු පෙන්නිල්ල කියන්නෙ ලොල් පොන්නය ජෝකරයට ඇදගෙන නැවතුනේ.
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    උන් ලාබ ලබන එක හොදයිනෙ යකෝ ඒවගෙ වැඩ කරන එකාලට බෝනස් එකක් හරි හම්බෙනවනෙ, කුහක වෙන්ඩ එපා ඔච්චරම
    කදුලකුත් ආව ඒකෙ වැඩ කරන අය කීයක් හරි වැඩියෙන් පඩි ගනී එයාලගෙ පවුලෙ අය කටට රසට කෑම එකක් කාවි. කුහක වෙන්නෙපා තොපි
     
    • Like
    Reactions: hasithayad

    sam_sajith

    Well-known member
  • May 25, 2009
    3,129
    6,283
    113
    @2osama ලංකාවේ ඉන්න 90% මිනිස්සු තුන් වේල හොඳට කනවා? කව්ද කිව්වෙ උඹේ අම්මාද? මොකද අපේ බල්ලාට නම් තුන් වේල ම හොඳට දෙනවා , උඹේ අම්මා අපේ බල්ලා එක්ක ඉඳලා උ කන විදිය බලලද උඹට ඇවිත් කිව්වෙ , සිංගප්පූරු ගේලාන් පොන්න යෝ

    උන් ලාබ ලබන එක හොදයිනෙ යකෝ ඒවගෙ වැඩ කරන එකාලට බෝනස් එකක් හරි හම්බෙනවනෙ, කුහක වෙන්ඩ එපා ඔච්චරම


    අපි දන්නව උබල 49 කාඩ් එක දාගෙන කිරියට එන්නෙ කියල, :lol: :lol: ඒක හින්ද උබල කලබල වෙන්ඩ එපා උබලගෙ දුකටත් විසදුමක් දෙන්ඩ කියල අපි රජයට යෝජනා කරන්නම්..:yes::yes:
    ------ Post added on Apr 10, 2021 at 7:44 PM
    අන්ලිමිටඩ් ඒකෙන් රස කෑම ජාති බල බල මේ ටිකේ බඩ පුරවා ගන්න පුළුවන් නේද එරෝෂ න් පෝන්නයෝ
    ------ Post added on Apr 10, 2021 at 7:58 PM
     

    Kota nilame

    Active member
  • Feb 14, 2021
    143
    94
    28
    සුවහසක් ශ්‍රි ලාoකික අන්තර්ජාල පාරිබෝගිකයන් අමන්දානන්දයට පත්කරමින් unlimited අන්තර්ජාල සේවා රජය විසින් හදුන්වාදී ඇත..
    Umba wage thamai umbala anduwe unlimited package.oka gaha ganin umbe ahawal eke




    ****රජය විසින් අන්ලිමිටඩ් සබධතා හදුන්වාදිමත් සමග, වද රනිලාගෙන් ගූගල් බැලුමෙ එල්ලා ෆී වයිපයි ලබා ගැනීමට ගොස් පච උන ගු ඇන් පි ගොන් බඩු කලබලයට පත්ව ඇත..

    වේගය මද බව පවසමින් දෙස් දෙවොල් තබයි, කිරිමට ඇත්තේ ලබන චන්දෙ හෝ පුලුවන් නම් දිනා නැවතත් වද සජියාගෙන් හෝ බැලුමෙ එල්ලු ෆී වයිපයිය ලබා ගැනීමය.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මයිනා කිව්වෙ මුලු ලංකාවම කොරියාව වගේ විසිරෙන හොට්ස්පොට් එකක් කරනව කියල. මුන්ට අන්ලාමිටඩ් පැකේජ් එකක් දීගන්ඩ බෑ 😂
     

    AEG

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,528
    6,398
    113
    දෙන්නම් පොන්න ආණ්ඩුවට පළාත්සභා චන්දෙදි ... :yes::no:අන්ලිමිටඩ් දෙනවා කියල ලංකාවේ පොන්නයො අන්දපු එකට ... :angry::angry:
     

    vibhashana

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත
    මොන්ගල්ද පොන්ස් 5000 ට 100 Mbps
    5750 පොන්ස් tax එක්ක 6300ක් වෙනවා උබලගේ අම්මට කියපන් මේවා ගෙවන්න කියලා. බජිරි කන ගොන් පකා 😂 😂 😂 😂

    1618066981585.png
     

    Mr Robot

    Well-known member
  • Oct 26, 2020
    2,392
    3,714
    113
    මොනර තැන්න
    ඔය ගුපියො බන් අඩුම ගානෙ විඩියෝ එකක්වත් බලන් නැ ඔකුන් ඔය 49 කාඩ් එක දාන් කිරියට එන්නෙ ඔකුන්ට කොහෙන්ද් රුපියල් 5000ක් ලොල්
    170002985_1851397798354409_6512930387409903018_n.jpg