ඔය ගුපියො බන් අඩුම ගානෙ විඩියෝ එකක්වත් බලන් නැ ඔකුන් ඔය 49 කාඩ් එක දාන් කිරියට එන්නෙ ඔකුන්ට කොහෙන්ද් රුපියල් 5000ක් ලොල්Unlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ
ඔය ගුපියො බන් අඩුම ගානෙ විඩියෝ එකක්වත් බලන් නැ ඔකුන් ඔය 49 කාඩ් එක දාන් කිරියට එන්නෙ ඔකුන්ට කොහෙන්ද් රුපියල් 5000ක් ලොල්Unlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ
Unlimited packages
- Torrents, Telegram, VPNs and Peer-to-peer applications are blocked only for unlimited packages.
- No ExtraGB and Data Add-ons applicable for unlimited packages.
- Static IP option not available for unlimited packages.
- Unlimited packages are not entitled to sltgo community Wi-Fi service.
- Unlimited packages are not entitled to SLT Broadband Loyalty Data.
- The package transfer fee of Rs.500 is applicable for migration from other packages.
- All charges above are exclusive of government taxes and will be applicable at the time of purchase.
Unlimited දියෝ කිවා දැන් සර් දුන්නා . ටොයියන්ට ජෙප්පන්ට online රට හදලා මාසෙට 5000 ක් ගෙවලා Unlimited ගන්න සල්ලි නැහැ

උන් ලාබ ලබන එක හොදයිනෙ යකෝ ඒවගෙ වැඩ කරන එකාලට බෝනස් එකක් හරි හම්බෙනවනෙ, කුහක වෙන්ඩ එපා ඔච්චරම@erozan ඇරෝසන්ගෙ ඊලඟ ත්රෙඩ් එක "ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නයි. SLT / Dialog බිලියන මෙච්චරක් ලාබ ලබයි"
අපි දන්නව උබල 49 කාඩ් එක දාගෙන කිරියට එන්නෙ කියල,ලොල් හුත්තෝ උබ හිතුවද මේකේ හැමෝම උබ වගේ ආණ්ඩුවට පුක විකුණලා හම්බ කරලා දම්මික පෙරේරා ටෝක්ස් දෙනවා කියල![]()
![]()
![]()
ඒක හින්ද උබල කලබල වෙන්ඩ එපා උබලගෙ දුකටත් විසදුමක් දෙන්ඩ කියල අපි රජයට යෝජනා කරන්නම්..

ආණ්ඩුව වැඩ පෙන්නපු පෙන්නිල්ල කියන්නෙ ලොල් පොන්නය ජෝකරයට ඇදගෙන නැවතුනේ.අපි දන්නව උබල 49 කාඩ් එක දාගෙන කිරියට එන්නෙ කියල,![]()
ඒක හින්ද උබල කලබල වෙන්ඩ එපා උබලගෙ දුකටත් විසදුමක් දෙන්ඩ කියල අපි රජයට යෝජනා කරන්නම්..
------ Post added on Apr 10, 2021 at 7:44 PM
කදුලකුත් ආව ඒකෙ වැඩ කරන අය කීයක් හරි වැඩියෙන් පඩි ගනී එයාලගෙ පවුලෙ අය කටට රසට කෑම එකක් කාවි. කුහක වෙන්නෙපා තොපිඋන් ලාබ ලබන එක හොදයිනෙ යකෝ ඒවගෙ වැඩ කරන එකාලට බෝනස් එකක් හරි හම්බෙනවනෙ, කුහක වෙන්ඩ එපා ඔච්චරම
අන්ලිමිටඩ් ඒකෙන් රස කෑම ජාති බල බල මේ ටිකේ බඩ පුරවා ගන්න පුළුවන් නේද එරෝෂ න් පෝන්නයෝඋන් ලාබ ලබන එක හොදයිනෙ යකෝ ඒවගෙ වැඩ කරන එකාලට බෝනස් එකක් හරි හම්බෙනවනෙ, කුහක වෙන්ඩ එපා ඔච්චරම
අපි දන්නව උබල 49 කාඩ් එක දාගෙන කිරියට එන්නෙ කියල,![]()
ඒක හින්ද උබල කලබල වෙන්ඩ එපා උබලගෙ දුකටත් විසදුමක් දෙන්ඩ කියල අපි රජයට යෝජනා කරන්නම්..
------ Post added on Apr 10, 2021 at 7:44 PM
patta fb commentsunlimited packages gana fb eke daala thiyena comments kiyawapu ewun meke innawada ?![]()
සුවහසක් ශ්රි ලාoකික අන්තර්ජාල පාරිබෝගිකයන් අමන්දානන්දයට පත්කරමින් unlimited අන්තර්ජාල සේවා රජය විසින් හදුන්වාදී ඇත..
Umba wage thamai umbala anduwe unlimited package.oka gaha ganin umbe ahawal eke
****රජය විසින් අන්ලිමිටඩ් සබධතා හදුන්වාදිමත් සමග, වද රනිලාගෙන් ගූගල් බැලුමෙ එල්ලා ෆී වයිපයි ලබා ගැනීමට ගොස් පච උන ගු ඇන් පි ගොන් බඩු කලබලයට පත්ව ඇත..
වේගය මද බව පවසමින් දෙස් දෙවොල් තබයි, කිරිමට ඇත්තේ ලබන චන්දෙ හෝ පුලුවන් නම් දිනා නැවතත් වද සජියාගෙන් හෝ බැලුමෙ එල්ලු ෆී වයිපයිය ලබා ගැනීමය..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
මොන්ගල්ද පොන්ස් 5000 ට 100 Mbpsරුපියල් 4000-5000ට 4Mbps![]()
ඕව රෝල් කරලා ගහගනින් පුකේ,
උබට මොංගල් ද බන්. ඌ කියපු එක හරි.. 4000 - 5000 range එකේ තියෙන්නේ 4mbps තමයි. ගිහින් බලපං.මොන්ගල්ද පොන්ස් 5000 ට 100 Mbps

Oya mokakda ithin ganna Connction eka?ඉරෝසන්, ඔයා ඕකෙන් මොන කනෙක්සන් එකද ගන්න හදන්නේ? ලාබ කෝකද ඉරෝසන් ?
උබට මොංගල් ද බන්. ඌ කියපු එක හරි.. 4000 - 5000 range එකේ තියෙන්නේ 4mbps තමයි. ගිහින් බලපං.![]()
5750 පොන්ස් tax එක්ක 6300ක් වෙනවා උබලගේ අම්මට කියපන් මේවා ගෙවන්න කියලා. බජිරි කන ගොන් පකාමොන්ගල්ද පොන්ස් 5000 ට 100 Mbps
ඔය ගුපියො බන් අඩුම ගානෙ විඩියෝ එකක්වත් බලන් නැ ඔකුන් ඔය 49 කාඩ් එක දාන් කිරියට එන්නෙ ඔකුන්ට කොහෙන්ද් රුපියල් 5000ක් ලොල්